Og³oszenie z dnia 2022-05-12
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00104629/01 - Og³oszenie z dnia 2022-03-31
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa sprzêtu, materia³ów i pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Micha³owicach w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szko³a Podstawowa im. Jana Paw³a II w Micha³owicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000703581
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Micha³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-091
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12388 51 51
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.kozlowski@michalowice.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: michalowice.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://bip.malopolska.pl/zswmichalowicach,m,11837,zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzêtu, materia³ów i pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Micha³owicach w ramach programu „Laboratoria Przysz³o¶ci”2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-717559b6-b0c3-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00154437
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00104306/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa sprzêtu, materia³ów i pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Micha³owicach w ramach programu „Laboratoria przysz³o¶ci”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00104629/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: M.271.1.2022
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 131853,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzêtu, materia³ów i pomocy dydaktycznych do Szko³y Podstawowej w Micha³owicach w ramach programu „Laboratoria przysz³o¶ci”.
2. Szczegó³owy wykaz i opis wymaganych przez Zamawiaj±cego sprzêtów, materia³ów i pomocy dydaktycznych znajduje siê w za³±czniku Nr 1A do SWZ - Formularzu cenowym.
3. Dostarczony sprzêt, materia³y i pomoce dydaktyczne winny byæ fabrycznie nowe, nie mog± nosiæ znamion u¿ytkowania ani ¿adnych uszkodzeñ, nie starsze ni¿ 2 lata (rok produkcji 2020-2022). Zamawiaj±cy nie dopuszcza zakupu i dostawy pomocy bêd±cych egzemplarzami „wystawowymi/pokazowymi”.
4. Sprzêt informatyczny bêd±cy przedmiotem zamówienia: musi byæ fabrycznie nowy, nieu¿ywany, wolny od wad, pochodz±cy z oficjalnego kana³u dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obci±¿eni prawami osób trzecich. Dotyczy to równie¿ oprogramowania, które nie mo¿e byæ w przesz³o¶ci aktywowane. Zamawiaj±cy podkre¶la, ¿e oczywistym jest fakt dostarczenia legalnego oprogramowania.
5. Je¿eli Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia wskaza³ znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, ¼ród³a lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego wykonawcê, dopuszcza siê zaoferowanie rozwi±zañ równowa¿nych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jako¶ciowych oraz funkcjonalnych itp.
6. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostarczony sprzêt posiada³ odpowiednie atesty i certyfikaty zgodno¶ci
z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagaj± winny posiadaæ niezbêdne aktualne certyfikaty bezpieczeñstwa, ¶wiadectwa jako¶ci i spe³niaæ wszelkie wymogi norm okre¶lonych obowi±zuj±cym prawem oraz posiadaæ oznaczenie CE.
7. Towary sk³adane lub o bardziej skomplikowanej budowie, powinny posiadaæ instrukcje u¿ytkowania w jêzyku polskim oraz ostrze¿enie o zagro¿eniach.
8. Na dostarczony sprzêt bêdzie udzielony co najmniej 2 letni okres gwarancyjny. Szczegó³owe warunki gwarancji zosta³y okre¶lone w Projektowanych postanowienia umownych stanowi±cych za³±cznik nr 7 do SWZ.
9. Jako dostawê nale¿y rozumieæ zakup poszczególnych produktów, transport, wniesienie ich do poszczególnych pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego.
10. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia do pomieszczeñ wskazanych przez Dyrektora szko³y zakupionego i dostarczonego sprzêtu, materia³ów i pomocy dydaktycznych - wymagane wniesienie dostarczonych pomocy do kondygnacji max. I piêtra za po¶rednictwem klatki schodowej (budynek niewyposa¿ony w windê).
11. Zamawiaj±cy wymaga, aby dostawa nast±pi³a w dzieñ roboczy (od poniedzia³ku do pi±tku) w godzinach 8-15.
12. Wykonawca jest odpowiedzialny i ponosi wszelkie koszty z tytu³u ewentualnych szkód powsta³ych w zwi±zku z wnoszeniem pomocy do wskazanych pomieszczeñ szkolnych, jak te¿ zaistnieniem zdarzeñ losowych i odpowiedzialno¶ci cywilnej wobec osób trzecich w czasie realizacji dostawy.
13. Oferowane produkty musz± byæ zgodne z wymaganiami programu ,,Laboratoria Przysz³o¶ci”
14. Zgodnie z wytycznymi programu, tam gdzie jest to mo¿liwe wymagana jest zgodno¶æ wyposa¿enia z Polsk± Norm±.
15. Wszystkie przedmioty Opisu Przedmiotu Zamówienia powinny posiadaæ certyfikat CE oraz byæ dopuszczone do u¿ytku na potrzeby placówek o¶wiatowych.
16. Wszystkie przedmioty Opisu Przedmiotu Zamówienia powinny byæ zgodne z norm± BHP.
17. Odbioru przedmiotu umowy dokona Komisja powo³ana przez Zamawiaj±cego, która zobowi±zana jest sprawdziæ wyposa¿enie pod wzglêdem ilo¶ciowym i pokwitowaæ ich odbiór.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 32322000-6 - Urz±dzenia multimedialne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urz±dzenia komputerowe
31700000-3 - Urz±dzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
39162110-9 - Sprzêt dydaktyczny
42962000-7 - Urz±dzenia drukuj±ce i graficzne
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 140744,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 176128,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140744,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa „Pi±tka” Teresa Bajor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 831257773
7.3.3) Ulica: ul. P³uaskiego 2a
7.3.4) Miejscowo¶æ: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 140744,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-17PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jako¶ci edukacji przedszkolnej w Gminie D±bie"
- Dostawy uzupe³niaj±ce wyposa¿enia do pracowni dydaktycznych i bazy noclegowej Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w Dziedzinie Hotelarstwa w Biedrzychowicach
- "Modernizacja i wyposa¿enie pomieszczeñ w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzêtu, wyposa¿enia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajêæ dydaktycznych.
- Zakup i dostawê pomocy dydaktycznych w ramach projektu <<W paw³owickiej gminie ka¿dy przedszkolak siê rozwinie>> dla Publicznego Przedszkola w Warszowicach
- Zakup i dostawa sprzêtu rolniczego dla ZSPT CKU w Bojanowie w ramach proj. pt. "Nowe pracownie kszta³cenia zawodowego w szko³ach Pow. Rawickiego - dla rozwoju gospodarczego po³udniowej Wielkopolski"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzêtu TIK do 9 szkó³ podstawowych gminy Wroc³aw i gminy Kobierzyce (8 szkó³ gminy Wroc³aw, 1 szko³a gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
wiêcej: Urz±dzenia komputerowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.