Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przeprowadzenia oceny eksperckiej projektów zgłoszonych do konkursu w schemacie innowacje w obszarze wód śródlądowych lub morskich w ramach Programu Rozwój przedsiębiorczości i Innowacje
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017181095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pańska 81/83
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-834
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: parp@parp.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Agencja rządowa działająca na podstawie ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rozwój i wspieranie przedsiębiorczości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia oceny eksperckiej projektów zgłoszonych do konkursu w schemacie innowacje w obszarze wód śródlądowych lub morskich w ramach Programu Rozwój przedsiębiorczości i Innowacje2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91e0dba7-d11a-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00057310/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wykonanie usługi przeprowadzenia oceny eksperckiej projektów do konkursu ogł. w ramach programu Rozwój przedsiębiorczości i Innowacje ze środków Norweskiego Mechanizm Finansowego na lata 2014-2021
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Norweski Mechanizm Finansowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305, w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Postępowanie prowadzone w okresie do 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy
usług, polega na powtórzeniu podobnych usług oraz było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 2020/S 037-087608
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: p/16/DKW/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 374706 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Umowy jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu ocen spełniania kryteriów wyboru projektów zgłoszonych do konkursu ogłoszonego 10 stycznia 2022 r. w schemacie innowacje w obszarze wód śródlądowych lub morskich w ramach Programu Rozwój przedsiębiorczości i Innowacje finansowanego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego na lata 2014-2021.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72221000-0 - Usługi doradcze w zakresie analizy biznesowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2844,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2844,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2844,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Technik Innowacyjnych Emag
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386888354
7.3.3) Ulica: Leopolda nr 31
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-189
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT TECHNIK INNOWACYJNYCH EMAG
jakie przetargi wygrała firma
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT TECHNIK INNOWACYJNYCH EMAG
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460888,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzyszących, dzieci do lat 15, młodzieży w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powyżej 60 roku życia.
- Zakup sprzętu informatycznego do serwerowni mieszczącej się w nowopowstałym budynku Prokuratury Okręgowej w Sosnowcu oraz zakup skanerów biurkowych A4 do digitalizacji akt sprawy
- ZP.U.MP.74.2024 Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Dostawa urządzeń peryferyjnych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-138/2024
- Kampanie reklamowe Polskiego Radia S.A. w likwidacji w Internecie
- Dostawa kołder, poduszek, pościeli, prześcieradeł i kocy do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługa wsparcia eksperckiego
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji aplikacyjnej oraz technicznej dla przedsięwzięcia pn.: "Modernizacja istniejącej infrastruktury w ramach opieki onkologicznej M.Sz.S Sp. z o.o. w Radomiu"
- Opracowanie Strategii Rozwoju Ponadlokalnego Wrocławskiego Obszaru Funkcjonalnego WrOF 2050
- Budowa żłobka w Pieniężnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.