Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00139797/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
- 2022/BZP 00146537/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dzierżawa tomografu komputerowego ze wstrzykiwaczem automatycznym,
systemem PACS i teleradiologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SŁUPCY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 7
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 275 23 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: eurbaniak@szpital.slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.slupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital.slupca.pl/bip/category/zamowienia-publiczne/20221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dzierżawa tomografu komputerowego ze wstrzykiwaczem automatycznym,systemem PACS i teleradiologii
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa10135-c618-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00153936
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00139797/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ/ZP/382/11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest dzierżawa 64-rzędowego tomografu komputerowego ze wstrzykiwaczem automatycznym, systemem PACS i teleradiologii. Szczegółowy opis parametrów technicznych zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
2. Sprzęt musi posiadać atesty i certyfikaty dopuszczające do obrotu na rynku polskim, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Oferowany sprzęt musi posiadać wszelkie niezbędne, wydane w Polsce świadectwa rejestracji MZ i dopuszczenia do użytku w służbie zdrowia w Polsce. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu tylko urządzenia spełniające wymagania zawarte w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych.
3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca wykona adaptację pomieszczeń, dostarczy urządzenie, dokona montażu, instalacji oraz przeszkolenia personelu Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do:
- dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia na swój koszt
- oględzin i dokonania niezbędnych prac adaptacyjnych pomieszczeń celem instalacji urządzenia na swój koszt
- przeszkolenia personelu wyznaczonego przez Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu dzierżawy, w tym szkolenie z obsługi wstrzykiwacza automatycznego do podawania kontrastu dla 21 pielęgniarek
- będzie utrzymywał aparat w pełnej sprawności technicznej i poniesie wszelkie koszty konserwacji i ewentualnych napraw: reakcja serwisu po telefonicznym zgłoszeniu awarii - 24 godziny, 7 dni w tygodniu, czas przestoju nie dłuższy niż 2 dni
- wykonywania testów specjalistycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
- wykonania projektu osłon stałych oraz specjalistycznych akceptacyjnych i odbiorczych testów kontroli parametrów technicznych wydzierżawionego tomografu komputerowego, w tym zgłoszenie i nadzór przy odbiorze dokonywanym przez właściwą miejscowo jednostkę inspekcji sanitarnej
- przekazania instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej przedmiotu zamówienia oraz pełnej zatwierdzonej dokumentacji dopuszczającej urządzenie do użytkowania
- zapewnienia pełnej sprawności technicznej urządzeń przez cały okres obowiązywania umowy
- ponoszenia kosztów przeglądów i naprawy, konserwacji, części zamiennych oraz innych materiałów zużywalnych.
- przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej pomieszczeń, w których będzie montowany przedmiot zamówienia
- Wykonawca jest zobowiązany wykonać adaptację istniejących pomieszczeń wraz z uruchomieniem tomografu komputerowego i przeszkoleniem personelu w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy. Warunkiem odbioru sprzętu będzie szkolenie personelu, potwierdzenie kompletności dostawy, montaż, uruchomienie oraz poprawność działania. Kompletność dostawy zostanie obustronnie potwierdzona podpisanym protokołem przekazania przedmiotu umowy do eksploatacji u Zamawiającego. Data protokolarnego przekazania rozpoczyna bieg okresu dzierżawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33115000-9 - Urządzenia do tomografii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51410000-9 - Usługi instalowania sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356577 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356577 PLN
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.