eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TurznoDOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. LEONA FILCKA W ¦WIERCZYNKACH ORAZ SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W TURZNIE NA SEZON GRZEWCZY 2023/2024



Og³oszenie z dnia 2023-03-28


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. LEONA FILCKA W ¦WIERCZYNKACH ORAZ SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W TURZNIE NA SEZON GRZEWCZY 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. F. Chopina w Turznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001212891

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Parkowa, 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Turzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-148

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 56 645 98 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsturzno@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: spturzno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: SZKO£A PODSTAWOWA IM. FRYDERYKA CHOPINA

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-237-01-41

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: PARKOWA

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Turzno

1.11.5.) Kod pocztowy: 87-148

1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.11.9.) Numer telefonu: 56 645 98 12

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zsturzno@wp.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.spturzno.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. LEONA FILCKA W ¦WIERCZYNKACH ORAZ SZKO£Y PODSTAWOWEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W TURZNIE NA SEZON GRZEWCZY 2023/2024

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ac807dce-cd46-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00153735

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac807dce-cd46-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie art. 67 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z platformy:
W celu prawid³owego korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
1) Komputer PC
a) Parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b) Zainstalowany jeden z poni¿szych systemów operacyjnych:
- MS Windows 7 lub nowszy;
- OSX/Mac OS 10.10;
- Ubuntu 14.04
c) zainstalowana jedna z poni¿szych przegl±darek:
- Chrome 66.0 lub nowsza;
- Firefox 59.0 lub nowszy;
- Safari 11.1 lub nowsza;
- Edge 14.0 lub nowsza
2) albo Tablet/ Telefon
a) parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3;
b) przegl±darka Chrome 61 lub nowsza;
Dla skorzystania z pe³nej funkcjonalno¶ci mo¿e byæ konieczne w³±czenie w przegl±darce obs³ugi protoko³u bezpiecznej transmisji danych SSL, obs³ugi Java Script oraz cookies; Specyfikacja polaczenia, formatu przesy³ania danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
1) Specyfikacja po³±czenia – formularze udostêpnione s± za pomoc± protoko³u TLS 1.2;
2) Format danych oraz kodowanie: formularze dostêpne s± w formacie HTML z kodowaniem UTF-8;
3) Oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opieraj± siê o czas serwera i dane zapisywane s± z dok³adno¶ci± co do sekundy.
Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy e-Zamowienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w niniejszej specyfikacji adres e-mail. Za po¶rednictwem poczty elektronicznej mog± zostaæ z³o¿one o¶wiadczenia i dokumenty, które nie stanowi± oferty i nie s± dokumentami towarzysz±cymi ofercie.
Na ofertê oraz towarzysz±ce jej dokumenty sk³adaj± siê;
- Oferta,
- O¶wiadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp,
- Zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust.3 ustawy Pzp oraz jego o¶wiadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp,
- Pe³nomocnictwa.
Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ okre¶lone powy¿ej, przekazywane w postêpowaniu, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art.18 ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadanie publiczne (Dz. U. z 2021r., poz.2070) – tj. rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017r., poz.2247) lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje siê, ¿e:
1) administratorem danych osobowych jest Dyrektor Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Turznie, (dane kontaktowe Szko³a Podstawowa im. Fryderyka Chopina, ul. Parkowa 4, Turzno, 87-148 £ysomice ) lub inspektor@cbi24.pl.
2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pisemnie na adres: Szko³a Podstawowa im. Fryderyka Chopina, ul. Parkowa 4, Turzno, 87-148 £ysomice .
3) Pani / Pana dane bêd± przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. c RODO (Dz.U.UE.L.2016.119.1 z 04.05.2016 r. ze zm.) w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
4) Odbiorcami Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (art. 18, art. 74), jak równie¿ inne podmioty upowa¿nione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z Administratorem umów, w tym podmioty zajmuj±ce siê obs³ug± informatyczn± Administratora.
5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zosta³y zebrane, bêd± przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbêdny do zrealizowania przepisów dotycz±cych archiwizowania danych obowi±zuj±cych u Administratora lub okresu trwa³o¶ci projektu w przypadku otrzymania dofinansowania ze ¶rodków zewnêtrznych.
6) Zamawiaj±cy informuje, ¿e bêdzie przetwarza³ dane osobowe w zakresie wskazanym w otrzymanej ofercie, dokumentach sk³adanych przez wykonawcê oraz w publicznie dostêpnych rejestrach i bazach danych np. CEIDG, KRS (art. 14 ust. 1 lit. d, art. 14 ust. 2 lit. f).
7) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO, prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, które s± nieprawid³owe oraz prawo do uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, które s± niekompletne. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa, w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8) Obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych Zamawiaj±cemu jest wymogiem zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
9) Dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób opieraj±cy siê na zautomatyzowanym przetwarzaniu. Decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i ust. 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), zwane dalej „RODO” informuje siê, ¿e:
Nie przys³uguje Pani / Panu:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych,
b) prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych,
c) prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
d) prawo do usuniêcia danych osobowych, przed okresem o którym mowa w Rozdziale VI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego o parametrach co najmniej:
LP. PARAMETR WARTO¦Æ
1 gêsto¶æ w temp 15oC – nie wiêksza ni¿
0,860 g/ml
2 warto¶æ opa³owa – nie mniejsza ni¿
42,6 MJ/Kg
3 temperatura zap³onu – nie mniejsza ni¿
+ 56oC
4 lepko¶æ kinematyczna w temp. 20oC- nie wiêksza ni¿
6,00 mm/s
5 sk³ad frakcyjny

A do temperatury 250oC destyluje – nie wiêcej ni¿
65% v/v
B do temperatury 350oC destyluje – nie wiêcej ni¿
85% v/v
6 temperatura p³yniêcia – nie wy¿sza ni¿
– 20oC
7 pozosta³o¶æ na koksowaniu w 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej – nie wiêksza ni¿ 0,3% m/m
8 zawarto¶æ siarki – nie wiêksza ni¿
0,10 % m/m
9 zawarto¶æ wody – nie wiêksza ni¿
200 mg/kg
10 zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych – nie wiêksza ni¿
24 mg/Kg
11 pozosta³o¶æ po spaleniu – nie wiêksza ni¿
0,01% m/m

¦rodkami transportu Wykonawcy bezpo¶rednio do zbiorników paliwowych w szko³ach:
• Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Turznie w ilo¶ci szacunkowej ok. 55 000 litrów rocznie;
• Szko³y Podstawowej im. Leona Filcka w ¦wierczynkach w ilo¶ci szacunkowej ok. 30 000 litrów rocznie
w sezonie grzewczym 2023/2024.
3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo ewentualnego zmniejszenia ilo¶ci zamówienia w stosunku do zapotrzebowania okre¶lonego w ust. 1 na olej opa³owy ze wzglêdu na bie¿±ce zapotrzebowanie lub ze wzglêdu na zmienne warunki atmosferyczne. Z tytu³u wykorzystania mniejszej ilo¶ci litrów paliwa w stosunku do za³o¿onych wielko¶ci, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia. Zamawiaj±cy gwarantuje, ¿e minimalna warto¶æ umowy, z której Zamawiaj±cy skorzysta to 60 % warto¶ci brutto umowy. Zamawiaj±cy informuje, ¿e przy dostawie oleju opa³owego stosuje prawo opcji, co oznacza, ¿e podane wielko¶ci s± wielko¶ciami szacunkowymi, wielko¶ciami maksymalnymi, które nale¿y przyj±æ do obliczenia ceny ofertowej.
4. Wykonawca bêdzie dostarcza³ sukcesywnie przedmiot zamówienia, przez 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy, przy pomocy pompy z autocysterny, partiami nie przekraczaj±cymi jednorazowo:
• Dla Szko³y Podstawowej im. Fryderyka Chopina w Turznie oko³o 8 000 litrów;
• Dla Szko³y Podstawowej im. Leona Filcka w ¦wierczynkach oko³o 6 000 litrów,
w terminie maksymalnie: 4 dni roboczych od momentu wystosowania zapotrzebowania mailem lub telefonicznie i potwierdzonego pisemnie,
Kierowca autocysterny zobowi±zany jest dostarczyæ kopiê ¶wiadectwa jako¶ci przywiezionego oleju opa³owego oraz dowód legalizacji rejestratora ilo¶ci wypompowanego z cysterny oleju opa³owego.
Tankowanie mo¿e odbywaæ siê jedynie przy pomocy z autocysterny z zalegalizowanym rejestratorem ilo¶ci wypompowanego z cysterny oleju opa³owego.
Dostawy oleju opa³owego bêd± odbywaæ siê przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej +15 stopni Celsjusza.
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SWZ.
Wynagrodzenie za produkty (olej opa³owy) pobrane przez Zamawiaj±cego bêdzie naliczane wed³ug ceny hurtowej oleju opa³owego jak± podaje przedsiêbiorstwo, w którym Wykonawca dokonuje zakupów oleju opa³owego, na swojej stronie internetowej na dzieñ realizacji dostawy przez Zamawiaj±cego, z uwzglêdnieniem upustu cenowego wynikaj±cego z tre¶ci oferty wybranej jako najkorzystniejszej w niniejszym postêpowaniu.
Ceny oleju opa³owego obowi±zuj±ce w dniu dostawy do Zamawiaj±cego, pomniejszone zostan± przez Wykonawcê o upust cenowy udzielony Zamawiaj±cemu w ramach z³o¿onej oferty, bêd± podstaw± do obci±¿enia Zamawiaj±cego za pobrane produkty (olej opa³owy) na podstawie faktury VAT.
Ustalona cena jednostkowa za jeden litr paliwa mo¿e ulec zmianie wy³±cznie w przypadku zmiany ceny u producenta (rafinerii), u którego Wykonawca siê zaopatruje. Zamawiaj±cy dopuszcza waloryzacjê cen paliwa w przypadku podwy¿szenia lub obni¿enia – cen hurtowych u producenta lub zmiany wysoko¶ci akcyzy lub zmiany podatku VAT.
Wzrost lub spadek w/w ceny jednostkowej bêdzie co najwy¿ej proporcjonalny do wzrostu lub spadku cen u producenta paliwa.
Za proporcjonalny wzrost lub spadek ceny bêdzie uwa¿any taki, który nie bêdzie wy¿szy od kwoty podwy¿ki lub sadku cen poszczególnych paliw u producenta paliwa.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 8.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) KRYTERIUM CENA („C”)
2) KRYTERIUM STA£Y RABAT (UPUST) CENOWY („U”)
3) KRYTERIUM CZAS DOSTAWY („D”)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: STA£Y RABAT (UPUST) CENOWY („U”)

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS DOSTAWY („D”)

4.3.6.) Waga: 15

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada koncesjê wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022r. poz.1385) .

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
w zakresie potwierdzenia braku przes³anek wykluczenia:
1) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ;
2) O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 uPzp
b) art. 108 ust. 1 pkt 3 uPzp,
c) art. 108 ust. 1 pkt 4 uPzp,
d) art. 108 ust. 1 pkt 5 uPzp, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
e) art. 108 ust. 1 pkt 6 uPzp,
f) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U.2022.835),
wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmuj±: w zakresie potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu:
w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- kopiê koncesji wydanej przez prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy prawo energetyczne.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2.000,00 z³, s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100.
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020r. poz. 299).
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego, tj. 65 9511 0000 2006 0033 0833 0005, z dopiskiem na przelewie: „Wadium – Olej opa³owy”.
6. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
7. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty na rzecz Zamawiaj±cego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione. Dlatego w tre¶ci gwarancji powinna znale¼æ siê klauzula stanowi±ca, i¿ wszystkie spory odno¶nie gwarancji bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich, chyba, ¿e wynika to z przepisów prawa. Ponadto gwarancja powinna byæ nie odwo³ywalna oraz p³atna na pierwsze ¿±danie.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.
Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-05 09:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-05 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-04-26

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.