Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00151283/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-27
- 2023/BZP 00155806/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-29
- 2023/BZP 00247722/01 - Wynik z dnia 2023-06-05
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
BUDOWA SALI GIMNASTYCZNEJ PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ W PERZOWIE w systemie zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA PERZÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855200
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Perzów 78
1.4.2.) Miejscowość: Perzów
1.4.3.) Kod pocztowy: 63-642
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.4.7.) Numer telefonu: 627861060
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@perzow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153449
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00151283
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunku wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed jego złożeniem,
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej ¬- aktualny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 2.500.000,00 zł.
4)zdolności technicznej lub zawodowej – warunki spełnienia opisane w SWZ
Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1)zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
2)uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej ¬- aktualny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min 2.500.000,00 zł.
4)zdolności technicznej lub zawodowej – warunki spełnienia opisane w SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane – wymagana:
- min. jedna robota budowlane polegająca na remoncie, budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej w systemie zaprojektuj i wybuduj lub wybuduj, odpowiadająca zakresem do przedmiotu zamówienia o wartości min. 2.500.000,00 zł brutto, zrealizowana, czyli zakończona i odebrana protokołem końcowym- załącznik nr 4.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego- zgodnie z wymaganiami Rozdziału X ust..2 pkt4 -zał. nr 5
Po zmianie:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których te roboty zostały wykonane – wymagana:
- min. jedna robota budowlane polegająca na remoncie, budowie lub przebudowie obiektu użyteczności publicznej, odpowiadająca zakresem do przedmiotu zamówienia o wartości min. 2.500.000,00 zł brutto, zrealizowana, czyli zakończona i odebrana protokołem końcowym- załącznik nr 4.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego- zgodnie z wymaganiami Rozdziału X ust..2 pkt4 -zał. nr 5
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Modernizacja, remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.