Og³oszenie z dnia 2023-03-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00076481/01 - Og³oszenie z dnia 2023-02-01
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89 527 9596
1.5.8.) Numer faksu: +48 89 527 9596
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://muzeum.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,116595,c21e10878f142d39a29636a454bd8d20.html1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-55f6afc3-a1a1-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00154784
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00062128/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 ¦wiadczenie us³ug poligraficznych dla Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00076481
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.1.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 208486,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) czê¶æ 1 - druki „muzealne” i projektowe - przedmiot obejmuje w szczególno¶ci:a) kartki pami±tkowe (EOG) – 12 000 egz.,
b) karnet (EOG) - dodawany do paragonu - 100 000 egz.,
c) zaproszenia: (Typ 2E) (EOG) - 500 egz.,
d) zak³adki (EOG) - 1000 egz.,
e) zak³adki ST (MUZEUM) - 8000 egz.,
f) kalendarz ¶cienny (trójdzielny) (MUZEUM) - 350 egz.,
g) plakaty (MUZEUM) - 407 egz.,
h) plakaty (MUZEUM) - 360 egz.,
i) plakaty (EOG) - 330 egz.,
j) zaproszenia Typ 2M (MUZEUM) - 2000 egz.,
k) zaproszenia Typ 2M/ST (MUZEUM) - 500 egz.,
l) zaproszenia Typ 3M (MUZEUM) – 2 250 egz.,
m) zaproszenia Typ 1M (MUZEUM) – 2 250 egz.,
n) kartki ¶wi±teczne (MUZEUM) - 800 egz.,
o) ulotka sk³adana (MUZEUM) - 37 500 egz.,
p) karnet M - dodawany do paragonu (MUZEUM) - 75 000 egz.,
q) ulotki (MUZEUM) - 3 000 egz.,
r) brulion inkunabu³ (MUZEUM) - 200 egz.,
s) katalog wystawy (MUZEUM) - 250 egz.,
t) folder 4DLe Open Gate (MUZEUM) - 2000 egz.,
u) booklet (MUZEUM) - 100 egz.,
v) folder 8 DL 4/2 (EOG) - 3000 egz.,
w) mapa A2 (EOG) - 1000 egz.,
x) folder 4DL Zigzag (EOG) - 6000 egz.,
y) szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 5 do SWZ - tabela 1,
z) asortyment wskazany w lit. a-d, i, v-x jest realizowany w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmiñskim – per³y architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i wspó³finasowany w ramach Dzia³ania 1, Poddzia³ania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”;
aa) asortyment wskazany w w lit. e-h, j-u jest finansowany ze ¶rodków w³asnych Zamawiaj±cego.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 122688,14 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) czê¶æ 2 - druki wielkoformatowe:a) lista asortymentu oraz szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³y zawarte w za³±czniku nr 5 do SWZ - tabela 2,
b) czê¶æ 2 zamówienia jest finansowania ze ¶rodków w³asnych Zamawiaj±cego,
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 38298,79 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) czê¶æ 3 - druki ksi±¿kowe - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:a) kalendarz ksi±¿kowy w ramach projektu EOG3 - 600 egz. - kalendarz jest realizowany w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmiñskim – per³y architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i wspó³finasowany w ramach Dzia³ania 1, Poddzia³ania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”
b) ksi±¿ka projektowa - 300 egz., wydawnictwo jest realizowane w ramach projektu pn. „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmiñskim – per³y architektury gotyckiej w Polsce – III etap” i wspó³finasowany w ramach Dzia³ania 1, Poddzia³ania 1.1., Programu „Kultura” Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2014-2021”
c) szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 5 do SWZ tabela 3,
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79823000-9 - Us³ugi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79822500-7 - Us³ugi projektów graficznych
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 47500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 109172,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 141100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109172,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Reklamowa „TOP” Agnieszka £uczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881012851
7.3.3) Ulica: ul. Toruñska 148
7.3.4) Miejscowo¶æ: W³oc³awek
7.3.5) Kod pocztowy: 67-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA £UCZAK
jakie przetargi wygra³a firma
AGENCJA REKLAMOWA TOP AGNIESZKA £UCZAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 109172,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 47299,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 38298,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47299,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KRZYSZTOF ZBIERSKI
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: S£AWOMIR SO£ODUCHA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391613904
7.3.3) Ulica: ul. Stalowa 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-420
7.3.6.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 47299,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 30921,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 53400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30921,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: EUREKA PLUS Agencja Reklamy RYSZARD FEDOROWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6881032752
7.3.3) Ulica: ul. 3 Maja 11,
7.3.4) Miejscowo¶æ: Rzeszów,
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz
jakie przetargi wygra³a firma
EUREKA PLUS Agencja Reklamy Barbara Fedorowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-03
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 30921,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ przedmiot zamówienia w terminie:
1) czê¶æ 1 - 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy, z tym, ¿e daty wykonania poszczególnych asortymentów s± wskazane
w za³±czniku nr 5 do SWZ.
2) czê¶æ 2 - 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy,
3) czê¶æ 3 - termin wykonania zamówienia:
a) kalendarz ksi±¿kowy w ramach projektu EOG3 - 30 dni od dnia 01.11.2023 r.
b) ksi±¿ka projektowa – maksymalnie 30 dni od dnia przes³ania materia³ów przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy przeka¿e
materia³y do druku w zakresie druku kalendarza do 31.10.2023 r. w zakresie druku katalogu do maksymalnie 21.11.2023 r.
2. Szczegó³owe zagadnienia dotycz±ce terminu realizacji umowy uregulowane s± we wzorze umowy stanowi±cej za³±cznik
nr 4A i 4B do SWZ
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych p³yt blokowanych wraz z wkrêtami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Klinik± Wydzia³u Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie us³ug pralniczych dla Szkolnego Schroniska M³odzie¿owego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Ko¶ciuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. ¯o³nierskiej 13b
- Dostawa opraw o¶wietlenia zewnêtrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrz±dowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheñskiego 13 Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych do sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 9 im. Miko³aja Kopernika w Olsztynie.
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materia³y promocyjne dot. Bazy Us³ug Rozwojowych
- "Us³uga druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysy³ki materia³ów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wydanie publikacji pt. "Razem w ¶wiecie - wspó³praca z Partnerami Zagranicznymi"
- Kompleksowa realizacja kampanii edukacyjno - promocyjnej w ramach Programu Interreg Polska - S³owacja 2021-2027
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
- Us³ugi drukarskie
wiêcej: Us³ugi projektów graficznych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.