Ogłoszenie z dnia 2025-03-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00107934/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji pn. „Rodzina zastępcza – szansa na lepsze jutro”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 395-16-60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,190454,ca66b1cb6ee5b5c6c4c5daddaf69b7ca.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji pn. „Rodzina zastępcza – szansa na lepsze jutro”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4f48f0f-4956-4b79-98ac-1b5460657302
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00153947
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043001/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Kompleksowa organizacja konferencji na potrzeby realizacji projektu pn. "Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim"(marzec)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie zostanie wykonane w związku z realizacją projektu pn.: „Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, Działanie 04.13 – Wysokiej jakości system włączenia społecznego, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00107934
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40569,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie konferencji pn. „Rodzina zastępcza – szansa na lepsze jutro” realizowanej w ramach projektu pn. „Koordynacja polityki społecznej w województwie świętokrzyskim”
2. Forma konferencji: konferencja stacjonarna z dodatkową ogólnodostępną transmisją online.
3. Miejsce konferencji: sala kameralna Filharmonii Świętokrzyskiej w Kielcach (ul. Stefana Żeromskiego 12, 25-369 Kielce). Miejsce zarezerwowane przez Zamawiającego.
Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie ponieść koszt wynajmu powierzchni Filharmonii Świętokrzyskiej w kwocie 6 152,57 zł brutto, w który wchodzą: koszt wynajmu przestrzeni konferencyjnej tj. sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem (sala kameralna) i pomieszczeń na ciągły serwis kawowy i lunch w formie gorącego bufetu, dostęp do garderoby, parking dla uczestników konferencji na ok. 60 samochodów, zapewnienie sprzętu i obsługi technicznej, zapewnienie szatni i zaplecza sanitarnego wraz z obsługą). Wykonawca obliczając cenę oferty, za którą oferuje wykonanie przedmiotu zamówienia, zobowiązany jest uwzględnić powyższy koszt wynajęcia powierzchni w cenie oferty.
4. Liczba uczestników konferencji: 200 osób w formie stacjonarnej z dodatkową ogólnodostępną transmisją online (przedstawiciele samorządów terytorialnych i ich jednostek organizacyjnych, jako podmiotów odpowiedzialnych za organizację i dostarczanie usług aktywizacyjnych i usług społecznych na poziomie lokalnym oraz podmioty organizujące wspieranie rodziny, pieczę zastępczą i adopcję, a także otoczenie systemu wspierania rodziny, pieczy zastępczej i adopcji) z terenu województwa świętokrzyskiego. Zamawiający nie planuje zmniejszenia ww. liczby osób.
5. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia zobowiązany będzie ponieść koszty wynagrodzenia 3 prelegentów, wskazanych przez Zamawiającego w maksymalnej kwocie 10 000,00zł brutto (tj. całkowity koszt brutto wraz z pochodnymi składnikami wynagrodzenia). Koszt ten Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty. Dane prelegentów oraz szczegółowe informacje dotyczące form zaangażowania prelegentów (m.in. wynagrodzenie dla poszczególnych prelegentów) zostaną przekazane Wykonawcy w terminie do 3 dni od daty podpisania umowy.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ (SOPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135607,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Tropem Przygody
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 959-195-23-16
7.3.3) Ulica: ul. Olszewskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-663
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TROPEM PRZYGODY
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA TROPEM PRZYGODY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-28INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz odnowienia gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych i sieciowych marki Dell
- Ewidencja przepustów znajdujących się pod drogami wojewódzkimi administrowanymi przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach...
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
- Dostawa wyposażenia dla Zespołu Szkół Elektrycznych w Kielcach w ramach projektu pn. "ELEKTRYK z nową jakością kształcenia"
- USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA II MODUŁU SZKOLENIA KOMPETENCYJNEGO CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCEGO Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- Zakup koparki.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Obsługa i realizacja bezpłatnych rejsów o charakterze rekreacyjno-edukacyjnym promujących żeglugę pasażerską Dzielnicy Wisła oraz kompleksową obsługę i prowadzenie mobilnej wypożyczalni kajaków"
- Organizacja wypoczynku letniego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu
- Świadczenie kompleksowej usługi organizacji wizyty studyjnej do Wielkiej Brytanii z udziałem członków Wojewódzkiego Zespołu Koordynacji ds. kształcenia ustawicznego (...)
- Zorganizowanie wypoczynku letniego w formie kolonii stacjonarnych, z realizacją programu socjoterapeutycznego.
- Realizacja zajęć w ramach projektu pn.: "Placówka Wsparcia Dziennego "Marzenia i Pasje" - powt.
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.