Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00394117/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
- 2022/BZP 00417983/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-31
- 2022/BZP 00432398/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon Wysoki Brzeg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Myśliwska 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 258 62 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kat_sekretariat@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon Wysoki Brzeg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-87b744f0-4bb2-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153441
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077675/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Roboty w zakresie napraw i utrzymania obiektów inżynierskich na terenie administrowanym przez GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon Wysoki Brzeg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394117/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/KA.D-3.2421.51.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 10545237,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia pod nazwą: „Roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon Wysoki Brzeg” są roboty w zakresie utrzymania obiektów inżynierskich zarządzanych przez GDDKiA Oddział w Katowicach, Rejon Wysoki Brzeg, obejmujące utrzymanie obiektów inżynierskich na drogach krajowych administrowanych przez Obwody Drogowe: Wysoki Brzeg, Mikołów Mokre, OUA Zabrze-Kończyce.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w Tomie III-V SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45221111-3 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych
45221121-6 - Roboty budowlane w zakresie wiaduktów drogowych
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11412216,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28763700,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12192302,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 146097236
7.3.3) Ulica: Siedmiogrodzka 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-204
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zgodnie z pkt. 5 Formularza 2.1. OFERTA:
- Wykonawca zastrzega ewentualną możliwość udziału podwykonawców w realizacji części zamówienia z wyłączeniem kierowania i koordynowania pracami.
- Na etapie składania ofert nazwy podwykonawców nie są znane.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12192302,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Wartość zamówienia w wysokości: 10 545 237,82 PLN obejmuje:
1) wartość zamówienia podstawowego w wysokości: 8 446 225,85 PLN oraz
2) wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, ustaloną na kwotę 2 099 011,97 PLN.
II. Dotyczy sekcji VIII pkt 8.3.) Ogłoszenia o wyniku postępowania:
Zgodnie z SWZ Zamawiający wymaga, aby Przedmiot zamówienia został wykonany w okresie 48 miesięcy, licząc od dnia wydania przez Przedstawiciela Zamawiającego pierwszego polecenia wykonania robót utrzymaniowych.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Budowa stref aktywności fizycznej w Katowicach"
- NADZÓR NAD PRZEPROWADZENIEM GENERALNEGO POMIARU RUCHU 2025 NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- Dostawa odzieży ochronnej medycznej i obuwia ochronnego medycznego
- Dostawa urządzeń komputerowych do nowych pracowni w ramach projektu ,,Specjaliści przyszłości to MY
- Pełnienie funkcji inżyniera projektu dla zadań związanych z inwestycjami w obrębie Katowickiego Inteligentnego System Monitoringu i Analizy (KISMiA)
- "Wykonanie usługi w zakresie przeprowadzenia czterech audytów nadzoru gospodarki leśnej dla RDLP w Katowicach oraz 4 letni nadzór nad posiadanym certyfikatem"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów wejściowych do budynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.