eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór GdańskiSR.272.d.15.2022.RG Dostawa, montaż i uruchomienie 2 interaktywnych monitorów dotykowych, w ramach realizacji projektu pn. "Zdolni z Pomorza - powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków UE



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SR.272.d.15.2022.RG Dostawa, montaż i uruchomienie 2 interaktywnych monitorów dotykowych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków UE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SR.272.d.15.2022.RG Dostawa, montaż i uruchomienie 2 interaktywnych monitorów dotykowych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków UE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e3e7748-bfc5-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154434

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001165/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 SR.272.d.15.2022.RG Dostawa, montaż i uruchomienie 2 interaktywnych monitorów dotykowych, w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków UE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00125573/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR.272.d.15.2022.RG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa, montaż i uruchomienie 2 interaktywnych monitorów dotykowych”.
1) monitor interaktywny o minimalnej przekątnej ekranu 75” – 1 szt.,
2) monitor interaktywny o minimalnej przekątnej ekranu 86” – 1 szt.,
2. Miejsce dostawy, montażu i uruchomienia: Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Żuławskiej 82-100 Nowy Dwór Gdański ul. 3 Maja 3.
3. Zamówienie publiczne w ramach realizacji projektu pn. „Zdolni z Pomorza – powiat nowodworski", współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, w ramach Działania 3.2. Edukacja ogólna. Poddziałanie 3.2.2 Wsparcie ucznia szczególnie uzdolnionego.
4. Szczegółowy optymalny opis przedmiotu zamówienia z minimalnymi wymaganiami technicznymi wg. wykazu:
1) monitor interaktywny o minimalnej przekątnej ekranu 75”:
Ekran:
• podświetlenie LED;
• przekątna min. 75" cali;
• rozdzielczość min.4K (3840 x 2160);
• jasność: nie mniej niż400 cd/m2;
• kąt widzenia min. 178 stopni;
• kontrast dynamiczny: nie mniej niż 5000:1;
• szyba matowa, antyodblaskowa, wzmacniana z hartowanym szkłem min. 7h w skali Mohsa;
• żywotność matrycy min. 50 000 godzin;
• RAM nie mniej niż 2 GB RAM;
• ROM nie mniej niż 16 GB ROM;
• wsparcie systemu operacyjnego min. Windows, MacOs;
Wejścia:
• VGA min. 1 szt., HDMI min. 2 szt;
• USB A 3.0 min. 3 szt., USB-C z możliwością przesyłania obrazu min. 1 szt.;
• Audio Jack.
Oprogramowanie:
• system ANDROID wersja nie niższa niż 8.0;
• język menu trybu Android, ustawień monitora POLSKI;
• aplikacja do nanoszenia notatek;
• tryb białej tablicy;
• odtwarzanie plików audio, wideo, obrazów, plików PDF, plików Office;
• wbudowana przeglądarka internetowa;
• menadżer plików;
• możliwość instalowania bezpłatnych aplikacji Android ze sklepu producenta monitora (bez reklam);
• oprogramowanie do przygotowywania i prowadzenia lekcji. Możliwość pracy online i offline. Dostęp do gotowych zasobów i ćwiczeń online. Możliwość tworzenia lekcji, ćwiczeń, powtórek dla uczniów. Praca w systemie m.in. Android, Windows, MacOs.
• oprogramowanie do udostępniania zawartości ekranu działające w ramach jednej aplikacji w obu kierunkach z możliwością dotyku (z urządzeń mobilnych typu: laptopy, tablety, smartfony na monitor oraz z monitora na urządzenia mobilne);
• oprogramowanie do zdalnego zarządzania monitorami minimum na 5 lat (funkcjonalności min.: włączenie, wyłączenie monitora, zdalne instalowanie aplikacji, zdalna aktualizacja oprogramowania i diagnostyka monitora, możliwość podpięcia się bezpośrednio do systemu Android w celu diagnostyki i pomocy). Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji. Oprogramowanie ma umożliwić podpięcie monitorów interaktywnych do posiadanego przez szkołę systemu zarządzania monitorami Remote Management MDM. Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji;
• oprogramowanie działające z poziomu przeglądarki internetowej do zdalnego tworzenia i przesyłania informacji, alertów bezpieczeństwa, komunikatów na minimum 5 lat. Dostęp do min. 200 bezpłatnych gotowych szablonów do wykorzystania przez szkołę. Możliwość edycji i tworzenia własnych szablonów. Możliwość wykorzystania plików min. jpg, mp4, kanałów RSS, kodów QR na szablonie z logo instytucji. Oprogramowanie ma umożliwić podpięcie monitorów interaktywnych do posiadanego przez szkołę systemu do zarządzania monitorami i wyświetlania informacji, alertów bezpieczeństwa, komunikatów itp. Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji.
Wyposażenie i akcesoria:
• pilot do bezprzewodowego sterowania urządzeniem z bateriami;
• piórko/długopis/pisak jako narzędzie do dotyku/rysowania min. 2 szt.;
• głośniki wbudowane min. 2 x 15W;
• gniazdo RJ45;
• gniazdo OPS;
• oryginalny moduł Wi-Fi producenta;
• moduł Bluetooth;
• okablowanie: kable USB do obsługi dotyku (typu: A-B i USB-C), kabel HDMI min. 10m, kabel zasilający min. 3m;
• uchwyt montażowy w zestawie w standardzie VESA.
2) monitor interaktywny o minimalnej przekątnej ekranu 86”:
Ekran:
• podświetlenie LED;
• przekątna min. 86 cali;
• rozdzielczość min.4K (3840 x 2160);
• jasność: nie mniej niż400 cd/m2;
• kąt widzenia min. 178 stopni;
• kontrast dynamiczny: nie mniej niż 5000:1;
• szyba matowa, antyodblaskowa, wzmacniana z hartowanym szkłem 7h w skali Mohsa;
• żywotność matrycy min. 50 000 godzin;
• RAM nie mniej niż 2 GB RAM;
• ROM nie mniej niż 16 GB ROM;
• wsparcie systemu operacyjnego min. Windows, MacOs;
Wejścia:
• VGA min. 1 szt., HDMI min. 2 szt;
• USB A 3.0 min. 3 szt., USB-C z możliwością przesyłania obrazu min. 1 szt.;
• Audio Jack.
Oprogramowanie:
• system ANDROID wersja nie niższa niż 8.0;
• język menu trybu Android, ustawień monitora – POLSKI;
• aplikacja do nanoszenia notatek;
• tryb białej tablicy;
• odtwarzanie plików audio, wideo, obrazów, plików PDF, plików Office;
• wbudowana przeglądarka internetowa;
• menadżer plików;
• możliwość instalowania bezpłatnych aplikacji Android ze sklepu producenta monitora (bez reklam);
• oprogramowanie do przygotowywania i prowadzenia lekcji. Możliwość pracy online i offline. Dostęp do gotowych zasobów i ćwiczeń online. Możliwość tworzenia lekcji, ćwiczeń, powtórek dla uczniów. Praca w systemie m.in. Android, Windows, MacOs;
• oprogramowanie do udostępniania zawartości ekranu działające w ramach jednej aplikacji w obu kierunkach z możliwością dotyku (z urządzeń mobilnych typu: laptopy, tablety, smartfony na monitor oraz z monitora na urządzenia mobilne);
• oprogramowanie do zdalnego zarządzania monitorami minimum na 5 lat (funkcjonalności min.: włączenie, wyłączenie monitora, zdalne instalowanie aplikacji, zdalna aktualizacja oprogramowania i diagnostyka monitora, możliwość podpięcia się bezpośrednio do systemu Android w celu diagnostyki i pomocy). Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji. Oprogramowanie ma umożliwić podpięcie monitorów interaktywnych do posiadanego przez szkołę systemu zarządzania monitorami Remote Management MDM. Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji
• oprogramowanie działające z poziomu przeglądarki internetowej do zdalnego tworzenia i przesyłania informacji, alertów bezpieczeństwa, komunikatów na minimum 5 lat. Dostęp do min. 200 bezpłatnych gotowych szablonów do wykorzystania przez szkołę. Możliwość edycji i tworzenia własnych szablonów. Możliwość wykorzystania plików min. jpg, mp4, kanałów RSS, kodów QR na szablonie z logo instytucji. Oprogramowanie ma umożliwić podpięcie monitorów interaktywnych do posiadanego przez szkołę systemu do zarządzania monitorami i wyświetlania informacji, alertów bezpieczeństwa, komunikatów itp. Oprogramowanie bez dodatkowych kosztów subskrypcji.
5. Zamawiający wymaga gwarancji/rękojmi producenta minimum 24 miesiące.
6. Zamawiający wymaga żeby monitory funkcjonowały w ramach (posiadanego w szkole - Liceum Ogólnokształcące im. Ziemi Żuławskiej w Nowym Dworze Gdańskim), systemu do wyświetlania informacji, komunikatów, alertów bezpieczeństwa ClevertouchLive.
7. Ponadto monitory mają zostać dopięte do posiadanego przez szkołę systemu do zdalnego zarządzania monitorami interaktywnymi - oprogramowania Remote Management MDM, dzięki któremu można zdalnie diagnozować monitor, instalować oprogramowanie, zrobić aktualizacje, włączyć i wyłączyć monitor, podpiąć się zdalnie do systemu Android na monitorze w celu pomocy zdalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231320-6 - Monitory dotykowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21998,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21998,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21998,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFOLOGIC ADAM OLSZAR SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5482192241

7.3.3) Ulica: Ustrońska

7.3.4) Miejscowość: Cieszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 43-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21998,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.