Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00049482/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Bierutów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934756
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Moniuszki 12
1.5.2.) Miejscowość: Bierutów
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.plociennik@um.bierutow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10500301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff868cd6-5982-4d8d-a34e-2a156118db21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153393
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00004254/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa kotłowni węglowej na gazową w budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00049482
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.2025.JP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa kotłowni węglowej na gazową
w budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie.
2.Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy kotłowni gazowej wraz z wewnętrzną instalacją gazu dla budynku Urzędu Miejskiego w Bierutowie zlokalizowanego przy ul. S. Moniuszki 12, dz. nr 17/19 w Bierutowie.
3.Projekt obejmuje swoim zakresem kotły gazowe wraz z rurociągami wody grzewczej w pomieszczeniu kotłowni oraz instalację gazową od szafki gazowej na budynku do projektowanych dwóch kotłów gazowych o łącznej mocy 113,8 kW.
4.Budynek Urzędu Miejskiego oraz pomieszczenie kotłowni nie jest przedmiotem niniejszego zadania. Rurociągi wody grzewczej poza pomieszczeniem kotłowni nie są przedmiotem niniejszego zadania.
5.Zakres zamówienia obejmuje:
1)demontaż istniejącego kotła na paliwo stałe wraz z instalacją i wyposażeniem,
2)montaż dwóch kotłów na paliwo gazowe wraz z technologią kotłowni,
3)montaż instalacji gazowej od szafki gazowej na budynku do projektowanych dwóch kotłów,
4)montaż instalacji wentylacji i odprowadzania spalin,
5)montaż detekcji gazu.
6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 11 do SWZ.
7.Zamawiający informuje, że przedmiar robót należy traktować jedynie pomocniczo, wyliczona cena ofertowa jest bowiem ceną ryczałtową i nie będzie zmieniana ze względu na ewentualne różnice pomiędzy przedmiarem, dokumentacją, a robotami wykonanymi w rzeczywistości.
8.Wykonawca przedłoży Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy kosztorys wraz z zestawieniem czynników cenotwórczych w celu ewentualnych sporów na etapie realizacji umowy.
9.Projekt budowlany został opracowany przez firmę MUFA Karol Jaszczyński
z siedzibą przy ul. Ogrodowej 3a, 55-010 Kotowice.
10.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
11.Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie.
12.Całość robót należy wykonać zgodnie z przepisami ustawy – Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.), dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przedmiarami robót, przepisami BHP oraz warunkami Umowy na roboty budowlane.
13.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przed ich zastosowaniem.
14.Wykonawca powinien zagwarantować wykonanie robót zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi przepisami prawa.
15.Zamawiający zastrzega sobie ustalenie ograniczeń czasowych co do godzin wykonywania prac.
16.Roboty będą prowadzone w obiekcie użyteczności publicznej, dlatego należy zapewnić odpowiednie zabezpieczenie placu budowy, ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa osób przebywających na terenie obiektu.
17.Zamawiający sugeruje, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca.
18.Wykonawca wykona na własny koszt tymczasowe doprowadzenie wody i energii elektrycznej dla potrzeb realizacji zadania, zamontuje liczniki zużycia wody i energii oraz będzie ponosił koszty zużycia wody i energii w okresie realizacji robót (jeśli dotyczy).
19.Materiał rozbiórkowy powstały podczas demontażu instalacji c.o. stanowi własność Zamawiającego. Wykonawcę obciąża obowiązek wywiezienia materiału rozbiórkowego do punktu skupu złomu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189159,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 602700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189159,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Furmańczyk MAGMA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7281721113
7.3.3) Ulica: ul. Nowiny 13a
7.3.4) Miejscowość: Wola Rakowa
7.3.5) Kod pocztowy: 95-006
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189159,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-05-19 do 2025-09-19PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa hali garażowo-magazynowej nr 2 na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Księdza Ożoga w Dynowie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Remont drogi pożarowej, zagospodarowanie terenu przed budynkiem Szkoły
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.