Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00680696/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-31
- 2025/BZP 00014480/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-08
- 2025/BZP 00032182/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
88.2024 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu do kompleksowego zarządzania projektami badań klinicznych wraz z modułem elektronicznej karty obserwacji pacjenta (eCRF)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edyta.szyjkowska@umw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umw.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umed-wroc.logintrade.net/zapytania_email,179349,862c927a99206c12c0ebffef33812e96.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
88.2024 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu do kompleksowego zarządzania projektami badań klinicznych wraz z modułem elektronicznej karty obserwacji pacjenta (eCRF)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90f56732-abc3-4f80-aa61-068953e9b718
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00154874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069254/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.20 zakup oprogramowania specjalistycznego do obsługi badań klinicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00680696
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.260.88.2024.TP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 760800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu do kompleksowego zarządzania projektami badań klinicznych wraz z modułem elektronicznej karty obserwacji pacjenta (eCRF) w ramach projektu finansowanego przez Agencję Badań Medycznych pn. „Uniwersyteckie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych we Wrocławiu na bazie szpitala klinicznego - kompleksowe wsparcie w planowaniu, zarządzaniu i realizacji badań klinicznych”, dalej jako System, wraz z przeszkoleniem wyznaczonych osób w zakresie użytkowania wdrożonego Systemu oraz wsparciem programistycznym rozwoju Systemu dla Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
2. Najważniejsze obszary, które System będzie wspierać:
Zgodność z regulacjami: Oprogramowanie musi spełniać rygorystyczne wymagania dotyczące ochrony danych osobowych (RODO), norm jakości (ISO 9001, ISO 27001) oraz międzynarodowych standardów badań klinicznych (ICH GCP).
Zarządzanie badaniami: System powinien umożliwiać efektywne planowanie, realizację
i monitorowanie wszystkich etapów badania, od studium wykonalności po zakończenie
i archiwizację danych.
Zbieranie i analiza danych: Oprogramowanie musi zapewniać narzędzia do gromadzenia, przechowywania i analizy danych z badań, w tym elektronicznych kart obserwacji pacjenta (eCRF), danych demograficznych i wyników badań.
Integracja: utrzymuje funkcje planowania, wykonywania i raportowania, wraz
z informacjami kontaktowymi uczestników, oraz nimi zarządza, a także umożliwia śledzenie terminów i kamieni milowych. Centrum Wsparcia Badań Klinicznych musi prowadzić elektroniczny rejestr wszystkich badań klinicznych.
Dostępność: Oprogramowanie powinno być dostępne z różnych urządzeń i lokalizacji, zapewniając ciągłość pracy.
Skalowalność: System powinien być w stanie dostosować się do zmieniających się potrzeb ośrodka i rosnącej liczby prowadzonych badań.
Bezpieczeństwo: Oprogramowanie musi zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa danych, chroniąc je przed nieautoryzowanym dostępem i utratą.
3. Szkolenie: zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przeszkolenie wyznaczonych osób w zakresie użytkowania wdrożonego Systemu.
4. Zasoby Sprzętowe Zamawiającego udostępnione na rzecz realizacji projektu: Zamawiający planuje uruchomić system dla Centrum Wsparcia Badań Klinicznych we własnym środowisku wirtualnym opartym na Vmware. Zamawiający dopuszcza możliwość wydzielenia w ramach w/w zasobów więcej niż jednej maszyny wirtualnej.
5. Wsparcie programistyczne: W ramach wsparcia programistycznego rozwoju Systemu Wykonawca zapewni Zamawiającemu w czasie trwania umowy możliwość wykorzystania 500 godzin (maksymalna zakładana przez Zamawiającego liczba godzin prac programistycznych do wykorzystania
w trakcie realizacji zamówienia) pracy programistów.
6. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Opisie Systemu i funkcjonalności (załącznik nr 2 do SWZ). Zamawiający wymaga, by oferowane produkty spełniały wymogi zawarte w Opisie Systemu i Funkcjonalności. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załącznik nr 7 do SWZ).
7. Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia podstawowego, która wynosi brutto: 779 820,00 zł.
8. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Prace realizowane będą na warunkach zamówienia podstawowego, w miarę potrzeb i na podstawie odrębnych zleceń, zgodnych z cenami z oferty Wykonawcy.
W zakres uzupełnień wchodzą:
1) Dodatkowe godziny konsultacyjne,
2) Rozbudowa o dodatkowy moduł systemu.
Podana w ogłoszeniu wartość zamówienia zawiera wartość zamówienia podstawowego oraz zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp
9. Miejsce dostawy:
Uniwersyteckie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych, ul. Borowska 211a, 50-556 Wrocław, w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
48610000-7 - Systemy baz danych
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72212000-4 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 479700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770839,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 479700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: eTrust Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512221513
7.3.3) Ulica: ul. Pucka 59
7.3.4) Miejscowość: Reda
7.3.5) Kod pocztowy: 84-240
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 479700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont dróg wojewódzkich na terenie powiatu Polkowickiego, głogowskiego i lubińskiego.
- Sukcesywna dostawa probówek do pobierania i przechowywania materiału biologicznego - krwi
- Usługa w zakresie produkcji nagrania i montażu i emisji dwóch odcinków audycji telewizyjnej, stanowiących część serii poświęconej żywieniu - rozwój polskiego sektora mleczarskiego
- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług polegających na prowadzeniu zabiegów pielęgnacyjnych zieleni po przeprowadzonej rekultywacji, należących do Gminy Wrocław
- SZP/242-083/2025: Dostawa sprzętu komputerowego w ramach potrzeb jednostek Politechniki Wrocławskiej - ZADANIA
- SZP/242-095/2025, Budowa Hali Magazynowej z zapleczem dydaktycznym dla Wydziału Mechaniczno-Energetycznego oraz wykonanie ogrodzenia i bramy wjazdowej na terenie kampusu Długa PWr
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) - Zakup oprogramowania dla Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o."
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie portalu intranetowego - serwisu informacyjnego dla pracowników Zamawiającego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "LoCaGas- Low Calorific Gas for Green Power Production"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
więcej: Systemy baz danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.