Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00325837/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-21
- 2023/BZP 00081635/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
- 2023/BZP 00081724/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie w 2022 r. konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania z podziałem na 6 części, branża: dekarsko-blacharska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielna 25 B
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-907
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 532-50-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bm.bytom.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bm-bytom.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie w 2022 r. konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania z podziałem na 6 części, branża: dekarsko-blacharska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7832b3c6-625a-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154923
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001761/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Wykonanie konserwacji, napraw bieżących i głównych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325837/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ-PN-66/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców (dalej POM) Nr 1 – ul. Powstańców Warszawskich 30, 41-902 Bytom – opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót.Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 31 miesięcy gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia
o charakterze awaryjnym nie dłuższym niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to – faktyczne przystąpienie do wykonywania robót.
Warunki wykonania i odbioru robót zawierają Załączniki Nr 2.1. – 2.6. do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 133328,42 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach administrowanych przez Punkt Obsługi Mieszkańców przez POM Nr 2 – ul. Armii Krajowej 54b, 41-909 Bytom – opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.2. do SWZ – Przedmiar robót.Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 31 miesięcy gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia
o charakterze awaryjnym nie dłuższym niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to – faktyczne przystąpienie do wykonywania robót.
Warunki wykonania i odbioru robót zawierają Załączniki Nr 2.1. – 2.6. do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 173189,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 3 –ul. Baczyńskiego 1, 41-905 Bytom – opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.3. do SWZ – Przedmiar robót.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 31 miesięcy gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia
o charakterze awaryjnym nie dłuższym niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to – faktyczne przystąpienie do wykonywania robót.
Warunki wykonania i odbioru robót zawierają Załączniki Nr 2.1. – 2.6. do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 167691,28 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV – Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 4 – ul. Alojzjanów 4, 41-902 Bytom – opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.4. do SWZ – Przedmiar robót.Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 31 miesięcy gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia
o charakterze awaryjnym nie dłuższym niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to – faktyczne przystąpienie do wykonywania robót.
Warunki wykonania i odbioru robót zawierają Załączniki Nr 2.1. – 2.6. do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 233668,21 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V – Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 5 – ul. Miechowicka 34, 41-906 Bytom – opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.5. do SWZ – Przedmiar robót.Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 31 miesięcy gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia
o charakterze awaryjnym nie dłuższym niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to – faktyczne przystąpienie do wykonywania robót.
Warunki wykonania i odbioru robót zawierają Załączniki Nr 2.1. – 2.6. do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 133328,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część VI – obejmuje wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach administrowanych przez POM Nr 6 –ul. Piekarska 77, 41-902 Bytom – opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1.6. do SWZ – Przedmiar robót.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 31 miesięcy gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia
o charakterze awaryjnym nie dłuższym niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia to – faktyczne przystąpienie do wykonywania robót.
Warunki wykonania i odbioru robót zawierają Załączniki Nr 2.1. – 2.6. do SWZ – Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót.
Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 177312,91 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100797,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116226,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100797,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlano Usługowo Handlowy AS-BUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366993747
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANO USŁUGOWO HANDLOWY AS-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANO USŁUGOWO HANDLOWY AS-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100797,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112883,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130950,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 112883,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAMAR Agata Kolano
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360112390
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 112883,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111857,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160574,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111857,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe TECHART Piotr Szołtysik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241185814
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TECHART" PIOTR SZOŁTYSIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TECHART" PIOTR SZOŁTYSIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111857,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 151295,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176204,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 151295,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGAMAR Agata Kolano
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360112390
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151295,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83543,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84288,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83543,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe TECHART Piotr Szołtysik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241185814
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TECHART" PIOTR SZOŁTYSIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "TECHART" PIOTR SZOŁTYSIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83543,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134056,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157795,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134056,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo Budowlano Usługowo Handlowy AS-BUD Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366993747
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANO USŁUGOWO HANDLOWY AS-BUD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANO USŁUGOWO HANDLOWY AS-BUD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 134056,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Wymiana kabla zasilającego 20kV relacji GPZ Brzezinka pole nr 29 a Stacja Transformat. 20kV pole nr 8 na odcinku od ul. K. Miarki do ul. Leśnej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. O/CZOK PS "Mysło
- Wymiana uszkodzonych stropów drewnianych w rejonie łazienek oraz wybranych pomieszczeń w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych - I etap
- ABC Przedsiębiorczości-szkolenie osób bezrobotnych (EFS+)
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu
- "Kompleksowa wymiana lin nośnych wraz z wymianą zawieszeń nośnych naczyń wyciągowych Część I: Górniczy wyciąg szybowy szybu Budryk Część II: Górniczy wyciąg szybowy szybu Jan III
- "Dostawa licencji MS Exchange lub równoważnej - ujednolicenie usług pocztowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Siemiatycze - Cecele
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.