Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122536/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW GMINY ŚWIESZYNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KOSZALIŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-620
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 947140189
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW GMINY ŚWIESZYNO NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60926e88-ea04-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153573
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000152/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW OBRĘBÓW POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122536/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.3.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 298956,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych Niekłonice oraz Konikowo położonych na terenie jednostki ewidencyjnej 320908_2-Gmina Świeszyno.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) przeprowadzenie modernizacji ewidencji gruntów i budynków w zakresie danych dotyczących:
a) budynków,
b) obiektów trwale związanych z budynkami,
c) nieruchomości lokalowych,
d) właścicieli budynków i lokali,
e) granic działek ewidencyjnych,
f) granic jednostek i obrębów ewidencyjnych,
g) zmienionych użytków gruntowych i ich oznaczeń dla działek ewidencyjnych.
2) przetworzenie pozyskanych danych do wymaganego standardu i formatu, opracowanie projektu operatu opisowo – kartograficznego ewidencji gruntów i budynków, zwanych dalej całością prac niezbędnych do opracowania projektu opisowo – kartograficznego oraz jego przedstawienia Zamawiającemu celem kontroli i zatwierdzenia do wyłożenia do wglądu osób zainteresowanych,
3) przeprowadzenie procedur związanych z wyłożeniem do wglądu osób zainteresowanych projektu operatu opisowo – kartograficznego,
4) wdrożenie wyników modernizacji ewidencji gruntów i budynków.
Modernizację ewidencji gruntów i budynków stanowiącą przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z zasadami określonymi w art. 24a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz przepisami rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków.
3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w dwóch etapach:
1) ETAP I obejmujący w szczególności:
a) wykonanie map porównania z terenem w zakresie informacji o budynkach
i użytkach gruntowych dla całego przedmiotu zamówienia,
b) wykonanie analiz materiałów źródłowych i opracowanie ich wyników dla całego przedmiotu zamówienia,
c) badanie stanów prawnych oraz pozyskanie informacji z innych rejestrów
dla całego przedmiotu zamówienia,
d) pomiar budynków i obiektów budowlanych trwale związanych z budynkiem
dla wszystkich budynków, których punkty budynkowe posiadają atrybut 8: wektoryzacja ewidencyjnej mapy rastrowej bez wykorzystania wyników geodezyjnych pomiarów terenowych (około 160 budynków).
2) ETAP II obejmujący w szczególności:
a) wykonanie pozostałych prac oraz sporządzenie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
b) wyłożenie przy udziale upoważnionego pracownika Starostwa Powiatowego
w Koszalinie oraz przedstawiciela Wykonawcy projektu operatu opisowo – kartograficznego oraz prac geodezyjnych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków, do wglądu osób zainteresowanych,
c) rozpatrzenie uwag zgłoszonych do ww. projektu w terminie ustalonym
z Zamawiającym.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SWZ, który określa minimalne wymagania Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333330,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345740,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333330,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEODEZJA KOPACKI MATUSZCZYK WIĄCEK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8322088341
7.3.3) Ulica: Zielona 14/7
7.3.4) Miejscowość: Wieluń
7.3.5) Kod pocztowy: 98-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza zlecić wykonanie części zamówienia następującym podwykonawcom:
1) Piotr Mielczarek PUH GEOS-BIS z siedzibą w Wieluniu - współuczestnictwo w wykonaniu całości prac;
2) Geo-projekt Usługi geodezyjne mgr inż. Marcin Wiącek z siedzibą w Wieluniu - współuczestnictwo w wykonaniu całości prac.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333330,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 330 dni
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Koszalinie w 2025 r.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej dla Domu Pomocy Społecznej "Zielony Taras" w Koszalinie
- Zakup samochodów osobowych na potrzeby prokuratur okręgu koszalińskiego
- Ochrona fizyczna i elektroniczna osób i mienia w budynkach będących siedzibami Prokuratur Rejonowych okręgu koszalińskiego
- "Dostawa kart podarunkowych na potrzeby pracowników Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółki z o.o. w Koszalinie przy ulicy Komunalnej 5 ".
- Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla potrzeb Urologii
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- WYKONANIE OPRACOWANIA DOTYCZĄCEGO MIGRACJI KURAKÓW LEŚNYCH WSIEDLONYCH NA TERENIE NADLEŚNICTWA RUSZÓW, NA PODSTAWIE WYKONYWANYCH POMIARÓW TELEMETRYCZNYCH I OBSERWACJI BEZPOŚREDNIEJ
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3900P na odcinku Nacław - Gryżyna o ścieżkę rowerową oraz przebudowa drogi powiatowej nr 3900P wraz z kładką rowerową i oświetleniem w m. Nielęgowo
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Różanieckie w miejscowości Tarnogród.
- Przebudowa zbiornika wodnego przy ul. Przedmieście Bukowskie w miejscowości Tarnogród.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.