eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzebudowa lokalu Centrum Inicjatyw Rodzinnych przy ul. Ratajczaka 44 w Poznaniu



Ogłoszenie z dnia 2021-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa lokalu Centrum Inicjatyw Rodzinnych przy ul. Ratajczaka 44 w Poznaniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO POZNAŃ POZNAŃSKIE CENTRUM ŚWIADCZEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. WSZYSTKICH ŚWIĘTYCH 1

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-843

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swiadczenia@pcs-poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcs-poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa lokalu Centrum Inicjatyw Rodzinnych przy ul. Ratajczaka 44 w Poznaniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9bc12c9a-bd25-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001665/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa pomieszczeń sanitarnych i biurowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00075498/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZOU-XII.271.33.2021.ES

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 204486,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie przebudowy lokalu Poznańskiego Centrum Świadczeń – Centrum Inicjatyw Rodzinnych w budynku przy ul. Ratajczaka 44 w Poznaniu
1) Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót zgodnie z:
a. Projektem budowlanym przebudowy pomieszczeń w budynku przy ul. Ratajczaka 44 w Poznaniu – załącznik nr 1 do umowy;
b. Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 8 do umowy,
c. Przedmiarami robót – załączniki nr 2-7 do umowy
d. Pozwoleniem na budowę nr 603/2021 – załącznik nr 9 do umowy,
e. Pozwoleniem MKZ nr 70/2021 na prowadzenie robót budowlanych na obszarze zespołów urbanistyczno – architektonicznych wpisanych do rejestru zabytków – załącznik nr 10 do umowy;
f. obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w szczególności przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane, normami techniczno – budowlanymi, Polskimi Normami obowiązującymi w tym zakresie, mającymi bezpośrednie zastosowanie dyrektywami i normami Unii Europejskiej oraz sztuką budowlaną;
g. najwyższą starannością, zapewniając najwyższą jakość wykonywanych robót;
h. przestrzeganiem przepisów BHP i ppoż. w trakcie wykonywania robót.

Przedmiotem zamówienia nie jest objęte wyposażenie meblowe oraz projektor z ekranem projekcyjnym wskazane w Projekcie budowlanym.
Zamawiający jest najemcą przedmiotowego lokalu i nie posiada prawa własności/użytkowania terenu zewnętrznego przylegającego do nieruchomości, w związku
z tym nie zapewnia miejsc parkingowych oraz miejsc do składowania odpadów.
2) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
3) Zamawiający wymaga zapewnienia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości.
4) Ocena równoważności
a) Zamawiający w Projekcie budowlanym, stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, wskazał nazwy własne produktów stanowiące jedynie realizację autorskiego zamierzenia projektanta co do końcowego efektu przebudowy, dopuszczając jednocześnie rozwiązania równoważne.
b) Kryteria stosowane w celu oceny równoważności zostały wskazane w załączniku nr 1 do umowy.
c) Wykazanie równoważności oferowanych produktów leży po stronie Wykonawcy i powinno zostać przez niego udokumentowane i złożone wraz z ofertą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 227275,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227275,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 227275,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Zdunów Usług Budowlanych i Produkcji Różnej w Poznaniu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770002599

7.3.3) Ulica: ul. Słowiańska 53C

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-664

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227275,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.