Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00089741/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdów z napędem elektrycznym dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382183585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598424457
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.skwira@girm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/girm
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/girm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rybołówstwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdów z napędem elektrycznym dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64835f9e-eb00-429a-a002-736789b7cca8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020874/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa pojazdów z napędem elektrycznych dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
W ramach działania kontrola i egzekwowanie przepisów wspólnej polityki rybołówstwa, w zakresie Priorytetu 1: Wspieranie zrównoważonego rybołówstwa oraz odbudowy i ochrony żywych zasobów wodnych, objętego programem „Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00089741
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAG.26.2.2025.ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 412840,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa 2 (dwóch) fabrycznie nowych pięciomiejscowych pojazdów osobowych typu SUV z napędem elektrycznym dla Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Słupsku, który obejmuje:
a) zakup oraz dostawę pojazdów, w tym załadunek i rozładunek,
b) dostawę kompletnej dokumentacji zgodnie z wymogami określonymi we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik 7 do SWZ,
c) przeszkolenie i sprawdzenie zgodności wykonania każdego pojazdu z umową i SWZ, jakości wykonania, funkcjonowania poszczególnych systemów i urządzeń, zgodności ilościowej wymaganego wyposażenia i instruktaż użytkowania pojazdów w dniu odbioru.
2. Szczegółowy opis pojazdów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera Załącznik 1 Opis przedmiotu zamówienia stanowi integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144900-7 - Pojazdy elektryczne
34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454854,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Cichy-Zasada Sp. z o.o. Sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812010274
7.3.3) Ulica: Skórzewska 8
7.3.4) Miejscowość: Wysogotowo
7.3.5) Kod pocztowy: 62-081
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA CICHY-ZASADA SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA CICHY-ZASADA SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 07 02 13 - odpady tworzyw sztucznych.
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
- Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego na dz. nr 84 w m. Krzemienica
- Konserwacja i naprawa oświetlenia ulicznego, parkowego, akcentowego, będącego w zarz. ZIM w Słupsku oraz konserwacja i naprawa instalacji elektrycznych w budynkach administrowanych przez ZIM w Słupsku
- Fizyczna ochrona osób i mienia nieruchomości będącej w administrowaniu ZIM w Słupsku - dworca autobusowego (Węzła Transportowego) zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Towarowej 10.
- Kursy i szkolenia - projekt "Podniesienie jakości szkolnictwa na terenie Powiatu Słupskiego na potrzeby rynku pracy (przedsięwzięcie II)" - etap 1
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusa 9-cio osobowego (8+kierowca) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Słowikowie
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu z napędem na 4 koła i hakiem holowniczym.
- Zakup oraz dostawa samochodu 9 - osobowego na potrzeby Centrum Obsługi Placówek Opiekuńczo - Wychowawczych w Kożuchowie
- Dostawa 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
- Zakup samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony dla ZDP w Kozienicach wraz z osprzętem do zimowego utrzymania dróg
- Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Nowej Wsi Wielkiej
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.