Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00090095/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odbudowa po pożarze w budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 25
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamoweniauw@katowice.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d914e03b-6b02-4915-9ad8-c001d54a24621.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbudowa po pożarze w budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d914e03b-6b02-4915-9ad8-c001d54a2462
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095060/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Roboty budowlane: obiekt III: Budynek ŚUW w Katowicach, ul. Damrota 16 , zamówienie udzielane w częściach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00090095
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAI.272.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2662959,70 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1906162,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbudowa po pożarze w budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16. Szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach zadania zawarty jest w dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej opracowanej przez TERMO-KLIMA MK, sp. z o.o. Sp. j. ul. Tartaczna 12, 40-740 Katowice – stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ (opis przedmiotu zamówienia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2272886,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2272886,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2272886,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMO KLIMA MK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242852164
7.3.3) Ulica: ul. Tartaczna 12
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERMO KLIMA MK SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
TERMO KLIMA MK SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2272886,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego.
- Dostawa oraz instalacja 2 szt. zasilaczy awaryjnych UPS z modułami akumulatorów wraz z pracami instalacyjnymi związanymi z montażem i uruchomieniem urządzeń w obiekcie Spodek
- Likwidacja górniczego wyciągu szybowego ,,Lechia" - przedział zachodni dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Wujek"
- Zaproj. i wyk. robót bud. zw. z oświetleniem pasa startowego PS-1 wraz z wykonaniem warstwy ścieralnej w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja infrastruktury na terenie lotniska Muchowiec"
- DOSTAWA SZWÓW CHIRURGICZNYCH
- Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części (13 zadań)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ul. Oświęcimskiej 88 w Rudzie Śląskiej- Etap I i Etap II
- Adaptacja stołówki i zapleczy kuchennych oraz adaptację nowej pracowni sali obsługi konsumenta dla zawodu TŻiUG wraz z zapleczami kuchennymi
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Rozwój kompetencji młodych logistyków"
- Działania adaptacyjne w miastach (nasadzenia, zazielenienie miast, gospodarowanie wodami opadowymi).
- Rozbudowa systemu monitoringu wizyjnego miasta Lubartów - etap II
- Rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowościach: Strumiany, Będków, Tyczyn oraz wymiana 29 zestawów wodomierzowych na wodomierze wyposażone w moduł radiowy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.