Og³oszenie z dnia 2025-03-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00048191/01 - Og³oszenie z dnia 2025-01-20
- 2025/BZP 00057345/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-23
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych dla oddzia³ów przedszkolnych w Konopnicy, Szynkielowie i Rych³ocicach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KONOPNICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934631
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 15
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Konopnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-313
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@konopnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.konopnica.finn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://josephine.proebiz.com1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych dla oddzia³ów przedszkolnych w Konopnicy, Szynkielowie i Rych³ocicach.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d20ebd72-260c-4b46-85ab-3e9530b07b94
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00153751
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00008815/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu.: "Wsparcie edukacji przedszkolnej w Konopnicy, Szynkielowie i Rych³ocicach"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wspó³finansowane ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla £ódzkiego 2021-2027 w ramach umów nr FELD.08.06-IZ.000052/23 oraz FELD.08.06.IZ.00-0049/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00048191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKO.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilo¶ciach do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilo¶ciowym (szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia) stanowi±cym za³±cznik nr 1A do SWZ, wraz z monta¿em.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195000-2 - Tablice
30194700-2 - Szablony
37524100-8 - Gry edukacyjne
22110000-4 - Drukowane ksi±¿ki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 20999,94 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilo¶ciach do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilo¶ciowym (szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia) stanowi±cym za³±cznik nr 1B do SWZ, wraz z monta¿em.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 209518,96 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilo¶ciach do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilo¶ciowym (szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia) stanowi±cym za³±cznik nr 1C do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39171000-1 - Witryny wystawowe
32342400-6 - Sprzêt nag³a¶niaj±cy
30195000-2 - Tablice
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 56899 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilo¶ciach do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilo¶ciowym (szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia) stanowi±cym za³±cznik nr 1D do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30195000-2 - Tablice
37524200-9 - Gry planszowe
39100000-3 - Meble
48520000-9 - Pakiety oprogramowania multimedialnego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 96111,70 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilo¶ciach do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilo¶ciowym (szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia) stanowi±cym za³±cznik nr 1E do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524200-9 - Gry planszowe
37520000-9 - Zabawki
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 103925,70 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilo¶ciach do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilo¶ciowym (szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia) stanowi±cym za³±cznik nr 1F do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37520000-9 - Zabawki
37524200-9 - Gry planszowe
30195000-2 - Tablice
30230000-0 - Sprzêt zwi±zany z komputerami
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 39939,20 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilo¶ciach do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilo¶ciowym (szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia) stanowi±cym za³±cznik nr 1G do SWZ.4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 24083,45 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
brak ofert
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 184896,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 184896,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184896,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 184896,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
brak ofert
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 81765,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 81765,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81765,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 81765,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 88185,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 101227,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88185,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.4) Miejscowo¶æ: £ód¼
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 88185,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 38080 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 40500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38080 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 6)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa MAC Spó³ka akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570082245
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 38080 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28480 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28480 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28480 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDU-PARTNER AGNIESZKA sKIERKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891833223
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kie³pino
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28480 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocze¶nienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urz±dzeñ,sprzêtu i materia³ów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKO¦Æ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MI¦ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i monta¿ wyposa¿. wnêtrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia, z podzia³em na czê¶ci
- "Zakup i dostawa wyposa¿enia przedszkoli i oddzia³ów przedszkolnych w ramach realizacji projektu "Gmina Chocianów wspiera przedszkolaków".
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz ploterów na potrzeby warsztatów edukacyjnych w ramach projektu EKOPARK
wiêcej: Drukowane ksi±¿ki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.