Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00082677/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
WYPOSAŻENIE KUCHNI EŁCKIEGO CENTRUM REWITALIZACJI SPOLECZNEJ „STAJNIA” W RAMACH PROJEKTU „TRANSGRANICZNA SPOŁECZNOŚĆ ZROZUMIENIA REALIZOWANEGO Z PROGRAMU INTERREG V-A LITWA-POLSKA 2014-2020.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WYPOSAŻENIE KUCHNI EŁCKIEGO CENTRUM REWITALIZACJI SPOLECZNEJ „STAJNIA” W RAMACH PROJEKTU „TRANSGRANICZNA SPOŁECZNOŚĆ ZROZUMIENIA REALIZOWANEGO Z PROGRAMU INTERREG V-A LITWA-POLSKA 2014-2020.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcb43954-880e-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154826
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002775/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia kuchni do Ełckiego Centrum Rewitalizacji Społecznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie inwestycyjne realizowane ze środków Programu INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020 oraz środków własnych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00082677/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O-ZP.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 261230,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia - kuchni do Ełckiego Centrum Rewitalizacji Społecznej „STAJNIA” w ramach realizowanego projektu „Transgraniczna społeczność zrozumienia z Programu INTERREG V-A Litwa-Polska 2014-2020.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyposażenie zgodnie z załącznikami: „ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA - Kuchnia” oraz ECRS – POMIESZCZENIA_zdjęcia na adres Ełk, ul. Kościuszki 27A oraz zapewnić jego rozładunek i montaż.
Szczegółowe parametry wyposażenia zawarto w „ZESTAWIENIE WYPOSAŻENIA – Kuchnia”.
1.1. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie dostarczonego wyposażenia
1) Wyposażenie musi być kompletne i gotowe do użytku, fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i nie pochodzić z ekspozycji bądź wystaw. Zamawiający wymaga aby oferowane wyposażenie było dopuszczone do obrotu i użytkowania na podstawie obowiązujących norm i przepisów.
2) Zamawiający nie dopuszcza dostawy towaru poprzez firmy kurierskie. Jedyną formą przekazania towaru jest przekazanie przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. Towary dostarczone przez kurierów nie zostaną przyjęte przez Zamawiającego, a dostawa będzie uważana za niebyłą.
3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wyposażenie do czasu jego formalnego przyjęcia przez Zamawiającego tj. podpisania przez strony „protokołu odbioru” .
4) W przypadku dostarczenia niekompletnej dostawy Zamawiający będzie ją traktował, jako niedostarczoną a gdy minie ostateczny termin dostawy i nadal nie będzie zrealizowana należycie, rozpocznie naliczanie kar umownych.
5) Wykonawca rozładuje, wniesie i dokona montażu przedmiotu zamówienia do wskazanego miejsca.
6) Dostosowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej do projektowanych urządzeń, demontaż kolidujących urządzeń C.O. i wodno-kanalizacyjnych, doprowadzenie energii elektrycznej do urządzeń 3 fazowy i innych, odtworzenie okładzin ceramicznych do stanu pierwotnego, malowanie do stanu pierwotnego.
7) Po wykonaniu przebudowania instalacji wodociągowej dostarczyć pozytywne badanie wody.
8) Miejsca i terminy dostawy zostaną uzgodnione z Wykonawcą w trybie roboczym po podpisaniu umowy.
9) Wykonawca o gotowości do wykonania dostawy powiadomi Zamawiającego minimum 3 dni przed planowanym terminem dostawy.
10) Dostawy należy realizować w godzinach pracy jednostki tj. od 7.00 do 15.00 (od poniedziałku do piątku).
2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 12 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364618,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257871,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unigastro sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992874627
7.3.3) Ulica: Międzyleska 6c
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-514
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257871,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku
- "Świadczenie usług w zakresie przeglądów technicznych i konserwacji sprzętu medycznego na rzecz "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o."
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o. "
- "Dostawa opatrunków i materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
- ROZBUDOWA ULICY KOSZYKOWEJ W EŁKU
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
- Dostawa sprzętu gastronomicznego dla COS-OPO w Szczyrku
- "Doposażenie pracowni zajęć praktycznych CKZiU" w ramach projektu pn.: "Kształcimy wykwalifikowanych zawodowców"
- Dostawa sprzętu do wyposażenia Domu Pomocy Społecznej przy ul. Spacerowej 11 w Pułtusku
więcej: Przemysłowy sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.