eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmiecDostawy wyrobów betonowych wykorzystywanych przez ZGKIM Chełmiec na drogi gminne na 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy wyrobów betonowych wykorzystywanych przez ZGKIM Chełmiec na drogi gminne na 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Chełmiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00004907522163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieska 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 548 02 19

1.5.8.) Numer faksu: 18 548 02 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy wyrobów betonowych wykorzystywanych przez ZGKIM Chełmiec na drogi gminne na 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5578be58-c189-11ed-8261-62cbbe4d0ca4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00153574

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000545/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawy wyrobów betonowych na rok 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00132110

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGKIM.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiotem zamówienia jest zakup produktów betonowych przez Zamawiającego wg bieżących potrzeb. Asortyment przedstawia poniższa tabela
Lp. Przedmiot zamówienia Ilość
1 Płyta ażurowa 600x900x100 mm (zbrojona) 500
2 Płyta ażurowa 400x600x100 mm (zbrojona) 150
3 Koryto ściekowe 400x750x250 mm 1100
4 Koryto ściekowe 500x500x350 mm 1100
5 Koryto ściekowe 500x500x120 mm 350
6 Koryto ściekowe 500x250x150 mm 100
7 Koryto ściekowe 600x500x150 mm 100
8 Koryto ściekowe 400x500x500 mm 10
9 Kręgi zbrojone FI 800 mm 20
10 Kręgi zbrojone FI 1000 mm 10
11 Kręgi zbrojone FI 1200 mm 5
12 Nakrywa uliczna FI 800 mm 20
13 Nakrywa uliczna FI 1000 mm 10
14 Nakrywa uliczna FI 1200 mm 5
15 Obrzeża trawnikowe (0,8x0,3x1) 30

4. Poszczególny asortyment zamawiany będzie wg bieżących potrzeb Zamawiającego.
5. Zamawiający zastrzega, że może nie wykorzystać w pełni wartości umowy.
6. Zamawiający dokona wybory oferty, która spełnia warunki określone w SWZ i otrzyma w toku oceny ofert największą liczbę punktów.
7. Ilości poszczególnego asortymentu w trakcie trwania umowy mogą ulec zmianie, co nie powoduje konieczności zmiany umowy w formie aneksu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania

Gmina Chełmiec w imieniu której działa Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Chełmcu zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością negocjacji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) dalej „ustawa Pzp” na wykonanie przedmiotu zamówienia pn. Dostawy wyrobów betonowych wykorzystywanych przez ZGKIM Chełmiec na drogi gminne na 2023 r. nr postępowania ZGKIM.271.7.2023

Uzasadnienie prawne: zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 255 pkt. 2) ustawy PZP, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
W dniu 28.03.2023 r. Zamawiający odrzucił jedyną ofertę, która została złożona w niniejszym postępowaniu. Poniżej Zamawiający zamieszcza uzasadnienie prawne i faktyczne odrzucenia oferty.

Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3) oraz 6)
Art. 226. 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
3) jest niezgodna z przepisami ustawy
oraz
6) Nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.

Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca złożył ofertę w niniejszym postępowaniu jednak nie została ona podpisana żadnym z dopuszczonych podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej „SWZ”).
Zamawiający postawił wymagania dotyczące form oraz podpisu ofert co zostało ujęte w Rozdziale XII SWZ tj. Oferty oraz oświadczenie wstępne, o którym mowa w art. 125 uPzp, sporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Powyższy wymóg zawarty w SWZ jest odzwierciedleniem treści art. 63 ust. 2 ustawy PZP: W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Złożone przez wykonawcę dokumenty wraz z ofertą (oświadczenie) nie zostały podpisane żadnym z dopuszczonych przez SWZ podpisów (kwalifikowanym lub zaufanym lub osobistym), ani też plik zawierający skompresowane dokumenty nie został opatrzony podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W związku z powyższym oferta Stelmach Sp. z o.o. Sp. k. nie została sporządzona w sposób zgodny z przepisami pzp (art. 63 ust. 2), a także nie została przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.

Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.

Jednocześnie Zamawiający informuje, że wobec czynności Zamawiającego przysługują Wykonawcom środki oraz innym podmiotom wskazanym w art. 505 PZP, środki ochrony prawnej w terminach i zgodnie z zasadami określonymi w Dziale IX PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201452,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201452,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.