eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinRekultywacja na cele przyrodnicze terenu dawnej Cementowni Grodziec w Będzinie Etap I.



Ogłoszenie z dnia 2025-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rekultywacja na cele przyrodnicze terenu dawnej Cementowni Grodziec w Będzinie Etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Będzin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 20

1.5.2.) Miejscowość: Będzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 267 92 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.bedzin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umbedzin.logintrade.net/zapytania_email,187602,b9fb7d3b48312b2b2a25d56dc3817bee.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rekultywacja na cele przyrodnicze terenu dawnej Cementowni Grodziec w Będzinie Etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2d93591-23a9-4c43-bb29-20521ddbebc8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154572

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049664/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rekultywacja na cele przyrodnicze terenu dawnej Cementowni Grodziec w Będzinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Fundusz na rzecz Sprawiedliwej Transformacji) dla Priorytetu: FESL.10.00 - Fundusze Europejskie na transformację dla Działania: FESL.10.07 - Rekultywacja terenów poprzemysłowych, zdewastowanych, zdegradowanych na cele środowiskowe. Numer wniosku FESL.10.07-IZ.01-0958/24-003

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00056569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 771900,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i rozbiórka wskazanych 8 obiektów po byłej cementowni zlokalizowanych przy ul. Barlickiego w Będzinie Grodźcu, na działkach nr 6749/5, 6749/6, 346/45, 346/15, 346/22, 346/24, 346/23, 346/47, 6680/2 obręb Grodziec, tj.:
1. Obiekt nr 32 Transformator 2kV,
2. Obiekt nr 33 Podstacja 2 kV,
3. Obiekt nr 44 Podstacja 6 kV,
4. Obiekt nr 45 Hala żelbetowa,
5. Obiekt nr 36 Budynek napędu kolejki linowej,
6. Obiekt nr 43 Podstacja elektrofiltrów,
7. Obiekt nr K Komin żelbetowy,
8. Obiekt Ogrodzenie betonowe.
oraz wykonanie robót ziemnych.

Zadanie należy wykonać w dwóch etapach:
Etap I opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień, uzyskanie decyzji administracyjnych niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia w zakresie: rozbiórki.
Etap II wykonanie robót rozbiórkowych na przedmiotowym zadaniu w oparciu o dokumentację projektową opracowaną przez Wykonawcę, ST oraz odpowiednie przepisy prawa.
Wymagania dotyczące opracowania dokumentacji projektowej, i rozbiórki wszystkich elementów zadania zawarte zostały w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1895860,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Developer i Recykling Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 276980869

7.3.3) Ulica: ul. Młodego Górnika 2D

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

wyburzenie komina metodą strzałową (minerską)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 5 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym termin wykonania zamówienia w zakresie opracowania Dokumentacji Projektowej do 3 miesięcy od daty zawarcia Umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.