eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wymiana poziomów instalacji wodociągowej - w niskim parterze Katedry Patomorfologii przy ul. Marcinkowskiego 1 oraz w piwnicy Zakładu Anatomii Prawidłowej przy ul. Chałubińskiego 6a we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana poziomów instalacji wodociągowej – w niskim parterze Katedry Patomorfologii przy ul. Marcinkowskiego 1 oraz w piwnicy Zakładu Anatomii Prawidłowej przy ul. Chałubińskiego 6a we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288981

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybrzeże Ludwika Pasteura 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-367

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 784 15 63

1.5.8.) Numer faksu: 71 784 00 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jerzy.chadzynski@umed.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.umed.wroc.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umed-wroc.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana poziomów instalacji wodociągowej – w niskim parterze Katedry Patomorfologii przy ul. Marcinkowskiego 1 oraz w piwnicy Zakładu Anatomii Prawidłowej przy ul. Chałubińskiego 6a we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92b3f73a-f4f3-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00154999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136066/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZP-260-TP-37/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 87000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymiana poziomów instalacji wodociągowej – zw, cwu, cyr w niskim parterze Katedry Patomorfologii przy ul. Marcinkowskiego 1 oraz wymiana poziomów instalacji – zw, cwu, cyr w piwnicy Zakładu Anatomii Prawidłowej przy ul. Chałubińskiego 6a, zgodnie
z przedmiarem robót- zał. 3 oraz opisem technicznym zał. 2
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SWZ oraz przedmiarach robót ( załącznik nr 3 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

na podstawie:
1) art. 226 ust. 1 pkt 3 Pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy,
2) art. 226 ust. 1 pkt 4 Pzp, ponieważ jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3) art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.

Oferta Wykonawcy została sporządzona w postaci papierowej, opatrzona podpisem odręcznym i pieczęcią osoby podpisującej i złożona za pomocą platformy przetargowej Zamawiającego, jako skan w formacie „.pdf”.
Zgodnie z treścią art. 63 ust. 2 Pzp, ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elek-tronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobi-stym. Natomiast zgodnie z art. 781 § 1 Kodeksu cywilnego, do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
W myśl § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30. 12. 2020 r. w sprawie spo-sobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamó-wienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452), oferty sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jedn. - Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
W treści rozdziału XI pkt. 6.1 zdanie drugie SWZ wpisano, zgodnie z powyższymi przepisami, że oferty składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tzn. w postaci elektro-nicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Forma złożenia oferty Wykonawcy jest niezgodna z powyższymi przepisami oraz treścią SWZ.
Z tego powodu oferta Wykonawcy zostaje odrzucona.

Po odrzuceniu oferty Wykonawcy postępowanie musiało zostać unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98400,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.