Og³oszenie z dnia 2021-08-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00161948/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00234677/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy materia³ów opatrunkowych w okresie 3 lat
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦WIÊTOKRZYSKIE CENTRUM RATOWNICTWA MEDYCZNEGO I TRANSPORTU SANITARNEGO W KIELCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291150544
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. ¦wiêtego Leonarda 10
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-311
1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scrmits@post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.scrmits.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materia³ów opatrunkowych w okresie 3 lat
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1d1bd17b-00ac-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00153478
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00022438/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa materia³ów opatrunkowych w okresie 3 lat
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.scrmits.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania okre¶lone w Specyfikacji Warunków Zamówienia
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.
1i2rozporz±dzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r.wsprawieochrony osóbfizycznych wzwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i
wsprawieswobodnegoprzep³ywu takichdanych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólnerozporz±dzenie odanych) (Dz. U.UE L119 z dnia4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej
„RODO”)informujemy, ¿e:1)administratoremPani/Pana danychosobowych jest¦wiêtokrzyskie
CentrumRatownictwa Medycznego iTransportuSanitarnego WKielcach2)administrator wyznaczy³
InspektoraDanych Osobowych, z którymmo¿na siêkontaktowaæpodadresem e-mail: jod@scrmits.pl3)
Pani/Panadane osobowe przetwarzanebêd± napodstawie art.6ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
zprzedmiotowym postêpowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego, prowadzonym w trybie
przetargunieograniczonego.4)odbiorcamiPani/Panadanychosobowych bêd± osoby lub podmioty,
którymudostêpnionazostaniedokumentacjapostêpowania woparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.5) Pani/Pana
daneosobowebêd±przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dniazakoñczeniapostêpowania oudzieleniezamówienia, a je¿eliczas trwania umowy przekracza 4
lata,okresprzechowywania obejmujeca³y czastrwania umowy;6)obowi±zek podania przez Pani±/Pana
danychosobowych bezpo¶rednio Pani/Panadotycz±cych jestwymogiem ustawowym
okre¶lonymwprzepisanych ustawy P.Z.P.,zwi±zanym z udzia³em wpostêpowaniu o
udzieleniezamówieniapublicznego.7) w odniesieniu doPani/Pana danychosobowychdecyzje nie
bêd±podejmowane wsposób zautomatyzowany, stosowniedo art. 22RODO.8) posiadaPani/Pan:a)
napodstawie art. 15RODO prawo dostêpu do danychosobowychPani/Pana dotycz±cych(w
przypadku,gdy skorzystanie ztego prawa wymaga³oby postronieadministratora niewspó³mierniedu¿ego
wysi³kumo¿e zostaæPani/Pan zobowi±zana dowskazaniadodatkowych informacji maj±cychna
celusprecyzowanie ¿±dania,w szczególno¶ci podanianazwy lubdaty postêpowania o
udzieleniezamówieniapublicznego lubkonkursu albo sprecyzowanienazwy lubdaty
zakoñczonegopostêpowania o udzieleniezamówienia);b)na podstawie art. 16 RODOprawo
dosprostowaniaPani/Pana danych osobowych(skorzystanie z prawado sprostowania
niemo¿eskutkowaæ zmian±wyniku postêpowania o udzieleniezamówieniapublicznego ani
zmian±postanowieñumowy wzakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz niemo¿enaruszaæ
integralno¶ciprotoko³u orazjegoza³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO
prawo¿±daniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z
zastrze¿eniemokresutrwaniapostêpowania oudzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz
przypadków, októrychmowa wart. 18 ust. 2RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma
zastosowania wodniesieniudoprzechowywania,w celuzapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony
prawnej lub w celuochronyprawinnej osobyfizycznejlub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy
interesu publicznegoUniiEuropejskiejlubpañstwacz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do
PrezesaUrzêduOchronyDanychOsobowych, gdyuzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowychPani/Panadotycz±cychnarusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17
ust.3lit.b,dlub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo
oprzenoszeniadanychosobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO
prawosprzeciwu,wobec przetwarzaniadanych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzaniaPani/Pana danychosobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/271/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia s±: Dostawy materia³ów opatrunkowych w okresie 3 lat.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres niezmienno¶ci cen
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wymagania zawarte w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wymagania zawarte w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wymagania zawarte w SWZ.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wymagania dotycz±ce wadium zawarte w rozdziale XV SWZ6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wymagania zawarte w SWZ.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-30 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê drog± elektroniczn± zaszyfrowan± przyu¿yciu aplikacji dostêpnej na Miniportalu za po¶rednictwem formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-30 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-09-28
INNE PRZETARGI Z KIELC
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddzia³u Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie ca³odobowego ¿ywienia pacjentów
- ¦wiadczenie us³ug medycznych w zakresie pobrania krwi i badania osób zatrzymanych dla KPP Jêdrzejów
- "KONSERWACJA I MONITORING SYSTEMÓW ALARMOWANIA PO¯AROWEGO, W£AMANIA I NAPADU, ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU DOZOROWANIA - KD ORAZ KONSERWACJÊ SYSTEMU TELEWIZJI PRZEMYS£OWEJ W MUZEUM NARODOWYM W KIELCACH
- Sukcesywna dostawa produktów spo¿ywczych do Przedszkola Samorz±dowego nr 43 w Kielcach
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym oraz dorêczeñ przekazów pieniê¿nych na rzecz MOPR w 2025 roku"
wiêcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podk³adów celulozowych, drobnego sprzêtu medycznego, masek chirurgicznych
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
- Postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawê ob³o¿eñ jednorazowego u¿ytku
- Dostawa materia³ów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kêdzierzynie-Ko¼lu - 7 zadañ czê¶ciowych
- Dostawa fartuchów, serwet, czepków, maseczek chirurgicznych, ¶liniaków
wiêcej: Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.