Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00069650/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOMANIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934851
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 56
1.5.2.) Miejscowość: Domaniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-216
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 71 301 77 35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadomaniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminadomaniow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminadomaniow.pl/wiadomosci/dzial/21051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aee62e9-c1fa-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00069163/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. "Usługi indywidualnego transportu door-to-door oraz poprawa dostępności architektonicznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych", realizowany w ramach Osi Priorytetowej II. Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00069650/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZW.271.1.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 172308,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu 9-osobowego (kierowca + 8 pasażerów) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, z możliwością przewozu osoby na wózku inwalidzkim na potrzeby realizacji przez Zamawiającego usług indywidualnego transportu door-to-door dla osób z potrzebą wsparcia w zakresie mobilności.
2. Szczegółowy opis wymaganych przez Zamawiającego parametrów technicznych i właściwości użytkowych pojazdu zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia/Minimalne wymagania Zamawiającego, stanowiącym Załącznik nr 3.
3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy (który stanowi projektowane postanowienia umowy w rozumieniu art. 281 ust. 1 pkt 7 uPzp), stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
4. Oferta musi być jednoznaczna i kompleksowa, tj. obejmować cały asortyment przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia musi być kompletny ze wszystkimi składnikami wyposażenia.
5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz nie może być przedmiotem praw osób trzecich.
6. Gwarancja i rękojmia:
6.1. Szczegóły dotyczące gwarancji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
6.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia 24-miesięcznego okresu rękojmi.
6.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na cały przedmiot zamówienia minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji przy limicie przebiegu wynoszącym 120 000 km.
6.4. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po protokolarnym odbiorze przedmiotu umowy (bez wad).
6.5. Zamawiający informuje, iż termin gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert
i może ulec wydłużeniu na warunkach określonych w rozdziale XIV SWZ.
7. Miejsce dostawy: Urząd Gminy Domaniów, Domaniów 56, 55-216 Domaniów.
8. Warunki płatności:
8.1. Szczegóły dotyczące płatności zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 4 do SWZ.
8.2. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury, wystawionej po zrealizowaniu zamówienia, na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 211929,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211929,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 211929,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Duda-Cars S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300023026
7.3.3) Ulica: ul. Ptasia 4
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-319
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 211929,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup 2 szt. samochodów służbowych
- Dostawa samochodu osobowego przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu samochód osobowy dla Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
- Dostawa samochodu operacyjnego dla KW PSP w Rzeszowie
- Zakup samochodu osobowego z napędem elektrycznym wraz z ubezpieczeniem na potrzeby ARiMR
- Dostawa pojazdów osobowych
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.