Ogłoszenie z dnia 2021-08-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00123194/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
” Usługi społeczne w Gminie Suszec”- świadczenie usługi przygotowania i dostarczenia posiłków dla podopiecznych do miejsca ich zamieszkania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SUSZCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003453104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LIPOWA 1
1.5.2.) Miejscowość: Suszec
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-267
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gopssuszec@gopssuszec.wizja.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gopssuszec.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.gopssuszec.naszops.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
” Usługi społeczne w Gminie Suszec”- świadczenie usługi przygotowania i dostarczenia posiłków dla podopiecznych do miejsca ich zamieszkania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b4a17e9-e977-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154549
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00107243/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 ”Usługi społeczne w Gminie Suszec”- świadczenie usługi przygotowania i dostarczenia posiłków dla podopiecznych do miejsca ich zamieszkania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego UMOWA NR: UDA-RPSL.09.02.05-24-013C/20-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00123194/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS-K.263.18.2.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 177500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Zadanie Pt. „Usługi społeczne w Gminie Suszec”- świadczenie usługi przygotowania i dostarczenia posiłków dla podopiecznych do miejsca ich zamieszkaniaPrzedmiotem zamówienia jest usługa społeczna polegająca na: świadczeniu usługi cateringowej w zakresie przygotowania i dostarczenia gorącego posiłku - obiadu obejmującego dwa pełnowartościowe posiłki w formie zupy i drugiego dania dla uczestników projektu ”Usługi społeczne w Gminie Suszec”
4.2. Warunki realizacji usługi:
1) Codzienne dostawy (własnym transportem i na koszt Wykonawcy) posiłków w porze obiadowej tj. w godz. 12:00 do 14:00 do miejsca zamieszkania ok. 25 mieszkańców gminy Suszec. Dominujące lokalizacje to Suszec, Rudziczka, Mizerów, Kobielice, Radostowice. Zamawiający zastrzega możliwość wskazania innych (poza wymienionymi) lokalizacji dowozu posiłków na obszarze Gminy Suszec.
2) Łączna liczba posiłków w okresie realizacji zadania wynosi ok. 10 650 zamówienie podstawowe (426 dni x 25 osób) obiadów, w tym:
- ok. 4575 obiadów w roku 2021;
- ok. 6075 obiadów w roku 2022;
Odchylenie od wskazanej ilości posiłków, w trakcie trwania umowy, może wahać się na poziomie +/- 30% ilości sztuk posiłków zamówienia podstawowego.
3) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości obiadów danego dnia/miesiąca
4) Posiłki powinny być dostarczone do wskazanych lokalizacji w taki sposób, aby nie zostały wychłodzone w trakcie transportu;
5) Posiłki winny być zapakowane w sposób gwarantujący spożycie gorącego posiłku przez podopiecznego, bezpośrednio po dostarczeniu tego posiłku, bez konieczności jego podgrzewania, w jednorazowym opakowaniu (koszt opakowań jednorazowych ponosi wykonawca). Nie ma potrzeby dołączania do posiłków jednorazowych sztućców.
6) Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać zasad sanitarno-higienicznych na każdym etapie przygotowywania i transportu posiłku.
7) Obiad musi spełniać n/w warunki jakościowe, ilościowe i rodzajowe:
a) gramatura zupy: ok. 300-350 ml/os., gramatura drugiego dania (mięso lub ryba/danie główne jarskie) po obróbce termicznej ok. 140g-150g/os., surówka ok. 150g; dodatki skrobiowe ok. 200g.
b) tygodniowy jadłospis powinien być urozmaicony; w skali tygodnia posiłki nie mogą powtarzać się,
c) co najmniej 4 razy w tygodniu II danie powinno zawierać mięso (sztuka mięsa, gulasz, potrawka) lub rybę (filet) wraz z surówką lub gotowanymi warzywami.
d) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowywane z surowców wysokiej jakości, świeżych, naturalnych, nie przetworzonych z minimalną ilością substancji dodatkowych: konserwujących, zagęszczających, aromatyzowanych
e) w jadłospisie powinny przeważa potrawy gotowane, pieczone i duszone, okazjonalnie smażone
f) do przygotowywania posiłków zalecane jest stosowanie: tłuszczów roślinnych (ograniczone stosowanie tłuszczów zwierzęcych), dużej ilości warzyw, w tym także nasion roślin strączkowych, różnego rodzaju kasz, ryżu oraz umiarkowane stosowanie soli
g) Nie można używać produktów gotowych, jak np. mrożone pierogi, klopsy, gołąbki.
h) Masło musi być świeże – nie można używać produktów masłopodobnych.
i) Nie można używać margaryny.
j) Nie można przygotowywać produktów na bazie proszku, np. sosów.
k) Przy planowaniu posiłków należy uwzględniać zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględniać normy dla produktów. Nie mogą być przygotowywane z półproduktów typu instant, mięso nie może być MOM. Zaleca się różnorodność i niepowtarzalność dziennych zestawów żywieniowych w tygodniu.
l) Wykonawca dostosuje posiłki do wymagań uczestników projektu w przypadku występowania wykluczeń lub nietolerancji pokarmowych (maksymalnie do 5 dla osób z zalecaną dietą np. cukrzycowa, celiaklia). Dostawa niestandardowych posiłków odbywać się będzie po uzgodnieniu z Zamawiającym szczegółów dot. rodzaju produktów i sposobu ich przygotowania;
8) Wykonawca będzie przygotowywał i dostarczał posiłki zachowując wymogi sanitarno-epidemiologiczne w zakresie personelu i warunków produkcji;
9) Wykonawca jest zobowiązany do pobierania i przechowywania próbek produkowanych posiłków zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 kwietnia 2007r. w sprawie pobierania i przechowywania próbek żywności przez zakład żywienia zbiorowego typu zamkniętego.
10) Wykonawca zobowiązuje się do sporządzania posiłków z zachowaniem przepisów ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
11) Wykonawca dostarcza posiłki własnym transportem i na własny koszt, który powinien być wkalkulowany w cenę posiłków.
12) Zamawiający codziennie do godz. 15.00 będzie podawał liczbę obiadów jaką należy dostarczyć do podopiecznych następnego dnia. W przypadku dni ustawowo wolnych i świąt Zamawiający poda liczbę obiadów przed weekendem lub przed świętem.
13) W przypadku awarii lub innych nieprzewidzianych zdarzeń Wykonawca jest zobowiązany zapewnić posiłki o niepogorszonej jakości na swój koszt z innych źródeł.
14) W przypadku stwierdzenia, iż posiłki są nienależytej jakości, Wykonawca wymieni posiłek na inny na własny koszt.
15) Wykonawca winien z wyprzedzeniem tygodniowym dostarczać jadłospisy do akceptacji Zamawiającego.
16) Zamawiający posiada środki w wysokości max 18 zł brutto na 1 dwudaniowy posiłek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133078,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133078,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133078,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kapitol Sp. z o. o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423131215
7.3.3) Ulica: Zwycięstwa 85
7.3.4) Miejscowość: Stanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-237
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133078,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zakres opcji nie może przekroczyć +30% wartości zamówienia.
Zamawiający zastrzega, iż max. wydłużenie realizacji projektu
( świadczenia usług cateringowych) w ramach prawa opcji dopuszcza się do 6 miesięcy czyli nie dłużej niż do 28.02.2023 r. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji (+/-30 %sztuk obiadów, do 6 miesięcy wydłużenie terminu realizacji projektu)jest to możliwość a nie warunek obligatoryjny. Podane wielkości są maksymalne, których Zamawiający nie może przekroczyć.
Wartość szacunkowa zamówienia określona w włącznie z uwzględnieniem prawa opcji wynosiła: 230.750 zł netto.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa obiadów dietetycznych do Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tarnobrzegu
- Usługa organizacji cateringu, uroczystej kolacji, zapewnienie tłumaczeń ustnych, wykonanie nagrań filmowych oraz transmisji online na potrzeby międzynarodowej konferencji pn.: "Forum Członków ESN..."
- Kompleksowa usługa organizacji, posadowienia, wyposażenia i ologowania namiotów wystawienniczych "Doradztwo rolnicze w praktyce. Krajowe Dni Pola 2025" oraz zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia.
- Usługi przygotowywania i wydawania w lokalu gastronomicznym Wykonawcy gorących posiłków dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy
- Usługa cateringowa w zakresie przygotowania i dostawy posiłków na rzecz podopiecznych RPOT w Ignatkach- Osiedle w okresie od dnia 1 kwietnia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r
- Świadczenie usługi cateringowej podczas 16 Uniwersyteckich Targów Pracy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.