Og³oszenie z dnia 2023-03-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00215160/01 - Wynik z dnia 2023-05-15
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
O¶wietlenie ul. Spacery w M³oszowej - WPF
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Trzebinia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Marsza³ka Pi³sudskiego 14
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Trzebinia
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327111045,327111046
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.trzebinia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
O¶wietlenie ul. Spacery w M³oszowej - WPF
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ae618039-cc87-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00154140
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00038710/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.8 O¶wietlenie ul. Spacery w M³oszowej.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ae618039-cc87-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Przedmiotowe postêpowanie jest
prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia
(https://ezamowienia.gov.pl/pl/) oraz w uzasadnionych przypadkach poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl.
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”).
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie
pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci
(przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem ws. komunikacji elektronicznej (Dz. U z 2020r. poz.
2452) opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone,
zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê
uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ
wewnêtrzny).
2) Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta
„Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do
komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
3) Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie
postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4) Sk³adanie ofert nastêpuje za po¶rednictwem modu³u sk³adania ofert i wniosków (MOW) Platformy e-Zamówienia.
5) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
6) Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem e-mail (przetargi@um.trzebinia.pl) za wyj±tkiem sk³adania i wycofania
oferty, je¶li wyst±pi± okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy uniemo¿liwiaj±ce komunikacjê przez platformê e-Zamówienia.
Ka¿dorazowo przy przesy³aniu przez email Wykonawca musi uzasadniæ zaistnienie takiej okoliczno¶ci i odpowiednio j±
udokumentowaæ. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ
konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma dostêp do formularzy:
z³o¿enia, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont
podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na
stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
7) Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
8) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji interaktywnej „oferty, wnioski i prace
konkursowe”.
9) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB
(wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
Powy¿sze i dalsze szczegó³owe uregulowania dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji
elektronicznej zawiera SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Uprzejmie informujemy, ¿e:
• administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Trzebini, ul. Marsza³ka Pi³sudskiego 14, 32 - 540 Trzebinia,
• dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych: iod@um.trzebinia.pl,
Pani/ Pana dane osobowe bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE, Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych;
• dane osobowe s± udostêpniane nastêpuj±cym kategoriom odbiorców:
podmiotom upowa¿nionym do ich otrzymania na mocy przepisów prawa,
podmiotom serwisuj±cym nasze systemy informatyczne,
podmiotom ¶wiadcz±cym nam us³ugi prawne, audytowe, doradcze,
• dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
• osobie, której dane dotycz± przys³uguje prawo do ¿±dania od administratora dostêpu do danych osobowych, ich sprostowania
ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych,
• obowi±zek podania danych wynika z Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,
• administrator nie przetwarza danych osobowych w sposób zautomatyzowany, w tym dane osobowe nie podlegaj± profilowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres niezbêdny do realizacji
wy¿ej wymienionego zadania oraz w okresie pó¼niejszym je¶li wymagaj± tego odrêbne przepisy prawa. Obowi±zek podania przez
Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym i warunkiem zawarcia umowy
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany. Pañstwa dane mo¿emy przekazywaæ innym organom publicznym i podmiotom, przy
czym dokonujemy tego wy³±cznie w sytuacji, gdy istnieje podstawa prawna do tego typu dzia³añ lub umowa. Maj± Pañstwo prawo
dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, przenoszenia danych, usuniêcia lub ograniczenia przetwarzania. Je¿eli
przetwarzanie danych odbywa siê na podstawie zgody na przetwarzanie, maj± Pañstwo prawo do jej cofniêcia. Maj± Pañstwo
ponadto prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¿eli uwa¿aj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie
Pañstwa danych narusza przepisy Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzêdowy Unii Europejskiej PL) – RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.17.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres robót obejmuje:
Budowa szafki o¶wietlenia ulicznego.
Budowa linii kablowej typu NA2XY-J 4 x 35 mm2 – d³. trasy , S-1 – S 12 - 546/640 m (d³ugo¶æ kabla z zapasem)
zabudowê stanowisk s³upowych z oprawami o¶wietleniowymi (szt. 12)
wpiêcie do istniej±cej sieci elektroenergetycznej,
Obs³uga geodezyjna (tyczenie wraz z inwentaryzacj± powykonawcz± i naniesieniem
na mapy zasadnicze).
Wykonanie dokumentacji odbiorowej zawieraj±cej wszelkie niezbêdne protoko³y, atesty, deklaracje zgodno¶ci, gwarancje producenta na zastosowane materia³y.
Zamawiaj±cy wymaga minimum 36 miesiêcznej gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê
kryteriami i odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów. Wykonawca , którego oferta zosta³a najwy¿ej
oceniona zostanie zbadany pod k±tem niepodlegania wykluczeniu i spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu ( je¿eli dotyczy).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie tzn. w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem sk³adania ofert o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ min. jedno zamówienie o warto¶ci nie mniejszej ni¿:50 000,00 z³ odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia tj. wykonanie o¶wietlenia ulicznego,
ponadto
wykonawca musi dysponowaæ co najmniej: jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i energetycznych - kierownik budowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga
z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu z przes³anek obowi±zkowych ustawy. Na potwierdzenie
braku podstaw wykluczenia wskazanych w SWZ wykonawca sk³ada o¶wiadczenie z art. 125.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie nie krótszym ni¿ 5 dni, nastêpuj±cych aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych tj.:
wykazu robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
wykazu osób (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ) skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, a w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nieniuwarunków udzia³u w postêpowaniu, o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem nr 2 do SWZ w postaci elektronicznej opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
¯aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, co oznacza, i¿
o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
2) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego o ile ofertê
sk³ada pe³nomocnik.
3) Pe³nomocnictwo do reprezentowania w postêpowaniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp (je¿eli
dotyczy).
4) O¶wiadczenie (przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia), z którego wynika, które
us³ugi/roboty budowlane, wykonaj± poszczególni Wykonawcy, poniewa¿ w odniesieniu do warunków dotycz±cych
wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te
zdolno¶ci s± wymagane.
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby w przedmiocie oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych
zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy t± okoliczno¶æ, o ile Wykonawca korzysta ze
zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp.
6) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz
odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby
wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ (art. 125 ust. 5).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie przes³anek obligatoryjnych wskazanych w
dokumentach zamówienia. W odniesieniu do warunków dot. wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia,
wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty
budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W przypadkach, o których mowa w niniejszym
punkcie nale¿y za³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj±
poszczególni wykonawcy. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty
potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, sk³ada ka¿dy z
Wykonawców. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia zgodnie z zapisami art. 455 ustawy Pzp . Zmiany w umowie dotyczyæ mog± równie¿:1) Zmiany kluczowego personelu wykonawcy lub zamawiaj±cego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci uzasadniaj±cych zmianê (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja firmy podwykonawcy).
2) Je¿eli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 Pzp, w celu wykazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, ¿e proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
3) Dopuszczalna jest zmiana przedmiotu zamówienia poprzez zmianê zakresu robót budowlanych przewidzianych w dokumentacji projektowej w przypadku:
a) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych, których wykonanie ma na celu prawid³owe zrealizowanie przedmiotu zamówienia, a konieczno¶æ ich wykonania wynika z wad dokumentacji projektowej,
b) konieczno¶ci wykonania robót zamiennych niezbêdnych do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy, które nie zosta³y przewidziane w dokumentacji projektowej przekazanej przez Zamawiaj±cego,
c) zmiany dokumentacji projektowej wykonane z inicjatywy Zamawiaj±cego ze wzglêdu na stwierdzone wady, co spowoduje konieczno¶æ wykonania robót zamiennych,
d) zmiany decyzji administracyjnych, na podstawie których prowadzone s± roboty budowlane objête umow±, powoduj±ce zmianê dotychczasowego zakresu robót przewidzianego w dokumentacji projektowej.
Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu zakoñczenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót w nastêpuj±cych sytuacjach:
a) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy,
b) gdy wyst±pi± niekorzystne warunki atmosferyczne uniemo¿liwiaj±ce prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu technologii realizacji prac okre¶lonej: umow±, normami lub innymi przepisami, wymagaj±cej konkretnych warunków atmosferycznych, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac w tym okresie nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ,
c) gdy wyst±pi konieczno¶æ wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbêdnych do wykonania przedmiotu umowy ze wzglêdu na zasady wiedzy technicznej oraz udzielenia zamówieñ dodatkowych, które wstrzymuj± lub opó¼niaj± realizacjê przedmiotu umowy,
d) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej lub nieprzewidzianych zdarzeñ losowych uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie przedmiotu umowy.
e) wyst±pienia awarii na terenie budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca,
f) w przypadku przed³u¿enia przez w³adze pañstwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyj±tkowy, ograniczaj±cy normalny sposób funkcjonowania pañstwa,
g) w przypadku opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnieñ lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbêdne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
h) wyst±pienia awarii na terenie budowy, za któr± odpowiedzialno¶ci nie ponosi Wykonawca,
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-14 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma - ezamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-12
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
CD do zmian w umowie:i) w przypadku przed³u¿enia przez w³adze pañstwowe stanu epidemii lub dokonania zmiany tego stanu na inny stan wyj±tkowy, ograniczaj±cy normalny sposób funkcjonowania pañstwa,
j) w przypadku opó¼nienia organów administracji publicznej w wydaniu decyzji administracyjnych, uzgodnieñ lub innych aktów administracyjnych, których wydanie jest niezbêdne dla dalszego wykonywania robót przez Wykonawcê, a opó¼nienie organów nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
Zmiany w tre¶ci umowy, o których mowa powy¿ej wymagaj± aneksu sporz±dzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i mog± zostaæ wprowadzone w przypadku, gdy strony zgodnie uznaj±, ¿e zasz³y wskazane powy¿ej okoliczno¶ci oraz wprowadzenie zmian jest niezbêdne dla prawid³owej realizacji zamówienia.
INNE PRZETARGI Z TRZEBINI
- "Budynek przy ul. Ko¶ciuszki 43 - wykonanie instalacji co i cwu".
- Zarz±dzanie terenem O¶rodków Rekreacyjnych "Balaton" i "Chech³o" w Trzebini
wiêcej: przetargi w Trzebini »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa drogi w siêgaczu ul. Gen. M. Wittek oraz ul. Gen. M. Wittek od skrzy¿owania z ul. kontradm. S. Frankowskiego do koñca dz. nr 14/22 AM-9 obr. O³taszyn we Wroc³awiu
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1817B na odcinku Kramarzewo- Kieljany"
- Przebudowa drogi gminnej nr 116542D - ul. Limanowskiego w Wa³brzychu wraz z towarzysz±c± infrastruktur± w ramach rewitalizacji
- Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Sikorzynie - Orlik
- Kompleksowa modernizacja energetyczna obiektu sportowego z kryt± p³ywalni± przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 przy ul. Nanickiej 22 w Wejherowie
- Rozbudowa o¶wietlenia ulicznego Tyniowice oraz rozbudowa o¶wietlenia ulicznego Wiêckowice (budowa)
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.