eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzedeczModernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Przedczu



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Przedczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEDECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019326

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Przedecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-635

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632738467

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przedecz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.przedecz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.przedecz.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Przedczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7df046b8-a691-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033004/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja budynku przychodni ośrodka zdrowia w Przedczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00091007/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RGWI.271.1.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia „Modernizacja budynku Przychodni Zdrowia w Przedczu”

Adres inwestycji : 62-635 Przedecz, ul. 70 - lecia Niepodległości Polski3, działka nr 109/7.

Opis przedmiotu zamówienia:
1. Wymiana stolarki okiennej zewnętrznej: Współczynnik Uw, dla okien nie powinien być wyższy niż 0,9 w/m2k:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe
- roboty montażowe (przed zamówieniem należy dokonać pomiarów z natury oraz ustalić ostateczny podział stolarki); Obróbki blacharskie.
2. Termomodernizacja ścian pionowych elewacji (gr. styropianu 10 cm), tynki cienkowarstwowe silikatowe lub silikatowo-silikonowe, baranek gr. 1mm.
3. Modernizacja ścian pionowych elewacji –słupy tarasu, podjazdu dla niepełnosprawnych, spód- sufit tarasu, podjazdu dla niepełnosprawnych, policzków i słupów schodów, zejścia do kotłowni, murki oporowe zjazdów do garażu;
4. Daszki nad zejściem do kotłowni x 1 kpl i daszki nad drzwiami wejściowymi x 4 kpl.;
5. Wymiana daszku żelbetowego z przeciwspadkami na daszki z poliwęglanu nad drzwiami wejściowymi x 2 kpl (strona od ZGKIM Przedecz).
6. Remont stropodachu - roboty uzupełniające związane z termomodernizacją ścian elewacji- Uwaga ! Dokonując wyceny oferty Wykonawca pomija w wycenie Dział 1.6 Przedmiaru Robót. Roboty związane z Remontem stropodachu Zamawiający wykona we własnym zakresie. Wykonawca jednocześnie zobowiązuje się w ramach realizacji niniejszego zamówienia, (w trakcie prowadzonych prac) udostępnić Zamawiającemu rusztowania do przeprowadzenia robót związanych z przedłużeniem stropodachu i wykonaniem obróbek blacharskich oraz montażem rynien dachowych ( dział. 1.6 przedmiaru robót poz. od 37 do poz. 45.)
7. Wymiana zwodów pionowych instalacji odgromowej.
8. Wyburzenie schodów żelbetowych, wejście na taras - 1 kpl.
9. Renowacja schodów betonowych- zejście do kotłowni; Uwaga - W tym zakresie należy również ująć wymianę klap metalowych na zsypach węglowych, które to prace nie zostały ujęte w przedmiarze robót.
10. Wymiana oświetlenia nad drzwiami wejściowymi;
11.Montaż po dociepleniu szyldów, tablic itp.
12 Modernizacja balustrad schodów, tarasów i zjazdów do garażu i podjazdu dla niepełnosprawnych.
13. Modernizacja okładzin tarasów i schodów: roboty rozbiórkowe i roboty montażowe –okładziny schodów, zjazdu dla niepełnosprawnych, roboty montażowe – okładziny tarasów
z posadzką podniesioną –wentylowaną.

Realizacja przedmiotu umowy wymaga posiadania Rusztowań ramowych przyściennych RR - 1/30, wysokość do 10 m.
Szczegółowy zakres robót zawarty jest w przedmiarze robót. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w celu wyceny oferty.
Uwaga ! Zamawiający informuje, że modernizacja budynku Przychodni Zdrowia będzie prowadzona na terenie funkcjonującego Zakładu, gdzie na co dzień prowadzona jest działalność opieki zdrowotnej. Na terenie obiektu w trakcie prac będą przebywać
i przemieszczać się pracownicy, pacjenci oraz pozostałe osoby, wobec czego należy tak dostosować prace, zabezpieczenie terenu, oznaczenie terenu budowy z zachowaniem ciągów komunikacyjnych, aby zapewnić bezpieczeństwo wszystkich osób przebywających na terenie Przychodni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320947,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 320947,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320947,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Leopard-Bud Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662119476

7.3.3) Ulica: ul. Księcia Józefa 3

7.3.4) Miejscowość: Gozdów

7.3.5) Kod pocztowy: 62-604

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320947,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres gwarancji i rękojmi 72 m-ce.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.