eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa systemu sterowania klimatem (komputera klimatycznego/stacji meteo/systemu czujników) oraz wymiana cieniówki z zainstalowaniem automatyki do jej sterowania w obiekcie szklarniowym.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa systemu sterowania klimatem (komputera klimatycznego/stacji meteo/systemu czujników) oraz wymiana cieniówki z zainstalowaniem automatyki do jej sterowania w obiekcie szklarniowym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.ignasiak@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa systemu sterowania klimatem (komputera klimatycznego/stacji meteo/systemu czujników) oraz wymiana cieniówki z zainstalowaniem automatyki do jej sterowania w obiekcie szklarniowym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1db62236-a857-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00088213

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 4714/AZ/262/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu sterowania klimatem (komputera klimatycznego/stacji meteo/systemu czujników) oraz wymiana cieniówki z zainstalowaniem automatyki do jej sterowania w obiekcie szklarniowym.
2. Wykonanie i montaż systemu sterowania klimatem szklarni
3. W przypadku kiedy Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcy wykonanie części zamówienia zobowiązany jest wskazać w Formularzu oferty tę część zamówienia.
4. Zamawiający nie dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Uzasadnienie braku podziału:
Koniecznym warunkiem prawidłowego działania kurtyn cieniujących jest ich pełna integracja z komputerem klimatycznym. Aby móc zoptymalizować pracę kurtyn cieniujących niezbędna będzie zmiana parametrów ich pracy w komputerze klimatycznym. Dlatego, aby zapewnić pełną kompatybilność i zgodność konieczny jest montaż zarówno kurtyn cieniujących, jak również komputera klimatycznego przez jednego wykonawcę.
5. Opis przedmiotu zamówienia wg kodu CPV: CPV-44211500-7 szklarnie; CPV-16160000-4 różny sprzęt ogrodniczy.
6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad fizycznych, objęty gwarancją oraz dopuszczony do obrotu na terenie Unii Europejskiej.
7. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać warunki oznakowania CE zgodnie z deklaracją UE i być tym znakiem oznaczone.
8. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy licząc od daty podpisania pozytywnego protokołu zdawczo-odbiorczego po poprawnie przeprowadzonej instalacji wraz z montażem.
Oferta Wykonawcy musi spełniać wymagania dot. warunków gwarancji i serwisu wynikających z projektowanych postanowień umowy, stanowiących załącznik nr 2 do SWZ.
9. Szczegółowy opis minimalnych wymaganych parametrów technicznych przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
10. Rozwiązania równoważne:
a. w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę/producenta, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwania Zamawiającego. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość, postać, rozmiar, dawkę itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SWZ;
b. w przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zawarto odniesienia do norm europejskich, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne;
c. ewentualne użyte w dokumentacji zamówienia nazwy, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania rozwiązań danego producenta lecz wskazanie na rozwiązanie, które powinno posiadać cechy techniczne, technologiczne nie gorsze od podanych w dokumentacji zamówienia. Zamawiający w przypadku ofert zawierających rozwiązania równoważne będzie je weryfikować pod względem spełniania wymogów poszczególnych pozycji wymagań technicznych zawartych w załącznikach do Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest udowodnić w ofercie równoważność oferowanych urządzeń lub systemów. Ciężar udowodnienia równoważności jest obowiązkiem Wykonawcy. Zamawiający nie uzna rozwiązań równoważnych, jeśli będą o gorszych niż wskazane w załącznikach do Specyfikacji minimalnych wymaganiach jakościowych, funkcjonalnych, technicznych i technologicznych;
d. rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać co najmniej takie same lub lepsze parametry, co najmniej w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów;
e. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
11. W opisie przedmiotu zamówienia określono wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia (o których mowa w art. 246 ust. 2 Pzp).
12. Przedmiot zamówienia został określony w sposób wyczerpujący, z uwzględnieniem wszystkich potrzeb Zamawiającego w zakresie jego prawidłowej realizacji.
13. Wymagania jakościowe zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia poprzez podanie wszystkich istotnych cech zamawianej dostawy. Opis ten jest na tyle precyzyjny, że bez względu na fakt, kto jest Wykonawcą zamówienia głównym czynnikiem różnicującym oferty jest cena. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia również koszty ponoszone w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia.
14. Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu dostawy, instalacji oraz montażu przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211500-7 - Szklarnie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16160000-4 - Różny sprzęt ogrodniczy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198153,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198153,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198153,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAKSA Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312077476

7.3.3) Ulica: Piątkowisko 87

7.3.4) Miejscowość: Pabianice

7.3.5) Kod pocztowy: 95-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198153,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.