Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00138165/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług hotelarskich podczas szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 3 zadania (części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016321074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Księżycowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-934
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@lpr.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d1a7c3dd-f73e-463b-a14e-c222ab0850401.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług hotelarskich podczas szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 3 zadania (części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1a7c3dd-f73e-463b-a14e-c222ab085040
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00093142/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Zakwaterowanie, wyżywienie podczas szkoleń w Centrali LPR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00138165
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/6/II/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188021,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby kursów ALS (Advanced Life Support, tj. Zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u osób dorosłych) w terminach:1) 26-28 marca 2025 r.,
2) 23-25 maja 2025 r.,
3) 11-13 czerwca 2025 r.,
4) 24-26 września 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 34543,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby kursów EPALS (European Paediatric Advanced Life Support, tj. Zaawansowane zabiegi resuscytacyjne u dzieci) w terminach:1) 09-11 kwietnia 2025 r.,
2) 04-06 czerwca 2025 r.,
3) 10-12 września 2025 r.,
4) 10-12 grudnia 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 34543,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3: Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Szkolenia medycznego Lotniczego Pogotowia Ratunkowego w terminach:1) 05-09 maja 2025 r.,
2) 12-16 października 2025 r.,
3) 16-20 listopada 2025 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
4.5.5.) Wartość części: 121801,26 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopiero po otwarciu ofert, tj. w trakcie badania i oceny ofert zorientował się, że ani w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, ani w Formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nie sprecyzował metodologii skalkulowania ceny za poszczególne zadanie – nie sprecyzował czy cena podana w Formularzu cenowym ma być podana za jeden termin realizacji zamówienia, czy za wszystkie wskazane terminy dla danego zadania. W efekcie Wykonawcy dokonali własnej interpretacji dokumentacji przetargowej i sposobu obliczenia ceny za poszczególne zadania, w związku z czym Zamawiający nie jest w stanie porównać ofert i ocenić, który Wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą.
Brak jednoznacznego określenia w dokumentach zamówienia, w jaki sposób Wykonawcy powinni byli dokonać kalkulacji ceny, skutkuje tym, że Zamawiający nie jest w stanie rzetelnie i obiektywnie ocenić oferty, a tym samym dokonać wyboru Wykonawcy w sposób zgodny z zasadami uczciwej konkurencji oraz przejrzystości postępowania. O porównywalności ofert, w zakresie zaproponowanej ceny można zaś mówić dopiero wówczas, gdy określone w ofertach ceny, mające być przedmiotem porównania, zostały obliczone z zastosowaniem tych samych reguł. W niniejszym postępowaniu to nie miało miejsca. Oferty, w związku z powyższym, są nieporównywalne.
Zgodnie z art. 255 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis ten ma charakter bezwzględnie obowiązujący (iuris cogentis), nakłada zatem na Zamawiającego
obowiązek unieważnienia postępowania w każdym przypadku, w którym stwierdzi on, że ziściły się zawarte w tej normie przesłanki.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopiero po otwarciu ofert, tj. w trakcie badania i oceny ofert zorientował się, że ani w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, ani w Formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nie sprecyzował metodologii skalkulowania ceny za poszczególne zadanie – nie sprecyzował czy cena podana w Formularzu cenowym ma być podana za jeden termin realizacji zamówienia, czy za wszystkie wskazane terminy dla danego zadania. W efekcie Wykonawcy dokonali własnej interpretacji dokumentacji przetargowej i sposobu obliczenia ceny za poszczególne zadania, w związku z czym Zamawiający nie jest w stanie porównać ofert i ocenić, który Wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą.
Brak jednoznacznego określenia w dokumentach zamówienia, w jaki sposób Wykonawcy powinni byli dokonać kalkulacji ceny, skutkuje tym, że Zamawiający nie jest w stanie rzetelnie i obiektywnie ocenić oferty, a tym samym dokonać wyboru Wykonawcy w sposób zgodny z zasadami uczciwej konkurencji oraz przejrzystości postępowania. O porównywalności ofert, w zakresie zaproponowanej ceny można zaś mówić dopiero wówczas, gdy określone w ofertach ceny, mające być przedmiotem porównania, zostały obliczone z zastosowaniem tych samych reguł. W niniejszym postępowaniu to nie miało miejsca. Oferty, w związku z powyższym, są nieporównywalne.
Zgodnie z art. 255 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis ten ma charakter bezwzględnie obowiązujący (iuris cogentis), nakłada zatem na Zamawiającego
obowiązek unieważnienia postępowania w każdym przypadku, w którym stwierdzi on, że ziściły się zawarte w tej normie przesłanki.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu Zamawiający dopiero po otwarciu ofert, tj. w trakcie badania i oceny ofert zorientował się, że ani w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia, ani w Formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SWZ) nie sprecyzował metodologii skalkulowania ceny za poszczególne zadanie – nie sprecyzował czy cena podana w Formularzu cenowym ma być podana za jeden termin realizacji zamówienia, czy za wszystkie wskazane terminy dla danego zadania. W efekcie Wykonawcy dokonali własnej interpretacji dokumentacji przetargowej i sposobu obliczenia ceny za poszczególne zadania, w związku z czym Zamawiający nie jest w stanie porównać ofert i ocenić, który Wykonawca złożył ofertę najkorzystniejszą.
Brak jednoznacznego określenia w dokumentach zamówienia, w jaki sposób Wykonawcy powinni byli dokonać kalkulacji ceny, skutkuje tym, że Zamawiający nie jest w stanie rzetelnie i obiektywnie ocenić oferty, a tym samym dokonać wyboru Wykonawcy w sposób zgodny z zasadami uczciwej konkurencji oraz przejrzystości postępowania. O porównywalności ofert, w zakresie zaproponowanej ceny można zaś mówić dopiero wówczas, gdy określone w ofertach ceny, mające być przedmiotem porównania, zostały obliczone z zastosowaniem tych samych reguł. W niniejszym postępowaniu to nie miało miejsca. Oferty, w związku z powyższym, są nieporównywalne.
Zgodnie z art. 255 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepis ten ma charakter bezwzględnie obowiązujący (iuris cogentis), nakłada zatem na Zamawiającego
obowiązek unieważnienia postępowania w każdym przypadku, w którym stwierdzi on, że ziściły się zawarte w tej normie przesłanki.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Dęblin, Hrubieszów, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Radom, Rzeszów, Siedlce, Zamość
- Remont umocnień brzegowych i urządzeń wodnych, zabudowy wyrw na rz. Nysa Kłodzka na terenie Nadzoru Wodnego Otmuchów od km 0,0 do 65,2.
- Usługi konserwacji, przeglądu oraz napraw bieżących instalacji i urządzeń teletechnicznych oraz bieżącej obsługi rejestru czasu pracy
- ZP/CZD/069/25 DOSTAWA METERIAŁÓW MEDYCZNYCH DEDYKOWANYCH DO WSTRZYKIWACZY KONTRASTU ORAZ DYSPENSERA W KOMORZE LAMINARNEJ
- Sukcesywna dostawa sprzętu AGD do Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego spotkania sieciującego dla kadr mazowieckich powiatowych centrów pomocy rodzinie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja szkoleń pracowników z zakresu cyberbezpieczeństwa".
- "Świadczenie usług cateringowych"
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia specjalistycznego szkolenia strzeleckiego w różnym środowisku działania dla funkcjonariuszy jednostek kontrterrorystycznych w ramach projektu pn. "In Service ++"
- Usługi w zakresie organizacji, konferencji, konwentów, targów, szkoleń i innych wydarzeń dla Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu
- przygotowanie i dostawa całodziennego wyżywienia dla wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych w Poznaniu
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.