Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00082529/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-15
- 2021/BZP 00088415/01 - Modyfikacja z dnia 2021-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Leasing samochodu ciężarowego z urządzeniem bramowym przystosowanym do wywozu kontenerów KP-7 i KP-10.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Inowrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365991108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 523564304
1.5.8.) Numer faksu: +48 523564304
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.glonek@igkim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igkim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igkim.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zbieranie odpadów innych niż niebezpieczne, transport drogowy towarów, wynajem i zarządzanie, inne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Leasing samochodu ciężarowego z urządzeniem bramowym przystosowanym do wywozu kontenerów KP-7 i KP-10.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a76c19d-cd99-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082529/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP. 3/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 60000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są koszty udzielonego leasingu na fabrycznie nowy samochód ciężarowy marki: Scania, model: P 280 B4x2NA. Rok produkcji: 2021. Wartość samochodu 515.247,00 zł brutto. Wartość netto: 418.900,00 zł. Umowę z dostawcą podpisano dnia 21 maja 2021 r. Termin dostawy został wyznaczony na dzień 20 lipca 2021 roku. Miejsce dostawy Inowrocław, ul. Toruńska 165.
3. Warunki leasingu:
a) leasing operacyjny (bilansowo, jako leasing finansowy), z podziałem na część kapitałową
i odsetkową,
b) raty leasingowe miesięczne (sposób liczenia rat leasingowych wg programu wykonawcy),
c) okres trwania leasingu – 60 miesięcy,
d) środkami rozliczeniowymi za usługę będzie złoty polski,
e) termin płatności rat leasingowych będzie określony w umowie leasingu,
f) wartość wstępnej opłaty leasingowej – 5 % wartości netto,
g) wysokość kwoty wykupu po zakończeniu umowy leasingu - 1 % wartości netto,
h) ilość rat – 59 równych rat,
i) ubezpieczenia dokona Zamawiający,
j) zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych opłat związanych z wykonaniem umowy
(w szczególności opłat za administrowanie polisą ubezpieczeniową, opłat za administrowanie umową, opłat za wydruk itp.), nieuwzględnionych w złożonej ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39886,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39886,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39886,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: mLeasing Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260212925
7.3.3) Ulica: ul. Prosta 8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39886,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Modernizacja boiska na terenie Szkoły Podstawowej nr 10 im. Jana Kasprowicza przy ul. Przybyszewskiego 119 w Inowrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzenia do terapii nerkozastępczej Prismaflex na potrzeby szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych niezbędnych do wykonania badań wraz z dzierżawą analizatora
- Usługi związane z naprawą, przeglądem i konserwacją urządzeń chłodniczych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
- Dostawa materiałów budowlanych branży wod-kan niezbędnych do realizacji zadań inwestycyjnych przez Gminny Zakład Komunalny w Kruśliwcu - etap III
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z zabudową bramową na podstawie umowy leasingu operacyjnego
- "Dostawa wraz z finansowaniem fabrycznie nowego ciągnika rolniczego dla Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Drohiczynie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu"
- Zakup (dostawa) w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej 18t z urządzeniem bramowym oraz żurawiem HDS
- Dostawa w formie leasingu fabrycznie nowego samochodu dostawczego z napędem spalinowym z zabudową typu wywrotka
- "Zakup w formie leasingu operacyjnego 3 szt. pojazdów do zimowego utrzymywania dróg wywrotki wraz z pługiem i piaskarko - posypywarką"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu dostawczego z wywrotką trójstronną z kabiną typu DOKA 7 miejscowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.