eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn-Zdrój,,Budowa budynku gospodarczo-garażowego wraz z infrastrukturą techniczną"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
,,Budowa budynku gospodarczo-garażowego wraz z infrastrukturą techniczną"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Połczyńskie Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331257731

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 16

1.5.2.) Miejscowość: Połczyn-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 94 3662737

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ppkpolczyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppkpolczyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Budowa budynku gospodarczo-garażowego wraz z infrastrukturą techniczną"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-221c4242-c21d-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153546

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00131718/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 541463,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowany budynek zlokalizowany jest na działce 164/4 obręb 0003 Połczyn-Zdrój, położonej przy ul. Jana Pawła II 16 w Połczynie-Zdroju (gmina Połczyn-Zdrój, powiat świdwiński, województwo zachodniopomorskie). Działka uzbrojona jest w przyłącza kanalizacji deszczowej oraz elektryczne. Budynek zaprojektowano w odległości 3m od wschodniej granicy działki (z dz. nr 173).
Projektowany obiekt jest parterowy i niepodpiwniczony. W budynku zaprojektowano cztery pomieszczenia garażowe oraz dwa pomieszczenie gospodarcze. Bramy garażowe zaprojektowano od strony północno-zachodniej. Wjazd bezpośrednio z urządzonego terenu poprzez wyprofilowanie terenów utwardzonych. Projektowany budynek gospodarczo-garażowy wyposażono w: wewnętrzną instalację wodociągową, kanalizację sanitarną, grzewczą (elektryczną), wentylację, rozdzielnice R.BG., instalację elektryczną wewnętrzną, oświetleniową, prądową gniazd 230V i obwodów 230V oraz instalację połączeń wyrównawczych i ochrony przeciwporażeniowej.

Zaprojektowano wykonanie budynku gospodarczo-garażowego w technologii tradycyjnej murowanej udoskonalonej. Konstrukcję nośną budynku stanowią ściany murowane wykonane z bloczków z betonu komórkowego klasy 500 gr. 24cm oraz słup żelbetowy
z betonu C20/25. Konstrukcję dachu stanowi prefabrykowany strop strunobetonowy SPK gr. 20cm. Pokrycie dachu jednospadowego zaprojektowano ze styropianu EPS100 profilowanego ze spadkiem pokrytego papą termozgrzewalną. Cały obiekt posadowiono bezpośrednio na ławach fundamentowych. Ze względu na posadowienie budynku
w odległości około 3m od muru oporowego, zaprojektowano posadowienie na poziomie 1,10 m poniżej zaprojektowanego 0,00 budynku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt.3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne:
W terminie przewidzianym na składanie ofert wpłynęły 2 oferty. Cena I, najniższej oferty wyniosła 982 001,95 zł brutto. Z powodu problemów technicznych, podwójnego, błędnego zaszyfrowania plików przez drugiego Oferenta, nie było możliwości odczytu oferty nr II. Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postepowania oraz w biuletynie zamówień publicznych informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj.: 541 463,41 zł netto, 666 000,00 zł brutto.
Z uwagi na to, iż cena złożonej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zabezpieczył na realizację niniejszego zamówienia, postępowanie przetargowe należało unieważnić.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 798375,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zmawiający w trybie art. 262 ustawy Pzp zawiadamia o wszczęciu w terminie niezwłocznym kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje te sam przedmiot zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.