Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00136182/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademickie Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272215818
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Akademicki 17
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 395 60 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@acstom.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.acstom.bytom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa środków czystości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d792cbd2-c59a-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00102594/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ACS/02/2022/TP2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Chemia profesjonalnaOferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i użytkowania na rynku polskim oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (atest PZH lub równoważny) lub deklaracje zgodności lub wpisy do odpowiednich rejestrów (np. rejestr CPNP) lub pozwolenia na dopuszczenie do obrotu lub karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 1 marca 2021r. o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz.U. z 2021r. Poz. 514) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy ww. ustawy
Muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach zamkniętych oryginalnie, w stanie nadającym się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 16803,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Worki na śmieciOferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i użytkowania na rynku polskim oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (atest PZH lub równoważny) lub deklaracje zgodności lub wpisy do odpowiednich rejestrów (np. rejestr CPNP) lub pozwolenia na dopuszczenie do obrotu lub karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 1 marca 2021r. o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz.U. z 2021r. Poz. 514) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy ww. ustawy
Muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach zamkniętych oryginalnie, w stanie nadającym się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
4.5.5.) Wartość części: 26910,56 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Artykuły higieniczneOferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i użytkowania na rynku polskim oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (atest PZH lub równoważny) lub deklaracje zgodności lub wpisy do odpowiednich rejestrów (np. rejestr CPNP) lub pozwolenia na dopuszczenie do obrotu lub karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 1 marca 2021r. o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz.U. z 2021r. Poz. 514) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy ww. ustawy
Muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach zamkniętych oryginalnie, w stanie nadającym się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 88987,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Artykuły gospodarczeOferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i użytkowania na rynku polskim oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (atest PZH lub równoważny) lub deklaracje zgodności lub wpisy do odpowiednich rejestrów (np. rejestr CPNP) lub pozwolenia na dopuszczenie do obrotu lub karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 1 marca 2021r. o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz.U. z 2021r. Poz. 514) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy ww. ustawy
Muszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach zamkniętych oryginalnie, w stanie nadającym się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711900-6 - Mydło
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet
4.5.5.) Wartość części: 12974,10 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oferowane produkty muszą być dopuszczone do obrotu i użytkowania na rynku polskim oraz posiadać odpowiednie certyfikaty (atest PZH lub równoważny) lub deklaracje zgodności lub wpisy do odpowiednich rejestrów (np. rejestr CPNP) lub pozwolenia na dopuszczenie do obrotu lub karty charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnie z wymogami ustawy z dnia 1 marca 2021r. o systemie oceny zgodności i nadzoru rynku (t.j. Dz.U. z 2021r. Poz. 514) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy ww. ustawyMuszą być fabrycznie nowe, w opakowaniach zamkniętych oryginalnie, w stanie nadającym się do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem.
Część 5 – Sprzęt do sprzątania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawiera Załącznik nr 2 Formularz asortymentowo-cenowy do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem na okres trwania umowy i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.5.) Wartość części: 6786,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
U z a s a d n i e n i e p r a w n e.
Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta.
U z a s a d n i e n i e f a k t y c z n e.
Przyczyną unieważnienia przedmiotowych części postępowania jest fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 05.05.2022 r. do godziny 11:00, w w/w pakietach, nie została złożona żadna oferta. W związku z zaistniałą sytuacją nie ma możliwości wyboru oferty. Z tych powodów zachodzą podstawy prawne do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
U z a s a d n i e n i e p r a w n e.
Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta.
U z a s a d n i e n i e f a k t y c z n e.
Przyczyną unieważnienia przedmiotowych części postępowania jest fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 05.05.2022 r. do godziny 11:00, w w/w pakietach, nie została złożona żadna oferta. W związku z zaistniałą sytuacją nie ma możliwości wyboru oferty. Z tych powodów zachodzą podstawy prawne do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
U z a s a d n i e n i e p r a w n e.
Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta.
U z a s a d n i e n i e f a k t y c z n e.
Przyczyną unieważnienia przedmiotowych części postępowania jest fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 05.05.2022 r. do godziny 11:00, w w/w pakietach, nie została złożona żadna oferta. W związku z zaistniałą sytuacją nie ma możliwości wyboru oferty. Z tych powodów zachodzą podstawy prawne do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
U z a s a d n i e n i e p r a w n e.
Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ nie została złożona żadna oferta.
U z a s a d n i e n i e f a k t y c z n e.
Przyczyną unieważnienia przedmiotowych części postępowania jest fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 05.05.2022 r. do godziny 11:00, w w/w pakietach, nie została złożona żadna oferta. W związku z zaistniałą sytuacją nie ma możliwości wyboru oferty. Z tych powodów zachodzą podstawy prawne do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
U z a s a d n i e n i e p r a w n e.
Zamawiający unieważnia wyżej oznaczone postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ Zamawiający nie może wybrać najkorzystniejszej oferty spośród złożonych ofert, gdyż zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
U z a s a d n i e n i e f a k t y c z n e.
Przyczyną unieważnienia przedmiotowej części postępowania jest fakt, iż w terminie składania ofert, tj. do dnia 05.05.2022 r. do godziny 11:00, wpłynęła jedna oferta. Cena złożonej oferty, która nie podlegała odrzuceniu w przedmiotowym postępowaniu przekracza kwotę jaką Zamawiający ma przeznaczoną na realizację zadania.
Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie może zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym nie ma możliwości wyboru oferty, która mieści się w kwocie jaką Zamawiający ma przeznaczoną na realizację zamówienia. Z tych powodów zachodzą podstawy prawne do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Zabezpieczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów i napraw przewoźnej maszyny wyciągowej typu B-1200/DC-50 dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Wymiana konsol i uchwytów kablowych w szybie "Staszic" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Pompownia "Pstrowski"
- Zakup i dostawa roślin do nasadzeń na terenie Gminy Bytom wraz z roślinami cebulowymi - w pięciu zadaniach.
- Dostawa wyrobów medycznych do aparatów do ciągłej terapii nerkozastępczej - II
- Usunięcie odpadów z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania lub magazynowania, tj. z terenu nieruchomości położonej przy ul. Gierymskiego w Wojkowicach na działce o nr 286/3 " dla SRK S.A.
- "Dostawa zbrojenia szybowego dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK z podziałem na 4 cześci.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych
- "Dostawa środków gospodarczych i czystości oraz sprzętu do sprzątania na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o."
- Dostawy środków czystości
- Dostawy ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków na odpady ujęte w pięciu zadaniach
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.