eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDruk i dostawa 3-tomowego polskiego wydania kroniki Paula Friedeborna "Historyczny opis miasta Szczecina"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa 3-tomowego polskiego wydania kroniki Paula Friedeborna
„Historyczny opis miasta Szczecina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zamek Książąt Pomorskich w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810543200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Korsarzy 34

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-540

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 91 434 83 11

1.5.8.) Numer faksu: 91 434 79 84

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamek.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zamek.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zamek_szczecin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Druk i dostawa 3-tomowego polskiego wydania kroniki Paula Friedeborna
„Historyczny opis miasta Szczecina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8007fdb-b95a-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034248/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Druk i dostawa 3-tomowego polskiego wydania kroniki Paula Friedeborna „Historyczny opis miasta Szczecina”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowane w ramach projektu INT188 Klasztor w mieście. Miasto w klasztorze INT188 Kloster in der Stadt. Stadt im Kloster z funduszy Programu Współpracy Meklemburgia-Pomorze Przednie Brandenburgia Polska w ramach celu Europejska Współpraca Terytorialna ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Projekt realizowany w latach 2020- 2022. Dofinansowanie z UE wynosi 85%, Zamku 15%

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140869/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.312.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk i dostawa 3-tomowego polskiego wydania kroniki Paula Friedeborna „Historyczny opis miasta Szczecina”.

Wspólne dane dla 3 tomów:
Tekst/elementy na froncie + grzbiecie +tyle, wymiary matryc zajmujące do 80% powierzchni okładek każdego tomu.

Nakład 1000 egz. każdego tomu

Środek:
format bloku: 240 mm szer. x 275 mm wys.
papier: Munken Print Cream vol 1.5, 150g lub równoważny w zakresie parametrów: gramatura 150 g, nieprzezroczystość 96%, grubość 225 ųm, jasność ISO 80, szorstkość 300
zadruk: 2+2 – Black, Pantone 2033 U

Okładka:
oprawa: twarda tektura introligatorska, sugerowana grubość: 1,5-2 mm, szyta nićmi po dłuższym boku, grzbiet płaski
okleina: Balatex Imperial kolor 4590 lub równoważne w zakresie parametrów: płótno introligatorskie barwna tkanina wiskozowa 100% laminowana na podłożu papierowym 50 g,
o drobnym przeplocie, wątek/osnowa 30-30-cm, gramatura:195 g/m, kolor według wzornika Balatex.
Hot Stamping: metaliczna folia (kolor do ustalenia); tekst/elementy na froncie + grzbiecie + tyle
Wyklejka: Geltex 115g kolor 1142 lub równoważne w zakresie parametrów: gramatura 115g/m2, papier introligatorski wzmocniony długimi włóknami celulozy
barwiony w masie, duża odporność na zarysowanie, ścieranie, plamienie i odciski palców.
kapitałka: bordowa
tasiemka: bordowa

Objętości tomów:
Tom I – blok 296 str. +/- 5% + okładka
Tom II – blok 240 str. +/- 5% + okładka
Tom III – blok 232 str. +/- 5% + okładka

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają niżej wymienione dokumenty:
- Projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w rozdziale III ust. 1 SWZ – Opis przedmiotu zamówienia dokonał opisu technicznych parametrów książki będącej przedmiotem zamówienia.
W rozdziale VII ust. 17 SWZ opisał wymagania dotyczące złożenia przedmiotowych środków dowodowych, które będą podlegały ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. W opisie próbek zostały wskazane cechy jakie powinny zawierać złożone przedmiotowe środki dowodowe.
Natomiast w rozdziale XVII ust. 2 Zamawiający opisał sposób przyznawania punktów za poszczególne kryteria.
Podczas dokonywania oględzin przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający zauważył, że wymagania dotyczące złożonych próbek, a zakres oceny próbek w ramach kryterium „jakość wykonania” są niespójne.
W związku z powyższym Zamawiający powziął wiedzę, że nie można dokonać prawidłowej oceny złożonych próbek z uwagi na nieporównywalne przedmiotowe środki dowodowe.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141603,00 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.