eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim"Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT OŚWIĘCIMSKI - STAROSTWO POWIATOWE W OŚWIĘCIMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. St. Wyspiańskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-602

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@powiat.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-18df0aae-70ca-4e49-9d2e-6a8ef5cda9a4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-18df0aae-70ca-4e49-9d2e-6a8ef5cda9a4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012422/28/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup sprzętu informatycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Realizacja zamówienia dofinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP.272.26.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 439971,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 1 – obejmuje: sprzęt informatyczny wraz z oprogramowaniem dla potrzeb jednostek oświatowych biorących udział w projekcie pn.: "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży administracyjno - usługowej Powiatu Oświęcimskiego - etap II”, opisane w szczegółowej specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 3.1 (część 1) do SWZ oraz rozładunek i wniesienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce tj. Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim.
Sprzęt i oprogramowanie przeznaczone jest dla szkół: Technikum Nr 1 w Oświęcimiu, Technikum Nr 2 w Oświęcimiu, Szkoła Branżowa I Stopnia nr 2 w Oświęcimiu oraz Technikum w Brzeszczach.
2. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę obejmuje również dostarczenie wraz transportem przedmiotu zamówienia:
• nośników instalacyjnych oprogramowania (jeżeli dotyczy),
• instrukcji obsługi w języku polskim/angielskim oraz dokumentacji oprogramowania w języku polskim/angielskim lub innej równoważnej publikacji w języku polskim/angielskim,
• indywidualnych kart gwarancyjnych dla urządzeń (jeżeli producent wymaga tego do uznania gwarancji).
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest poinformowanie zamawiającego (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) o terminie dostawy na co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. W sytuacji, gdy termin ten nie będzie dogodny dla Zamawiającego wskaże on inny termin, nie później niż 2 dni robocze po terminie wskazanym przez Wykonawcę.
4. Zaoferowany sprzęt/oprogramowanie musi odpowiednio:
• być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, komplety i nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy,
• być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, kompletne, nieużywane i nigdy nie aktywowane ani nie integrowane z żadnym kontem, którego właścicielem nie jest Zamawiający, objęte licencjami czasowo nieograniczonymi uprawniającymi Zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie z celem umowy,
• pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich,
• posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym być opatrzony w/w stosownymi certyfikatami. W przypadku braku oznakowania sprzętu certyfikatami, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy dostarczenia stosownych certyfikatów.
Warunki realizacji zamówienia określają odpowiednio: szczegółowa specyfikacje techniczna przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

30213000-5 - Komputery osobiste

30231300-0 - Monitory ekranowe

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

32413100-2 - Rutery sieciowe

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 213337,95 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 2 – obejmuje: skanery dla potrzeb jednostek oświatowych biorących udział w projekcie pn.: "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży administracyjno - usługowej Powiatu Oświęcimskiego - etap II”, opisane w szczegółowej specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 3.2 (część 2) do SWZ oraz rozładunek i wniesienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce tj. Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim.
Sprzęt i oprogramowanie przeznaczone jest dla szkół: Technikum Nr 1 w Oświęcimiu, Technikum Nr 2 w Oświęcimiu, Szkoła Branżowa I Stopnia nr 2 w Oświęcimiu.
2. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę obejmuje również dostarczenie wraz transportem przedmiotu zamówienia:
• nośników instalacyjnych oprogramowania (jeżeli dotyczy),
• instrukcji obsługi w języku polskim/angielskim oraz dokumentacji oprogramowania w języku polskim/angielskim lub innej równoważnej publikacji w języku polskim/angielskim,
• indywidualnych kart gwarancyjnych dla urządzeń (jeżeli producent wymaga tego do uznania gwarancji).
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest poinformowanie zamawiającego (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) o terminie dostawy na co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. W sytuacji, gdy termin ten nie będzie dogodny dla Zamawiającego wskaże on inny termin, nie później niż 2 dni robocze po terminie wskazanym przez Wykonawcę.
4. Zaoferowany sprzęt/oprogramowanie musi odpowiednio:
• być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, komplety i nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy,
• być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, kompletne, nieużywane i nigdy nie aktywowane ani nie integrowane z żadnym kontem, którego właścicielem nie jest Zamawiający, objęte licencjami czasowo nieograniczonymi uprawniającymi Zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie z celem umowy,
• pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich,
• posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym być opatrzony w/w stosownymi certyfikatami. W przypadku braku oznakowania sprzętu certyfikatami, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy dostarczenia stosownych certyfikatów.
Warunki realizacji zamówienia określają odpowiednio: szczegółowa specyfikacje techniczna przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 16527,91 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 3 – obejmuje: urządzenia drukujące dla potrzeb jednostek oświatowych biorących udział w projekcie pn.: "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży administracyjno - usługowej Powiatu Oświęcimskiego - etap II”, opisane w szczegółowej specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 3.3 (część 3) do SWZ oraz rozładunek i wniesienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce tj. Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim.
Sprzęt i oprogramowanie przeznaczone jest dla szkół: Technikum Nr 2 w Oświęcimiu, Szkoła Branżowa I Stopnia nr 2 w Oświęcimiu oraz Technikum w Brzeszczach.
2. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę obejmuje również dostarczenie wraz transportem przedmiotu zamówienia:
• nośników instalacyjnych oprogramowania (jeżeli dotyczy),
• instrukcji obsługi w języku polskim/angielskim oraz dokumentacji oprogramowania w języku polskim/angielskim lub innej równoważnej publikacji w języku polskim/angielskim,
• indywidualnych kart gwarancyjnych dla urządzeń (jeżeli producent wymaga tego do uznania gwarancji).
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest poinformowanie zamawiającego (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) o terminie dostawy na co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. W sytuacji, gdy termin ten nie będzie dogodny dla Zamawiającego wskaże on inny termin, nie później niż 2 dni robocze po terminie wskazanym przez Wykonawcę.
4. Zaoferowany sprzęt/oprogramowanie musi odpowiednio:
• być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, komplety i nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy,
• być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, kompletne, nieużywane i nigdy nie aktywowane ani nie integrowane z żadnym kontem, którego właścicielem nie jest Zamawiający, objęte licencjami czasowo nieograniczonymi uprawniającymi Zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie z celem umowy,
• pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich,
• posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym być opatrzony w/w stosownymi certyfikatami. W przypadku braku oznakowania sprzętu certyfikatami, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy dostarczenia stosownych certyfikatów.
Warunki realizacji zamówienia określają odpowiednio: szczegółowa specyfikacje techniczna przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232100-5 - Drukarki i plotery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232150-0 - Drukarki atramentowe

42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 26494,63 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część 4 – obejmuje: roboty, oprogramowanie do symulacji środowiska przemysłowego dla potrzeb jednostek oświatowych biorących udział w projekcie pn.: "Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży administracyjno - usługowej Powiatu Oświęcimskiego - etap II”, opisane w szczegółowej specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia stanowiącej załącznik nr 3.4 (część 4) do SWZ oraz rozładunek i wniesienie we wskazane przez Zamawiającego miejsce tj. Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, 32-602 Oświęcim.
Sprzęt i oprogramowanie przeznaczone jest dla szkół: Technikum Nr 2 w Oświęcimiu, Szkoła Branżowa I Stopnia nr 2 w Oświęcimiu oraz Technikum w Brzeszczach.
2. Realizacja zamówienia przez Wykonawcę obejmuje również dostarczenie wraz transportem przedmiotu zamówienia:
• nośników instalacyjnych oprogramowania (jeżeli dotyczy),
• instrukcji obsługi w języku polskim/angielskim oraz dokumentacji oprogramowania w języku polskim/angielskim lub innej równoważnej publikacji w języku polskim/angielskim,
• indywidualnych kart gwarancyjnych dla urządzeń (jeżeli producent wymaga tego do uznania gwarancji).
3. Obowiązkiem Wykonawcy jest poinformowanie zamawiającego (pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej) o terminie dostawy na co najmniej 3 dni robocze przed planowanym terminem dostawy. W sytuacji, gdy termin ten nie będzie dogodny dla Zamawiającego wskaże on inny termin, nie później niż 2 dni robocze po terminie wskazanym przez Wykonawcę.
4. Zaoferowany sprzęt/oprogramowanie musi odpowiednio:
• być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, komplety i nieużywany przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy,
• być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, kompletne, nieużywane i nigdy nie aktywowane ani nie integrowane z żadnym kontem, którego właścicielem nie jest Zamawiający, objęte licencjami czasowo nieograniczonymi uprawniającymi Zamawiającego do korzystania z oprogramowania zgodnie z celem umowy,
• pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez Zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich,
• posiadać stosowne certyfikaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, w tym być opatrzony w/w stosownymi certyfikatami. W przypadku braku oznakowania sprzętu certyfikatami, Zamawiający ma prawo żądać od Wykonawcy dostarczenia stosownych certyfikatów.
Warunki realizacji zamówienia określają odpowiednio: szczegółowa specyfikacje techniczna przedmiotu zamówienia oraz projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę (Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób) oraz mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów Zamawiający, zgodnie z art. 99 Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać oferowane produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania produktów zawarte m.in. w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, na stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego produktu, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31712000-0 - Mikroelektroniczne maszyny i aparatura oraz mikrosystemy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 183610,86 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu złożono 8 ofert - wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu.
Art. 226 ust. 1 pkt 5) Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15748,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15748,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15748,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PC-NET Dobrosław Chęciński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321499548

7.3.3) Ulica: ul. Władysława Bartoszewskiego 22/24

7.3.4) Miejscowość: Szczecinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15748,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38748,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38748,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38748,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383791980

7.3.3) Ulica: ul. FLORIANA CEYNOWY 21

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38748,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168462 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168462 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168462 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Grochowski MECHATRONIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 551333108

7.3.3) Ulica: ul. Leopolda Lisa-Kuli 103 lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168462 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia: do 40 dni kalendarzowych (liczone od dnia zawarcia umowy).
Nazwa projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia dofinansowana jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 6. Fundusze europejskie dla rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego. Zamówienie realizowane w ramach
projektu pn. „Rozwój Centrum Kompetencji Zawodowych branży administracyjno - usługowej Powiatu Oświęcimskiego – etap II” - na potrzeby placówek: a) Powiatowy Zespół Nr 2 Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego i Technicznych w Oświęcimiu (Technikum Nr 1 w Oświęcimiu), b) Powiatowe Centrum Kształcenia Technicznego i Branżowego w Oświęcimiu (Technikum Nr 2 w Oświęcimiu, Szkoła Branżowa I Stopnia nr 2 w Oświęcimiu), c) Powiatowy
Zespół Nr 6 Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Brzeszczach (Technikum w Brzeszczach).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.