Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00064076/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem parku przy dworze Toeplitza w Otrębusach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 738 28 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem parku przy dworze Toeplitza w Otrębusach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-926fb8a3-9e2f-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00017836/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Budowa placu zabaw wraz z ogrodzeniem w parku przy Toeplitza w Otrębusach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie inwestycyjne objęte jest dofinansowaniem w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00064076
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 529463,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw wraz
z ogrodzeniem parku przy dworze Toeplitza w Otrębusach.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich robót zgodnie z dokumentacją budowlaną stanowiący (załącznik nr 5 do SWZ), sztuką budowlaną, normami branżowymi oraz na podstawie przeprowadzonych własnych oględzin i wizji w terenie a w szczególności:
1) Roboty przygotowawcze, drogowe i towarzyszące polegające na:
• rozbiórce całości istniejących ogrodzeń z siatki i słupków stalowych (z wyjątkiem betonowego od strony wschodniej ) ok. 461 mb oraz starych fundamentów, demontaż stalowej bramy przesuwnej, demontaż placyku zabaw (domek i bujak, ławka, kosz) i wywiezieniu w miejsce wskazane przez Zamawiającego (nie dalej niż do 7 km), do pozostawienia ogrodzenie betonowe od strony wschodniej.
• zabezpieczeniu drzew na placu budowy zgodnie ze sztuką ogrodniczą
• przygotowaniu i korytowaniu terenu pod budowę placu zabaw i nowego ogrodzenia
• oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci, urobku z korytowania wykopów i wywiezienie, wyrównanie terenu.
2) Budowę następujących elementów :
a) stylizowanego ogrodzenia frontowego od ul. Wiejskiej (ok. 100mb) i ogrodzeń bocznych panelowych ( ok. 361 mb)
W skład ogrodzenia wchodzą slupy żelbetowe na izolowanych fundamentach, stylizowane przęsła ogrodzeniowe, furtka, brama dwuskrzydłowa (szer. ok. 3,5 m), brama przesuwna (szer. ok. 5,00 m)
W skład ogrodzenia bocznego wchodzą panelowe przęsła stalowe i słupki (ok. 130 szt. paneli)
Ogrodzenie zabezpieczone antykorozyjnie - cynkowane i malowane proszkowo kolor elementów stalowych RAL 70016,
b) placu zabaw w obrzeżu betonowym o nawierzchni bezpiecznej piaskowej dla dwóch grup wiekowych (1-3 lata i 4-10 lat) (szczegółową lokalizacje urządzeń oraz sposoby montażu urządzeń zabawowych przedstawia projekt wykonawczy TOM I Zieleń część graficzna rys. PBW-Z6/25) składającego się z:
- orkiestry podwórkowej – 1 szt. (urządzenie wykonane m.in. z polipropylenu, stali ocynkowanej, malowane proszkowo, wymiary szer. min 1,50 m- max 1,70m, dł. min. 2,40m max 2,60m, wys. min 1,00m - max 1,20m - min 7 urządzeń do zabawy
-kiwaka na przegubach– tuba 2 szt. (urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo, konstrukcja stalowa, tuba wykonana z HDPE, wymiary szer. min. 0,70m- max. 0,86m dł. min 0,90m- max 1,10 m, wys. min 0,90 min – max 1,15 m
-huśtawki bocianie gniazdo- 1 szt.(urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo, elementy z płyty HDPD, nogi z profili stalowych zabezpieczone jak powyżej, siedzisko wykonane z lin polipropylenowych na łańcuchach kalibrowanych ze stali nierdzewnej, wymiary szer. min 3,40m– max 3,60 m, dł. min 1,80- max. 2,00, wys. min 2,30m – max 2,50 m
- czworokąta sprawnościowego - do wspinaczki - 1 szt. (urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo, ścianka ze sklejki wodoodpornej szalunkowej lub płyty HDPE, uchwyty alpinistyczne z tworzywa, wymiary szer. min 1,80 m- max 2,00, dl. min 1,30m – max. 1,50m, wys. min. 2,00 – max. 2,30 m
-zjazdu linowego-1 kpl. (urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo, podest antypoślizgowy z wodoodpornej płyty lub płyty HDPE, lina i elementy naciągu nierdzewne, wymiary dł. min 21 m – max. 23m, szer. min 3,10m – max.3,40m wys. min. 3,30m- max. 3,50m
- okrągłej trampoliny-1 szt. (urządzenie wykonane z antypoślizgowej maty do skakania odpornej na wandalizm otoczonej panelami zabezpieczającymi przed upadkiem, rama z tworzywa GFK, powierzchnia do skakania o średnicy min. 1,20m – max. 1,40 m
- rury zjazdowej z górki saneczkowej-1 szt.(urządzenie wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo na kolor srebrny, wymiary dł. min 5,40m- max 5,80 w zależności od ukształtowania górki, średnica rury min 0,70m- max. 0,80m
-sita do zabawy piaskiem- 1szt. (blat wykonany ze sklejki o gr. min 20 mm pokrytej żywicą fenolową lub płyty z HDPE konstrukcja ze stali, foremki z wytrzymałego tworzywa sztucznego, wymiary stolika min. 0,70m x 0,50m x 0,60m – max. 1,00m x 0,60m x 0,70m
Urządzenia zabawowe musi posiadać:
- urządzenia dynamicznego – 1 szt. (wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, podstawy gumowe, uchwyty stalowe, wysokość urządzenia min 2,70m- max 3,00m).
c) drewnianej dębowej pergoli na fundamentach z nawierzchnią żwirową w obrzeżach z kostki kamiennej przy placu zabaw (szczegółową lokalizację urządzeń oraz sposoby montażu urządzeń zabawowych przedstawia projekt wykonawczy TOM I Zieleń część graficzna rys. PBW-Z7/25),
d) podestu ( chodnika z desek kompozytowych) wokół placu zabaw (szczegółową lokalizację urządzeń oraz sposoby montażu urządzeń zabawowych przedstawia projekt wykonawczy TOM I Zieleń część graficzna rys. PBW-Z8/25),
e) wyposażenie w elementy małej architektury:
- 2 drewniane ławki z oparciem z drewna dębowego impregnowanego i zabezpieczonego impregnatami) przed warunkami atmosferycznymi na profilach ze stali kwasoodpornej ( kolor drewna do uzgodnienia z wybranym Wykonawcą) o wymiarach dł. min 1,90 m- max 2,10m, szerokość min 0,70 m – max. 0,90 m
- kosz na śmieci – wykonany ze stali kwasoodpornej z elementami drewna dębowego (szczebelki)
z daszkiem od góry.
- tablicę regulaminową przedmiotowego placu zabaw.
Ławki, kosz, tablica regulaminowa muszą posiadać: karty techniczne lub karty produktu zawierające opisy parametrów technicznych wraz z wizualizacją lub inne dokumenty równoważne.
2.1. Wszystkie urządzenia powinny być:
odporne na warunki atmosferyczne, wandaloodporne i przeznaczone do wieloletniego użytkowania, zabezpieczone antykorozyjnie, dwukrotnie malowane proszkowo. Przeważająca kolorystyka: żółty, czerwony, zielony, szary z elementami innych kolorów,
odpowiadać zbliżonym wymiarom i usytuowaniu na placu strefy jak w rysunkach załączników do projektu wykonawczego tak aby zachować zbliżone strefy bezpieczne i zmieścić się w granicach opracowań załączonego Projektu budowlano-wykonawczego,
wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów oraz spełniać wymogi Polskich Norm i warunków bezpieczeństwa, tj. posiadać stosowne certyfikaty, atesty dopuszczenia do stosowania w kontakcie z dziećmi wg norm PN-EN-1177, PN–EN 1176 oraz instrukcje użytkowania.
2.2.Wszystkie urządzenia muszą posiadać:
a) karty techniczne lub karty produktu zawierające opisy parametrów technicznych elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorową wizualizacją,
b) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np.: certyfikaty zgodności z europejskimi normami wydanymi przez TUV Rheinland Polska lub równoważne wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą (zgodności z normami serii PN-EN 1176, PN-EN 1177 wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie),
c) karty techniczne lub karty produktu zawierające opisy parametrów technicznych wraz z wizualizacją lub inne dokumenty równoważne dla ławek, kosza i tablicy regulaminowej.
3. PRZEDMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE.
3.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia, roboty i dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego t.j.:
1) wypełniony "Wykaz przedmiotowych dokumentów" zawierający opis wymaganych dokumentów - załącznik nr 1A do oferty,
2) karty techniczne lub karty produktu zawierające opisy parametrów technicznych elementów wyposażenia placu zabaw wraz z ich kolorową wizualizacją,
3) zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, np.: certyfikaty zgodności z europejskimi normami wydanymi przez TUV Rheinland Polska lub równoważne wydane przez akredytowaną jednostkę certyfikującą (zgodności z normami serii
PN-EN 1176, PN-EN 1177 wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie),
4) karty techniczne lub karty produktu zawierające opisy parametrów technicznych wraz
z wizualizacją lub inne dokumenty równoważne dla ławek, kosza i tablicy regulaminowej.
3.2. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
4. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane poniżej czynności związane z realizacją zamówienia i polegające na budowie ogrodzenia.
5. Na wykonane roboty Wykonawca udziela 36-miesięcznej rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45000000-7 - Roboty budowlane
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 849000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 849000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA RUTKOWSKI TADEUSZ RUTKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010019090
7.3.3) Ulica: Edmunda Krzywdy-Rzewuskiego 50
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"FIRMA RUTKOWSKI" TADEUSZ RUTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"FIRMA RUTKOWSKI" TADEUSZ RUTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 849000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Kompleksowa usługa organizacji, posadowienia, wyposażenia i ologowania namiotów wystawienniczych "Doradztwo rolnicze w praktyce. Krajowe Dni Pola 2025" oraz zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia.
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie w okresie 12 m-cy.
- Rozbudowa drogi gminnej w ciągu ulic Piasta, Baśniowej oraz Juliusza Słowackiego w Otrębusach
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko-Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Wieruszowie przy ul. Fabrycznej
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- ,,Aktywny plac zabaw w Chodczu"
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.