Og³oszenie z dnia 2023-03-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00168337/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-06
- 2023/BZP 00171753/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00175620/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-13
- 2023/BZP 00224037/01 - Wynik z dnia 2023-05-19
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa modu³owego budynku przedszkola przy Szkole Podstawowej w Jêdrzychowie” w formule zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA POLKOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-g³ogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 768474121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.begier@gmina.polkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.polkowice.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa modu³owego budynku przedszkola przy Szkole Podstawowej w Jêdrzychowie” w formule zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e59e7764-cd32-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00153923
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00054888/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.17 Budowa modu³owego budynku przedszkola przy SP w Jêdrzychowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e59e7764-cd32-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej (nie dotyczy to sk³adania ofert wraz z za³±cznikami) na adres
e-mail Zamawiaj±cego a.begier@gmina.polkowice.pl oraz adresy e-mail Wykonawców podane jako wi±¿±ce do komunikacji w toku
postêpowania (e-mail zwrotny lub e-mail do kontaktu okre¶lony w ofercie).
W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem strony pos³uguj± siê nr referencyjnym ZP.271.9.2023
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Korzystanie z konta uproszczonego umo¿liwi jedynie komunikacjê zwi±zan± z np. zadawaniem pytañ, uniemo¿liwi natomiast
sk³adanie ofert na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Przed
przyst±pieniem do wysy³ania i odbierania ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów Wykonawca zobowi±zany jest zapoznaæ siê z aktualnymi i
bie¿±cymi regulaminami i instrukcjami korzystania z Platformy e-Zamówienia, oraz do postêpowania zgodnie z nimi.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e szczegó³owe Informacje o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami oraz
przekazywania o¶wiadczeñ lub dokumentów okre¶lone zosta³y w Rozdziale XIII SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administrator Pani/Pana danych: Burmistrz Polkowic, z siedzib± w Urzêdzie Gminy Polkowice, ul. Rynek 1, 59-100 Polkowice, tel. 76 847 41 07, kancelaria@gmina.polkowice.pl.
2) Inspektor Ochrony Danych: we wszelkich sprawach zwi±zanych z ochron± danych mo¿esz kontaktowaæ siê pod adresem: iod@gmina.polkowice.pl oraz nr telefonów: 728-706-901, 667-941-610
3) Cele przetwarzania | podstawa prawna
• Przeprowadzenie postêpowania i udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego | art. 6, ust. 1 lit. c) RODO - wype³nienie obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. art. 6 ust. 1 lit. c) RODO - w zw. Ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych
• Archiwizacja danych | art. 6 ust. 1 lit. c) RODO tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze w zw. z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
• Realizacja umowy z wybranym oferentem | art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania umowy, której dane dotycz± przez okres trwania umowy
Szczegó³owe informacje znajduj± siê w SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
Przys³uguje Pani/Panu prawo ¿±dania usuniêcia danych - Zamawiaj±cy zastrzega ograniczenie tego prawa w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa modu³owego budynku przedszkola przy Szkole Podstawowej w Jêdrzychowie” w formule zaprojektuj i wybuduj, w ramach zadania pn.: „Budowa modu³owego budynku przedszkola przy SP w Jêdrzychowie””.
Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania dokumentacji projektowej na budowê modu³owego przedszkola przy Szkole Podstawowej w Jêdrzychowie (projekty budowlane i wykonawcze, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych), uzyskanie w imieniu Zamawiaj±cego niezbêdnych decyzji, uzgodnieñ i dokumentów niezbêdnych do uzyskania przez Zamawiaj±cego pozwolenia na u¿ytkowanie przedszkola, wykonanie robót budowlanych wraz z przy³±czami wod.-kan., c.o. i elektroenergetycznymi oraz us³ugami i pracami towarzysz±cymi niezbêdnymi do prawid³owego wykonania zamówienia.
Zakres przedmiotowej Inwestycji, przewidzianych robót, wymogi Zamawiaj±cego oraz uwarunkowania realizacji zamówienia zwi±zane z budow± modu³owego przedszkola przy Szkole Podstawowej w Jêdrzychowie zosta³ okre¶lony w Programie Funkcjonalno-U¿ytkowym.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ bêdzie podejmowa³ czynno¶ci zwi±zane z pozyskaniem dofinansowania zadania pn. „Budowa budynku modu³owego przedszkola, w którym docelowo bêd± funkcjonowaæ dwa oddzia³y przedszkolne przy Szkole Podstawowej z Oddzia³ami Integracyjnymi i Specjalnymi im. Twórców Polskiej Miedzi w Jêdrzychowie” (w wysoko¶ci 50%) z rezerwy ogólnej bud¿etu pañstwa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Us³ugi architektoniczne, in¿ynieryjne i planowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 17. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug lub robót budowlanych, których zakres stanowiæ bêdzie nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawowego. Powy¿sze zamówienie udzielane bêdzie mog³o byæ w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia w przypadku konieczno¶ci wykonania powtórzenia podobnych do udzielonych us³ug lub robót budowlanych.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wed³ug kryterium oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jako¶ci
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie dwa ró¿ne zamówienia o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy lub monta¿u obiektów kontenerowych o powierzchni co najmniej 150 m2 z pomieszczeniami sanitarnymi, o ³±cznej warto¶ci min. 500.000,00 z³, z których co najmniej jedno zamówienie wykonano o warto¶ci min. 350.000,00 z³.
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e mo¿liwo¶æ dysponowania osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu przedmiotowego zamówienia posiadaj±cymi uprawnienia budowlane okre¶lone przepisami prawa budowlanego upowa¿niaj±ce do prowadzenia robót w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych i elektrycznej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie Wykonawcy/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, w tym równie¿ o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³yn±³ termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 10 do SWZ;
UWAGA: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa powy¿ej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³;
3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 11 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
2. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie wymóg dotyczy ka¿dego z Wykonawców. Powy¿szy wymóg dotyczy tak¿e podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy oraz podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby (o ile jest ju¿ znany).Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej – sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. W przypadku wskazania dostêpno¶ci powy¿szych dokumentów pod okre¶lonymi adresami internetowymi ogólnodostêpnych i bezp³atnych baz danych, Wykonawca przedstawia t³umaczenie tych dokumentów na jêzyk polski.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wska¿e dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
Je¿eli w imieniu wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby (o ile jest ju¿ znany) dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z wymaganych dokumentów, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ odpowiednio od ka¿dego ze wskazanych podmiotów pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania.
3. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w jego imieniu dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt. 2.
W sytuacji Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty Wykonawcy zobowi±zani s± do³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego, podpisane odpowiednio przez osoby umocowane do reprezentowania tych Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia (w tym tak¿e spó³ki cywilne), w oparciu o art. 117 ust. 4 ustawy Pzp do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy – Za³±cznik nr 3 do SWZ.
5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów – Za³±cznik nr 4 do SWZ.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia do oferty, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, uwzglêdniaj±ce przes³anki wykluczenia z postêpowania na podstawie Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U z 2022 r. poz. 835)– Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Wykaz o¶wiadczeñ/dokumentów okre¶lony zosta³ w Rozdziale X. SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty zgodnie z zapisami rozdzia³u X ust. A pkt. 3 niniejszej SWZ.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. A pkt. 1 niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie o którym mowa w rozdziale X ust. A pkt. 4 niniejszej SWZ, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w rozdziale X ust. B pkt. 1 ppkt. 1) niniejszej SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
5. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie sk³adaj± z zastrze¿eniem art. 117 ust. 3 ustawy Pzp, tj. „W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane” – co winno mieæ odzwierciedlenie w o¶wiadczeniu sk³adanym zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.
6. Obowi±zek z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczy równie¿ wykonawców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej. Zgodnie z opini± Urzêdu Zamówieñ Publicznych na gruncie przepisów dotycz±cych zamówieñ publicznych przedsiêbiorców, prowadz±cych dzia³alno¶æ w formie spó³ki cywilnej nale¿y bowiem traktowaæ jak wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ zawartej umowy okre¶lone zosta³y w Rozdziale XXII SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-14 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê na Platformie e-Zamówienia. Sposób z³o¿enia oferty opisany zosta³ w Instrukcji u¿ytkownika dostêpnej na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-13
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Rozpoczêcie prac odbêdzie siê w dniu podpisania niniejszej umowy i zakoñczy wg poni¿szych terminów:1. etap I: do dnia 1 sierpnia 2023 r. tj. uzyskanie prawa do realizacji robót budowlanych,
2. etap II: zakoñczenie robót budowlanych wraz z wyposa¿eniem przedszkola: do 10 listopada 2023 r.
Terminy wykonania zamówienia okre¶lone powy¿szymi datami daj± mo¿liwo¶æ wnioskowania gminy Polkowice o dofinansowanie zadania z rezerwy ogólnej bud¿etu pañstwa, która musia³aby zakoñczyæ finansowanie zadania (w tym wszystkie p³atno¶ci) do koñca roku 2023. Rezerwy tej nie ma mo¿liwo¶ci przesuniêcia poza rok 2023
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej powiatu polkowickiego poprzez budowê dostêpnego budynku Powiatowego O¶rodka Poradnictwa Psychologiczno-Pedagogicznego i Doradztwa Metodycznego
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów. "
- "Kompleksowa us³uga sprz±tania budynku "B" od poniedzia³ku do pi±tku oraz us³uga sprz±tania wybranych powierzchni budynku "A" w soboty, niedziele i ¶wiêta w PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach"
wiêcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu oraz przebudowa sal dydaktycznych w budynku Zespo³u Szkó³ Specjalnych nr 38 przy ul. Namys³owskiej 10 w Warszawie
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOW¡ KORTU TENISOWEGO W DZIA£OSZYNIE"
- "Uporz±dkowanie gospodarki ¶ciekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Zakup, dostawa sprzêtu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposa¿enia sal lekcyjnych na potrzeby szkó³ z terenu Gminy Kamieñ
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLE¦NICY WRAZ Z PRZEBUDOW¡ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOW¡ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- Opracowanie Programu Funkcjonalno - U¿ytkowego (PFU) dla zadania pn.: Remont i przebudowa mostów i estakad w ci±gu ¦wiêtokrzyskiej Kolejki W±skotorowej Ciuchcia Ponidzie w ramach Partnerstwa Ponidzie
wiêcej: Ró¿ne meble i wyposa¿enie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.