eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiaskiZakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w celu realizacji projektu pn. "Świetlice środowiskowe w gminie Piaski"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w celu realizacji projektu pn. „Świetlice środowiskowe w gminie Piaski”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000549105

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 77

1.5.2.) Miejscowość: Piaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-050

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@piaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpiaski.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w celu realizacji projektu pn. „Świetlice środowiskowe w gminie Piaski”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be43221-d26b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003732/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Prowadzenie zajęć terapeutycznych w ramach projektu pn.: Świetlice środowiskowe w Gminie Piaski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne, Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Ir.271.20.2021.KŁ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 1 - Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w miejscowości Janówek - przy remizie OSP.

Dzieci (max ilość 20 osób) w wieku 6-16 lat. Łączna ilość godzin zajęć z terapeutą (godzina
w wymiarze 45 min.) zaplanowanych w ramach zamówienia to: 400h godzin: 20h/tygodniowo w terminie 140 dni od dnia podpisania umowy. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia terapeutycznego dla dzieci w wieku 6-16 lat uczęszczających do świetlic środowiskowych w miejscowościach: Wierzchowiska Pierwsze, Janówek i Majdan Kozic Górnych. Przedmiotem warsztatów terapii będzie przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych (muzyczne, taneczne, językowe), ukierunkowanych na rozwój osobisty, redukcję stresu, podnoszenie samooceny
i samoświadomości, a także na rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Cele zajęć to m.in. budowanie poczucia bezpieczeństwa, obniżenie poziomu lęku, budowanie pewności siebie, pobudzenie do zaangażowania grupowego (budowanie komunikacji krok po kroku) oraz rozwijanie aktywności twórczej. Zakres warsztatów terapii będzie dostosowany do potrzeb oraz charakterystyki uczestników projektu. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się zapewnić materiały niezbędne do prowadzenia zajęć dla uczestników projektu.

Uwaga! Zamawiający planuje przeprowadzenie dodatkowego zamówienia w listopadzie br. w sytuacji dalszego wydłużeniu okresu realizacji projektu. Łączna ilość godzin zajęć terapeutycznych pozostała do realizacji w ramach projektu wynosi po 960 h w świetlicy w Wierzchowiskach Pierwszych
i w Janówku, w świetlicy w Majdanie Kozic Górnych 540h (łącznie 2 460 h we wszystkich świetlicach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 2 - Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w miejscowości Wierzchowiska Pierwsze - przy remizie OSP.

Dzieci (max ilość 20 osób) w wieku 6-16 lat. Łączna ilość godzin zajęć z terapeutą (godzina
w wymiarze 45 min.) zaplanowanych w ramach zamówienia to: 400h godzin: 20h/tygodniowo
w terminie 140 dni od dnia podpisania umowy. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia terapeutycznego dla dzieci w wieku 6-16 lat uczęszczających do świetlic środowiskowych w miejscowościach: Wierzchowiska Pierwsze, Janówek i Majdan Kozic Górnych. Przedmiotem warsztatów terapii będzie przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych (muzyczne, taneczne, językowe), ukierunkowanych na rozwój osobisty, redukcję stresu, podnoszenie samooceny
i samoświadomości, a także na rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Cele zajęć to m.in. budowanie poczucia bezpieczeństwa, obniżenie poziomu lęku, budowanie pewności siebie, pobudzenie do zaangażowania grupowego (budowanie komunikacji krok po kroku) oraz rozwijanie aktywności twórczej. Zakres warsztatów terapii będzie dostosowany do potrzeb oraz charakterystyki uczestników projektu. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się zapewnić materiały niezbędne do prowadzenia zajęć dla uczestników projektu.

Uwaga! Zamawiający planuje przeprowadzenie dodatkowego zamówienia w listopadzie br. w sytuacji dalszego wydłużeniu okresu realizacji projektu. Łączna ilość godzin zajęć terapeutycznych pozostała do realizacji w ramach projektu wynosi po 960 h w świetlicy w Wierzchowiskach Pierwszych
i w Janówku, w świetlicy w Majdanie Kozic Górnych 540h (łącznie 2 460 h we wszystkich świetlicach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ NR 3 - Zakup usługi w zakresie prowadzenia zajęć terapeutycznych w miejscowości Majdan Kozic Górnych - przy remizie OSP.

Dzieci (max ilość 20 osób) w wieku 6-16 lat. Łączna ilość godzin zajęć z terapeutą (godzina
w wymiarze 45 min.) zaplanowanych w ramach zamówienia to: 260h godzin: 20h/tygodniowo
w terminie 3 miesięcy od 1 września 2021 r. Przedmiotem zamówienia jest usługa wsparcia terapeutycznego dla dzieci w wieku 6-16 lat uczęszczających do świetlic środowiskowych w miejscowościach: Wierzchowiska Pierwsze, Janówek i Majdan Kozic Górnych. Przedmiotem warsztatów terapii będzie przeprowadzenie zajęć socjoterapeutycznych (muzyczne, taneczne, językowe), ukierunkowanych na rozwój osobisty, redukcję stresu, podnoszenie samooceny
i samoświadomości, a także na rozwijanie umiejętności interpersonalnych. Cele zajęć to m.in. budowanie poczucia bezpieczeństwa, obniżenie poziomu lęku, budowanie pewności siebie, pobudzenie do zaangażowania grupowego (budowanie komunikacji krok po kroku) oraz rozwijanie aktywności twórczej. Zakres warsztatów terapii będzie dostosowany do potrzeb oraz charakterystyki uczestników projektu. Wykonawca w ramach umowy zobowiązuje się zapewnić materiały niezbędne do prowadzenia zajęć dla uczestników projektu.

Uwaga! Zamawiający planuje przeprowadzenie dodatkowego zamówienia w listopadzie br. w sytuacji dalszego wydłużeniu okresu realizacji projektu. Łączna ilość godzin zajęć terapeutycznych pozostała do realizacji w ramach projektu wynosi po 960 h w świetlicy w Wierzchowiskach Pierwszych
i w Janówku, w świetlicy w Majdanie Kozic Górnych 540h (łącznie 2 460 h we wszystkich świetlicach).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA organ prowadzący: CE LINGUA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367338051

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-620

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczną Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA organ prowadzący: CE LINGUA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367338051

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-620

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczna Placówka Wychowania Pozaszkolnego LINGUA organ prowadzący: CE LINGUA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367338051

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-620

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.