Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00087449/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń w szkole podst. nr 1 na potrzeby adaptacji Publicznego Żłobka Miejskiego w ramach Programu
rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandra Świętochowskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897678500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@lidzbarkw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lidzbarkw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lidzbarkw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa pomieszczeń w szkole podst. nr 1 na potrzeby adaptacji Publicznego Żłobka Miejskiego w ramach Programurozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-408491d6-b7c5-495a-827f-ee478e884e4b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153306
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018255/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa pomieszczeń w szkole podst. nr 1 na potrzeby adaptacji Publicznego Żłobka Miejskiego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie objęte jest dofinansowaniem ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności zwanego dalej KPO oraz ze środków na finansowanie podatku VAT (uzupełnienie do środków z KPO) w ramach programu pn.„Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029” poprzednia nazwa: Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 MALUCH+ 2022-20292.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087449
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2545974,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę, rozbudowę, termomodernizację i
zmianę sposobu użytkowania części budynku na potrzeby zaprojektowanego żłobka w ramach realizacji zadania
inwestycyjnego pn.: „Przebudowa pomieszczeń w szkole podstawowej nr 1 w Lidzbarku Warmińskim na potrzeby adaptacji
Publicznego Żłobka Miejskiego w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch
2022-2029”. Niniejsza inwestycja uwzględnia utworzenie 32 nowych miejsc żłobkowych w nowo tworzonej instytucji.
Inwestycja obejmuje adaptację części budynku zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania, tj. dostosowanie
budynków lub pomieszczeń do potrzeb dzieci (w tym z niepełnosprawnością), w tym do wymogów budowlanych, sanitarnohigienicznych,
bezpieczeństwa pożarowego. Żłobek znajdować się będzie w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Lidzbarku
Warmińskim. Jednocześnie żłobek będzie odrębnym elementem budynku szkoły, z którego szkoła nie będzie korzystać.
2.Zakres robót określony szczegółowo dokumentacją projektową obejmuje m.in. wykonanie :
1)W zakresie branży budowlanej:
a) Robót rozbiórkowych i przygotowawczych
b) Montaż stolarki okiennej drewnianej
c) Wykonanie posadzek oraz oklein posadzkowych
d) Ocieplenia ścian od środka
e) Wykonanie ścianek działowych
f) Zamurowania otworów w ścianach
g) Wykonanie nadproży okiennych i drzwiowych
h) Wykonanie kominków wentylacyjnych
i) Wykonanie okładzin ściennych
j) Wykonanie gładzi gipsowych i powłok malarskich
k)Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej
l)Wykonanie murków oporowych przy budynku na potrzeby żłobka wraz z wykonaniem powierzchni utwardzonych
m)Wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych
Wykonawca zobowiązany jest wykonać stolarkę okienną zgodnie z punktem 3.0 Wytyczne i zalecenia konserwatorskie
opracowania pn.: „Ekspertyza konserwatorska i projekt techniczny stolarki okiennej dotycząca zabytkowej szkoły przy ul.
Szkolnej 2 w Lidzbarku Warmińskim” oraz z rysunkami takimi jak: Rzut niskiego parteru, Rzut I piętra, Rzut II piętra,
Elewacje, które stanowią załączniki w folderze dokumentacji projektowej.
2) W zakresie branży sanitarnej:
a) Wykonanie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej
b) Wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej
c) Wykonanie instalacji wody p.poż.
d) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
e) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewnej
f) Wykonanie instalacji wentylacji wywiewnej
g) Montaż wentylacji mechanicznej
h) Wykonanie zabudowy kanałów wentylacyjnych
i) Wykonanie części nowego przyłącza wodociągowego
j) Przebudowę istniejącego przyłącza sieci kanalizacji sanitarnej
k) Wykonanie sanitariatów
l) Wykonanie i przebudowę sieci kanalizacji deszczowej
3) W zakresie branży elektrycznej:
a) Wykonanie prac demontażowych
b) Wykonanie wewnętrznych linii zasilających WLZ
c) Wykonanie wewnętrznych rozdzielnic elektrycznych
d) Montaż gniazd wtyczkowych i odbiorników 3-FAZ
e) Wykonanie oświetlenia wewnętrznego
f) Wykonanie oświetlenia zewnętrznego
g)Wykonanie instalacji alarmowej
h)Wykonanie instalacji sieciowej
i)Wykonanie instalacji CCTV
j)Wykonanie systemu sygnalizacji pożaru SSP
k)Wykonanie pomiarów elektrycznych
oraz
4)Zakup, dostawę i montaż wyposażenia technologicznego zgodnie z dokumentacją projektową .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz jego zakres, został określony w dokumentacji projektowej, w specyfikacjach
technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie pozostałych robót budowlanych, usług i dostaw określonych w
dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, niezbędnych do
prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia uwzględniając adnotacje Zamawiającego zawarte w SWZ.
WIĘCEJ W ROZDZIALE IV SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
31625000-3 - Alarmy przeciwpożarowe
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2981000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3291248,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2981000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDOM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7432033990
7.3.3) Ulica: ul. Żelazna 5
7.3.4) Miejscowość: Orneta
7.3.5) Kod pocztowy: 11-130
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2981000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Cieszków" w ramach inwestycji pn. "Rozświetlona Gmina Cieszków" - przetarg IV
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
więcej: Alarmy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.