eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DZIELNICOWE BIURO FINANSÓW OŚWIATY - WESOŁA M. ST. WARSZAWY

1.3.) Oddział zamawiającego: DBFO-Wesoła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000671237

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-075

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfowesola@dbfowesola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dbfowesola.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Wesoła m. st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5556a60c-cd46-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086676/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa środków czystości dla placówek oświatowych Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy w 2023 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5556a60c-cd46-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5556a60c-cd46-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia dostępnej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu „Formularzy do komunikacji”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, wnioski o wyjaśnienie treści SWZ i udzielanie wyjaśnień. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Wyjaśnianie treści SWZ oraz jej ewentualna zmiana odbywać się będą zgodnie z art. 284 Ustawy.
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.
W przypadku załączników, które zgodnie z Ustawą lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych są opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być one opatrzone podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym (otaczającym).
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia. Zaleca się stosowanie aktualnie wspieranych wersji oprogramowania.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: mariuszkacperkiewicz@wp.pl oraz dbfowesola@dbfowesola.pl (nie dotyczy składania ofert).
Wykonawca ma obowiązek śledzić informacje na Platformie. Podstawowym źródłem informacji jest platforma e-Zamówienia, wszelkie fakultatywne powiadomienia za pomocą poczty e-mail obciążone są ryzykiem błędów związanych z działaniem serwerów pocztowych, na których działanie Zamawiający nie ma wpływu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DBFO/ZP/02/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 13

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 259, "Leśna Bajka", Plac Wojska Polskiego 18, 05-075 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 12541,64 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 260, ul. Trakt Brzeski 85, 05-077 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 9469,40 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 261 „Pod Dębami”, ul. Armii Krajowej 72, 05-075 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 13923,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola nr 262, ul. A.P. Łaguny 3, 05-075 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 10890,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Przedszkola 434 „Na Górce”, ul. 1 Praskiego Pułku 116, 05-077 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 14633,96 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 171 im. Stanisława Staszica, ul. Armii Krajowej 39, 05-075 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 16518,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 172 im. Polskiej Organizacji Wojskowej, ul. Brata Alberta 46, 05-075 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 19863,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 173 im. Górników Polskich, Trakt Brzeski 18, 05-077 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 21703,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 174 z Oddziałami Integracyjnymi im. Tadeusza Kościuszki, Plac Wojska Polskiego 28, 05-075 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 23070,22 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 353 im. "Wielkich Odkrywców", ul. Cieplarniana 23, 05-077 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 29475,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Szkoły Podstawowej nr 385 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego, ul. Klimatyczna 1, 05- 077 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 24187,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Liceum ogólnokształcącego nr CLXIII, ul. Klimatyczna 1, 05-077 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 17319,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa środków czystości dla Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej nr 23, ul. 1 Praskiego Pułku 8, 05-075 Warszawa

4.2.5.) Wartość części: 10262,60 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg

39831600-2 - Środki do czyszczenia toalet

39813000-4 - Pasty i proszki czyszczące

39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń

39831210-1 - Detergenty do zmywarek

33711900-6 - Mydło

39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach

39833000-0 - Produkty zapobiegające osiadaniu kurzu

39831400-0 - Środki do czyszczenia ekranów

18930000-7 - Worki i torby

33761000-2 - Papier toaletowy

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje opcję, polegające na zwiększeniu zakresu realizacji przedmiotu Umowy, wynikającego z szacowanego zapotrzebowania na środki czystości zawartego w formularzu cenowym.
Opcja dotyczy każdej części zamówienia oddzielnie. Wartość prawa opcji nie przekroczy 30% wartości danej części zamówienia, wynikającej z oferty Wykonawcy.
Realizacja Prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego nie musi on skorzystać. Zamawiający będzie uprawniony do realizacji Prawa opcji w danej części zamówienia, jeżeli przed upływem terminu realizacji zamówienia łączna wartość zrealizowanych dostaw w tej części zamieniania przekroczy 95% wartości Umowy, oraz jeżeli Odbiorca wystąpi o uruchomienie opcji i potwierdzi posiadanie środków odpowiednich środków finansowych.
Realizacja Prawa opcji nastąpi po złożeniu Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o realizacji Prawa opcji. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie wynikające z braku realizacji Prawa opcji.
Wykonawca będzie zobowiązany realizować przedmiot Umowy w zakresie wynikającym z Prawa opcji w terminie realizacji zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: GOTOWOŚĆ DO DOSTAW

4.3.6.) Waga: 15,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN DOSTAWY ŚRODKÓW CZYSTOŚCI

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN REALIZACJI REKLAMACJI ASORTYMENTOWEJ, ILOŚCIOWEJ LUB WAD JAKOŚCIOWYCH

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W zakresie zdolności zawodowej, w zakresie doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonywał należycie co najmniej 2 (dwa) zamówienia (rozumiane jako dwie odrębne umowy) polegające na sukcesywnej dostawie środków czystości przez okres nie krótszy niż 6 miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł brutto każde z nich. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu także w przypadku zamówień, które są w trakcie realizacji, jeśli dotychczas zrealizowana wartość umowy jest nie mniejsza niż 10.000,00 zł.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek musi być spełniony w całości przez co najmniej jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (jeden lub każdy z podmiotów musi posiadać samodzielnie wymagane doświadczenie).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W każdym przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
2. Formularz lub formularze cenowe odpowiednie dla części zamówienia, na które wykonawca składa ofertę – wzór druku stanowią załączniki od 5.1 do 5.13 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego jej wykonania.
W każdym przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik należy złożyć wraz z ofertą pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy.
Pełnomocnictwo należy złożyć w jednej z poniższych postaci:
- w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy),
- w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez mocodawcę, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym mocodawcy,
- cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez notariusza, tj. podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
Uwaga: Pełnomocnik nie może poświadczać za zgodność skanu swojego pełnomocnictwa.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Ustawy (wzór druku załącznik nr 4 do SWZ), w którym wskażą które dostawy wykonane będą przez poszczególnych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-05 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-5556a60c-cd46-11ed-9355-06954b8c6cb9

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-05 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.