Ogłoszenie z dnia 2023-03-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00507585/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-20
- 2023/BZP 00007577/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: Budowa ścieżki rowerowej wraz z przebudową chodnika w ulicy Grunwaldzkiej c.d. Sekcja III pkt 4.5.1)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.elblag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/elblag/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administracja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: Budowa ścieżki rowerowej wraz z przebudową chodnika w ulicy Grunwaldzkiej c.d. Sekcja III pkt 4.5.1)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5eed784e-7f6c-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154601
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00507585
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.115.2022.PL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dotyczy 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: Budowa ścieżki rowerowej wraz z przebudową chodnika w ulicy Grunwaldzkiej na odcinku od ul. Sadowej do wjazdu na parking hali widowiskowo-sportowej
1. Przedmiot zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją inwestycji pod nazwą: Budowa ścieżki rowerowej wraz z przebudową chodnika w ulicy Grunwaldzkiej na odcinku od ul. Sadowej do wjazdu na parking hali widowiskowo-sportowej
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Elbląg
Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżki rowerowej wraz z przebudową chodnika w ulicy Grunwaldzkiej na odcinku od ul. Sadowej do wjazdu na parking hali widowiskowo-sportowej.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Na zakres robót, będących przedmiotem zamówienia, składa się między innymi:
- przebudowa istniejącego chodnika na ścieżkę rowerową i ciąg pieszy,
- przebudowa zjazdów z ulicy,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
- regulacja istniejących urządzeń infrastruktury technicznej, przestawienie słupów oświetleniowych,
- zabezpieczenie istniejących sieci,
- zagospodarowanie zieleni w obrębie pasa drogowego.
Szczegółowy zakres zamówienia, technologię oraz wymagania wykonania robót budowlanych określają przedmiar robót, specyfikacja techniczna oraz projekt budowlany i wykonawczy pn. Budowa ścieżki rowerowej wykonane przez biuro projektów drogowych PROWED, Wiesław Siemiątkowski, 82-300 Elbląg, ul. Legionów 5.
Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
A. PRZEDMIAR ROBÓT
1) PRZEDMIAR ROBÓT
Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy Inwestycji:
Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej
Branża drogowa
Nazwa inwestycji Budowa ścieżki rowerowej
B. PROJEKTY
1) PROJEKT BUDOWLANY – TOM 3/1
Rodzaj opracowania Projekt budowlany Inwestycji:
Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej
Branża drogowa
Nazwa inwestycji Budowa ścieżki rowerowej
2) PROJEKT WYKONAWCZY – TOM 3/1
Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy Inwestycji:
Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej
Branża drogowa
Nazwa inwestycji Budowa ścieżki rowerowej
3) PROJEKT DOCELOWEJ ORGANIZACJI RUCHU
Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy
inwestycji Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej
Branża drogowa – inżynieria ruchu
Nazwa inwestycji Budowa ścieżki rowerowej
4) PROJEKT PRZEBUDOWY OŚWITLENIA – TOM 3/2
Rodzaj opracowania Projekt budowlany Inwestycji:
Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej
Branża elektryczna
Nazwa inwestycji Budowa ścieżki rowerowej
5) PROJEKT PRZEBUDOWY OŚWITLENIA – TOM 3/2
Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy Inwestycji:
Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej
Branża elektryczna
Nazwa inwestycji Budowa ścieżki rowerowej
C. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH
1) SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE
Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy Inwestycji:
Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej
Branża elektryczna
D-07.03.01. Sygnalizacje świetlne
D-07.07.01. Oświetlenie zewnętrzne terenu
Nazwa inwestycji Budowa ścieżki rowerowej
2) SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT
Rodzaj opracowania Projekt wykonawczy Inwestycji:
Modernizacja infrastruktury technicznej na terenie zajezdni tramwajowej do obsługi taboru niskoemisyjnego oraz wsparcie węzła przesiadkowego publicznego transportu zbiorowego wraz z budową ścieżki rowerowej w ul. Grunwaldzkiej
Branża drogowa
Nazwa inwestycji Budowa ścieżki rowerowej
Dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowią ZAŁĄCZNIK NR 8 do SWZ.
3. Zamawiający informuje, że:
1) Zadanie realizowane będzie ze środków własnych Gminy Miasta Elbląg.
2) Uzyskał wymagane pozwolenia na realizację robót budowlanych, o których mowa w pkt V ppkt 2 SWZ.
3) Powoła inspektorów nadzoru inwestorskiego do zarządzania i nadzoru nad robotami obejmującymi wykonanie przedmiotu zamówienia.
4) Wszelkie projekty czasowych organizacji ruchu na czas realizacji inwestycji po uprzednim zaakceptowaniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego muszą zostać zatwierdzone przez organ zarządzający ruchem drogowym. Funkcję tę pełni w imieniu Prezydenta Miasta Elbląga, Departament Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu.
5) Przedstawicielem Zamawiającego przy realizacji przedmiotu zamówienia jest Kierownik Referatu Inwestycji Drogowych w Departamencie Zarząd Dróg Urzędu Miejskiego w Elblągu.
6) Wykonawca w ciągu 10 dni od podpisania umowy musi sporządzić i przekazać do akceptacji Zamawiającemu za pośrednictwem inspektora nadzoru inwestorskiego szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy.
4. Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, obejmującą w szczególności:
1) Wykonanie bieżących pomiarów geodezyjnych, wytyczenia, domiarów i szkiców w zakresie wykonanych elementów drogowych oraz pozostałych elementów objętych dokumentacją projektową na potrzeby dokumentów rozliczeniowych PŚP potwierdzających ilości wykonanych robót z wyodrębnieniem poszczególnych elementów pozycji obmiarowych.
2) Wykonywanie (w tym na żądanie inspektora nadzoru i Zamawiającego) niezbędnych pomiarów wysokościowych poszczególnych warstw nawierzchni oraz rzędnych elementów drogowych w zakresie weryfikacji i zgodności z dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną parametrów technicznych takich jak równość nawierzchni, spadki podłużne i poprzeczne w celu kontroli nad zapewnieniem prawidłowego odwodnienia nawierzchni oraz zgodności z warunkami i wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie.
3) Sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej wykonanych nawierzchni drogowych, elementów uzbrojenia i innych elementów w zakresie objętym robotami budowlanymi, ze wskazaniem charakterystycznych rzędnych niwelety nawierzchni i elementów drogowych, zmian materiałów nawierzchni drogowych, ewentualnych zmian w zakresie geometrii elementów drogowych, elementów odwodnienia - w ilości 2 egzemplarzy w wersji papierowej i 2 w formie cyfrowej na pamięci USB (pendrive) w formacie pdf i dwg i zgłoszenie jej do Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.
4) Wykonanie inwentaryzacji elementów wskazanych przez Zamawiającego związanych z realizacją ewentualnych robót dodatkowych/koniecznych/zamiennych.
5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres co najmniej 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.
6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych.
7. Wykonawca zobowiązany będzie wykonywać przedmiotowe zamówienie zapewniając, zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych, łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania co najmniej 10%.
Oświadczenie dotyczące spełnienia przedmiotowego obowiązku Wykonawca złoży najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533086,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 624491,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533086,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Usługi Brukarskie S.C. Mariusz Stankiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Brukarskie S.C. Krzysztof Kuźma
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280382384
7.3.3) Ulica: Łomżyńska 26
7.3.4) Miejscowość: Elblag
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BRUKARSKIE S.C. MARIUSZ STANKIEWICZ, KATARZYNA STANKIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BRUKARSKIE S.C. MARIUSZ STANKIEWICZ, KATARZYNA STANKIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533086,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Termin rozpoczęcia robót: po protokolarnym przekazaniu terenu budowy. Przekazanie Wykonawcy terenu budowy może
nastąpić w terminie do 7 dni od zatwierdzenia przez Zamawiającego harmonogramu, o którym mowa w § 5 ust. 10 projektu
umowy.
2) Termin zakończenia realizacji robót budowlanych: do 4 miesięcy od protokolarnego przekazania terenu budowy
3) Termin rozliczenia inwestycji: do 14 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego robót.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- "Sukcesywny zakup bez dostawy masy mineralno-asfaltowej na gorąco do wbudowania na drogach miasta Elbląga, w ramach prac wykonywanych dla Gminy Miasto Elbląg w 2025 roku".
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Dostawa siatek przepuklinowych, protez i łat naczyniowych, zacisków naczyniowych, opony sztucznej, protezy kości czaszki, odciągów poliestrowych, znaczników chirurgicznych, płatów waty.
- Rozbudowa ulicy 13 Elbląskiego Pułku Przeciwlotniczego w Elblągu
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych i dzieci w dwóch pakietach dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 24 miesięcy
- 9/2025 "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz nośników optycznych w 4 pakietach dla potrzeb WSZ w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Remont drogi gminnej nr 364271K w km od 1+090 do km 1+480,00 w miejscowości Skawa, Gmina Raba Wyżna
- Wykonanie remontów cząstkowych bieżących ulic i dróg gminnych na terenie gminy Janów Lubelski w 2025 r
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.