Og³oszenie z dnia 2021-08-19
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00198410/01 - Wynik z dnia 2021-09-30
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
ZP/04/1/2021 ¦wiadczenie us³ugi przegl±du sprzêtu medycznego dla spó³ki Szpitala Miejskiego im Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Szpital Miesjki im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 812046670
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mieszka I 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital-swinoujscie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital-swinoujscie.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/04/1/2021 ¦wiadczenie us³ugi przegl±du sprzêtu medycznego dla spó³ki Szpitala Miejskiego im Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46451569-00f6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00154859
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.szpital-swinoujscie.pl/zamowienia3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.szpital-swinoujscie.pl/zamowienia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
2) Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji".
3) Komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a wykonawcami w toku prowadzenia postêpowania odbywaæ siê bêdzie za po¶rednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailt: tkoralewski@szpital-swinoujscie.pl lub ESP na ePUAP-ie.
4) Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 3) adres e-mail (z wy³±czeniem dokumentów sk³adanych wraz
z ofert± i o¶wiadczeniami). Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgody
z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
5) Oferta wraz z o¶wiadczeniami, Wykonawca sk³ada wy³±cznie przez miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP-u, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/04/1/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±dzie sprzêtu medycznego dla spó³ki Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o. zgodnie z zapisami SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-10
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
przegl±dzie sprzêtu medycznego dla spó³ki Szpitala Miejskiego im. Jana Gardu³y w ¦winouj¶ciu sp. z o. o. zgodnie z zapisami SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 50400000-9 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu2. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do ca³ego zamówienia lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówieñ publicznych Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w nastêpuj±cym zakresie:
1) je¿eli nast±pi³a zmiana danych podmiotów zawieraj±cych umowê (np. w wyniku przekszta³ceñ, przejêæ, itp.),
2) w przypadku zmiany w mieniu Zamawiaj±cego, które skutkowaæ bêd± konieczno¶ci± skorygowania za³±czników do SWZ lub zapisów umowy,
3) zmiany terminu wykonania us³ugi spowodowanej klêskami ¿ywio³owymi, warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi zrealizowanie us³ug w terminie lub gdy zmiana ta jest nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych wy³±cznie po stronie Zamawiaj±cego - termin wykonania us³ugi mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do nale¿ytego jej wykonania, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres tych okoliczno¶ci, które stanowi³y przyczynê opó¼nienia,
4) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiana spowodowana jest udzieleniem przez Wykonawcê upustów promocyjnych,
b) zmiana stawki podatku VAT – wynagrodzenie netto nie ulegnie zmianie, nast±pi jedynie zmiana wynagrodzenia brutto.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-08-30 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: miniPortal, ePUAP
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-30 14:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych urz±dzeñ prod. OLYMPUS dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej - Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
- ¦wiadczenie us³ugi bie¿±ca konserwacja i drobne naprawy urz±dzeñ Pododdzia³u Dializ zgodnie z wykazem urz±dzeñ oraz bie¿±ca obs³uga Stacji Uzdatniania Wody dla Pododdzia³u Dializ przez 36 miesiêcy.
- ZP-2200-12/25 US£UGA PRZEGL¡DÓW TECHNICZNYCH SPRZÊTU I APARATURY MEDYCZNEJ
- Przegl±dy i naprawy stanowisk do znieczulania Filia nr 1 i Filia nr 2
- Serwis roczny wyposa¿enia Pracowni Leku Cytostatycznego w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. ¶w. Jana Paw³a II w Siedlcach Sp. z o.o.
- ¦wiadczenie us³ug kompleksowej obs³ugi serwisowej dla urz±dzeñ Centralnej Sterylizatorni Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
wiêcej: Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji urz±dzeñ medycznych i precyzyjnych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.