Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00080794/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(01) Dostawa i montaż przesiewacza stacjonarnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowość: Łężyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10557741.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(01) Dostawa i montaż przesiewacza stacjonarnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6d3c0c7-6eca-4b63-934a-7b33766078cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00080794
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-P/01/2025/przesiewacz
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 425750 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowego (wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2024r.) stacjonarnego przesiewacza bębnowego do Zakładu „EKO DOLINA” Sp. z o.o. w Łężycach spełniającego poniższe wymagania i parametry techniczne:
1. Maszyna fabrycznie nowa, tj. wyprodukowana nie wcześniej niż w 2024r.
2. Przesiewacz powinien być przystosowany do przesiewania materiału z pryzm kompostujących odpady biodegradowalne, o wilgotności min 40% max70%. gęstości min 0,5 Mg/m3 max 0,8 Mg/m3. Przesiewany materiał będzie poddany wstępnemu przesiewaniu na sitach o oczkach max 80 mm.
3. Napęd silnik lub silniki elektryczne.
4. Długość robocza bębna min 12000 mm.
5. Powierzchnia czynna bębna przesiewającego min 65 m2.
6. Wymagana wydajność przesiewania kompostu: minimum 30 m3/h lub 25 ton/h
7. Regulowana prędkość obrotowa bębna. Wymagana maksymalna prędkość obrotowa bębna 19 obr./min.
8. Czyszczenie bębna za pomocą szczotek. Szczotki opuszczane i podnoszone mechanicznie, hydraulicznie lub elektrycznie, wyposażone we własny system oczyszczania.
9. Przesiewacz wyposażony w dodatkowy wał czyszczący z pasami otrzepującymi bęben przesiewający z przesiewanego materiału.
10. Bęben przesiewające wyposażone w taśmy ślimakowe oraz progi (do transportu i przesypywania przesiewanego materiału).
11. Bęben wykonany z siatki plecionej o grubości drutu min 3,5-4,0 mm, i wymiarach oczek 12x12mm.
12. Wysokość zasypu min 5000 mm.
13. Zasyp przesiewacza musi być kompatybilny z zespołem załadowczym sita BZ10-PTW14, będący w dyspozycji Zamawiającego. Dokumentacja techniczna zespołu załadowczego stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
14. Przesiewacz będzie posadowiony na bloczkach betonowych typu LEGOBLOK Wymiary bloczków 1800*600*600; 1200*600*600; 600*600*600, max sześć warstw bloczków. Rozstaw i ułożenie bloczków do uzgodnienia z Zamawiającym. Min. 14 dni przed planowaną dostawą przesiewacza Wykonawca dostarczy Zamawiającemu plan rozmieszczenia bloczków betonowych, stanowiących fundament do posadowienia przesiewacza. Rozmieszczenie bloczków pozostaje po stronie Zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje konieczności zakupu i dostawy bloczków betonowych przez Wykonawcę.
15. Przesiewacz wyposażony w pomost roboczy z min. 2 stron przesiewacza, umożliwiający bezpieczne wykonywanie czynności obsługowych. Zamawiający wymaga aby wejście/zejście z podestów roboczych odbywało się za pomocą schodów. Wyklucza się zastosowanie drabin.
16. Bęben powinien być osłonięty przed warunkami zewnętrznymi -wiatr, deszcz. Osłony powinny być łatwo demontowane lub składane w celu wykonywania czynności obsługowych w tym czyszczenia bębna. Zamawiający zaakceptuje wykonanie osłon za pomocą plandek.
17. Sterowanie maszyny z pulpitu przy maszynie. Sterowanie powinno mieć możliwość ustawienia zależności pracy z zespołem załadowczym sita BZ10-PTW14, będącym w dyspozycji Zamawiającego. Elementy sterowania przesiewaczem powinny być zabezpieczone przed działaniem czynników zewnętrznych. Wymaga się wykonania tzw. „Szafy w szafie”. Na zewnątrz mogą znajdować się jedynie przełączniki, sygnalizatory itp. elementy, do których wymagany jest bezpośredni dostęp.
18. Konstrukcja przesiewacza zabezpieczona antykorozyjnie zgodnie z normą ISO 12944-2 min kl. C3
19. Wymaga się dostawy, posadowienia, montażu oraz uruchomienia przesiewacza, z pracą wraz z zespołem załadowczym BZ10-PTW14.
20. Serwis przedmiotu dostawy będzie wykonywany przez Zamawiającego zgodnie z przekazaną przez Wykonawcę dokumentacją i nie stanowi przedmiotu zamówienia.
21. Niezależnie od postanowienia pkt 20 powyżej Wykonawca będzie wykonywał gwarancję przez okres 12 m-cy lub 2000 godzin pracy, w zależności co nastąpi jako pierwsze, zgodnie z §14 wzoru umowy.
22. Demontaż istniejącego przesiewacza leży po stronie Zamawiającego.
Wymagane dokumenty (w języku polskim):
- świadectwa CE przesiewacza,
- instrukcja obsługi i konserwacji przesiewacza,
- harmonogram czynności konserwacyjnych do wykonywania przez Zamawiającego
- schematy elektryczne przesiewacza,
- schematy hydrauliczne przesiewacza - jeżeli występują.
- katalog części zawierający listę części w tym dane techniczne zastosowanych łożysk i uszczelnień oraz schematy rozstrzelone.
Forma dokumentów:
- w wersji papierowej - dwa komplety
- w wersji elektronicznej.
Szkolenie:
Szkolenie dot. obsługi i konserwacji przesiewacza – min.5 osób maks. 12 osób.
UWAGA:
Zamawiający informuje, że na terenie zakładu Eko Dolina Sp. z o.o. obowiązuje system zarządzania środowiskowego zgodny z PN-EN ISO 14001:2015.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43411000-7 - Maszyny sortujące i przesiewające
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 716229 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 822870 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 716229 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUXOR-Maszyny do Odpadów Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123447825
7.3.3) Ulica: Ul. Beskidzka 61
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-869
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Udział w realizacji zamówienia, montażu.
Wezting Remo Sp. z o.o. ul. Kozielska 345, 44-100 Gliwice
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUXOR - MASZYNY DO ODPADÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LUXOR - MASZYNY DO ODPADÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 582300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI ŁĘŻYCE
- (21) Dostosowanie istniejących boksów do magazynowania odpadów przed poddaniem ich procesowi mechaniczno-biologicznemu przetwarzania w instalacji na terenie zakładu "Eko Dolina" Sp. z o. o.
- (06A) Wymiana wagi samochodowej wyjazdowej na nową wraz z optymalizacją systemów komunikacji i ważenia
więcej: przetargi ŁĘŻYCE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.