eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielopole SkrzyńskiePoprawa jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie



Ogłoszenie z dnia 2025-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 200

1.5.2.) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-110

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielopole.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wielopole.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1035615

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daf7df4d-39eb-4feb-96f6-24089db66ab8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025201/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Poprawa jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Poprawa jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie” - nr FEPK.05.01-IZ.00-0012/23 - w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00652544

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRz.271.36.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)Inwestycja polega na poprawie jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie poprzez wykonanie robót budowlanych w 5 szkołach podstawowych oraz zakup wyposażenia 5 pracowni STEAM dla każdej szkoły objętej projektem działających na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie: SP w Wielopolu Skrzyńskim, SP w Brzezinach, SP w Nawsiu, SP w Broniszowie i SP w Gliniku dofinansowanej z projektu nr FEPK.05.01-IZ.00-0012/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027.

Przetarg podzielono na 3 części.
Część I – Roboty budowlane w zakresie budowy windy i podjazdu w SP Brzeziny.
Część II – Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w salach komputerowych w 5 placówkach oświatowych.
Część III – Roboty budowlane w zakresie modernizacji sal komputerowych w 5 placówkach oświatowych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie.



Opis części zamówienia:
Część I obejmuje roboty budowlane w SP w Brzezinach w zakresie rozbudowy i przebudowy budynku SP w Brzezinach o windę osobową, zewnętrzną oraz budowę ściany oporowej, żelbetowej przy platformie pionowej dla osób z niepełnosprawnością, a także przebudowy istniejącego podjazdu przed wejściem do szkoły. W związku z budową windy w celu prawidłowego przeprowadzania inwestycji wiąże się także konieczność przebudowy istniejącej studzienki kanalizacyjnej, likwidacja odcinka kanalizacji deszczowej, przebudowa odcinka kanalizacji deszczowej i przebudowa istniejącej studzienki kanalizacji sanitarnej zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę.
Dla pozycji nr 15 przedmiaru robót t.j. Podnośnik osobowy wraz z konstrukcją 1 kpl. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji jakości. Okres gwarancji wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty (jako kryterium oceny ofert) nie będzie dotyczył w.w. podnośnika osobowego wraz z konstrukcją.


2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, projekt remontu, projekt zagospodarowania terenu, wzory kosztorysów ofertowych - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 do SWZ - Dokumentacja projektowa” oraz załączniki nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

42416100-6 - Windy

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

4.5.5.) Wartość części: 337270,65 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Inwestycja polega na poprawie jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie poprzez wykonanie robót budowlanych w 5 szkołach podstawowych oraz zakup wyposażenia 5 pracowni STEAM dla każdej szkoły objętej projektem działających na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie: SP w Wielopolu Skrzyńskim, SP w Brzezinach, SP w Nawsiu, SP w Broniszowie i SP w Gliniku dofinansowanej z projektu nr FEPK.05.01-IZ.00-0012/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027.

Przetarg podzielono na 3 części.
Część I – Roboty budowlane w zakresie budowy windy i podjazdu w SP Brzeziny.
Część II – Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w salach komputerowych w 5 placówkach oświatowych.
Część III – Roboty budowlane w zakresie modernizacji sal komputerowych w 5 placówkach oświatowych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie.


Część II obejmuje modernizację pomieszczeń na pracownie komputerowe (STEAM), w tym: dostawę i montaż instalacji klimatyzacji zapewniającej odpowiednie warunki w pomieszczeniach sal komputerowych.


2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, projekt remontu, projekt zagospodarowania terenu, wzory kosztorysów ofertowych - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 do SWZ - Dokumentacja projektowa” oraz załączniki nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 131157,33 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Inwestycja polega na poprawie jakości oferty edukacyjnej samorządowych Szkół Podstawowych z terenu Gminy Wielopole Skrzyńskie poprzez wykonanie robót budowlanych w 5 szkołach podstawowych oraz zakup wyposażenia 5 pracowni STEAM dla każdej szkoły objętej projektem działających na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie: SP w Wielopolu Skrzyńskim, SP w Brzezinach, SP w Nawsiu, SP w Broniszowie i SP w Gliniku dofinansowanej z projektu nr FEPK.05.01-IZ.00-0012/23 w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia na lata 2021-2027.

Przetarg podzielono na 3 części.
Część I – Roboty budowlane w zakresie budowy windy i podjazdu w SP Brzeziny.
Część II – Dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w salach komputerowych w 5 placówkach oświatowych.
Część III – Roboty budowlane w zakresie modernizacji sal komputerowych w 5 placówkach oświatowych na terenie gminy Wielopole Skrzyńskie.


Część III obejmuje adaptację pomieszczeń na pracownie komputerowe (STEAM), w tym: prace w zakresie demontażu starych i montażu nowych drzwi o szer. 90 cm, antywłamaniowych, malowanie sali, wykonanie posadzek, montaż rolet okiennych, wykonanie sieci komputerowych z uwzględnieniem ilości stanowisk: SP w Wielopolu Skrzyńskim - 20 stanowisk uczniowskich + 1 stanowisko nauczycielskie, SP w Brzezinach - 18 stanowisk uczniowskich +1 stanowisko nauczycielskie, SP w Nawsiu- 14 stanowisk uczniowskich +1 stanowisko nauczycielskie , SP w Broniszowie - 12 stanowisk uczniowskich +1 stanowisko nauczycielskie i SP w Gliniku - 17 stanowisk uczniowskich +1 stanowisko nauczycielskie. Adaptacja pomieszczeń na pracownie komputerowe ma na celu utworzenie pomieszczeń, które będą wykorzystywane do nauczania przedmiotów zgodnie z modelem STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Mathematics).

2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią przedmiary robót, projekt remontu, projekt zagospodarowania terenu, wzory kosztorysów ofertowych - Załącznik nr 7 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie ZIP. Nazwa pliku „Zał Nr 7 do SWZ - Dokumentacja projektowa” oraz załączniki nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

4.5.5.) Wartość części: 239469,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 419672,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 541219,18 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 419672,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowe Usługi Budowlane MAX-DOM Marcin Szkotnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181575598

7.3.4) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 419672,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 437864,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BS KLIMA SPÓŁKĄ Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170370649

7.3.3) Ulica: Lwowska

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-301

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 276758,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 504841,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 276758,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kompleksowe Usługi Budowlane MAX-DOM Marcin Szkotnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181575598

7.3.4) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie

7.3.5) Kod pocztowy: 39-110

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 276758,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.