Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00121425/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku usługowego o funkcji administracyjnej na potrzeby gospodarki leśnej wraz z przydomową oczyszczalnią ścieków – samodzielna kancelaria leśnictwa Franciszkowo – edycja III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GIŻYCKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworska 12
1.5.2.) Miejscowość: Gajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 87 4299867
1.5.8.) Numer faksu: +48 87 4299863
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gizycko@bialystok.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gizycko.bialystok.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_gizycko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku usługowego o funkcji administracyjnej na potrzeby gospodarki leśnej wraz z przydomową oczyszczalnią ścieków – samodzielna kancelaria leśnictwa Franciszkowo – edycja III2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0e79dba-e9dc-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00065980/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa budynku usługowego o funkcji administracyjnej na potrzeby gospodarki leśnej wraz z przydomową oczyszczalnią ścieków – samodzielna kancelaria leśnictwa Franciszkowo – edycja III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00121425/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 467266,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek Kancelarii leśnictwa Franciszkowo będzie obiektem wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym. Bryła budynku jednoprzestrzenna prostopadłościenna o wymiarach w rzucie 9.87 m x 5.85 m. Budynek zaprojektowany w technologii szkieletowej drewnianej. Dach
konstrukcji drewnianej, płatwiowo-kleszczowy. Dach kryty dachówką ceramiczną w kolorze ceglastoczerwonym. Budynek posadowiony na ławach żelbetowych. Ściany fundamentowe z bloczka betonowego gr. 24cm, zakończone wieńcem żelbetowym. Wejście do budynku wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano w elewacji południowej.Dane ogólne budynku: - powierzchnia zabudowy 68,05 m2, - powierzchnia użytkowa 43,48 m2, - kubatura
brutto 252,23 m3, - długość budynku 9,87 m, - szerokość budynku 5,85 m, - wysokość budynku od poziomu terenu przy głównym wejściu do budynku do kalenicy dachu 5,62 m.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji techniczno-projektowej – stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.Lokalizacja obiektu:28 (woj. warmińsko-mazurskie)-06
(powiat giżycki)-102 (gm. Wydminy)-0010 (obręb Pańska Wola) - nr działki geodezyjnej: 218. Działka nr 218 obejmuje tereny rolne, tereny lasów oraz tereny dróg publicznych i nie jest zabudowana. Działka posiada dostęp do drogi publicznej gminnej (dz. nr ewid. 11). Działka posiada dostęp do sieci elektroenergetycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720218,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 720218,10 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
- Modernizacja pomieszczeń biurowych z przystosowaniem na Centrum Zarządzania Kryzysowego Gminy Stegna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.