Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00080635/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-03
- 2023/BZP 00092231/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630808987
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Topolowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Bytkowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 618145743
1.5.8.) Numer faksu: 618145838
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e631407-a3ae-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080635
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1333975,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: „Sieć wodociągowa ul. Tarnowska Kobylniki”Projekt obejmuje montaż sieci wodociągowej z rur PE 100 PN 10 dn. 110 o długości około 197 m, montaż hydrantów nadziemnych dn. 80 oraz połączenie istniejących przyłączy wodociągo-wych dn. 32 i dn. 40 z nowymi wcinkami wykonanymi na sieci. Szczegółowy zakres robót okre-ślony jest w załącznikach graficznych numer 9, 10 i 11 do SWZ
Projekt realizowany w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwo-ju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zadanie nr 2: „Sieć wodociągowa ul. Wiśniowa Kobylniki”
W ramach niniejszego zadania należy wykonać sieć wodociągową z rur PE 100 PN 10 dn. 110 o długości około 820 m w tym wykonanie przejścia metodą bezwykopową pod drogą o długości około 9 m, montaż hydrantów nadziemnych dn. 80 oraz połączenie istniejących przyłączy wodociągowych dn. 32 z nowymi wcinkami wykonanymi na sieci. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 12, 12a, 13 i 14 do SWZ.
Projekt realizowany w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
65111000-4 - Przesył wody pitnej
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
4.5.5.) Wartość części: 605165,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: „Przyłącza kanalizacyjne Przybroda ul. Szańcowa”Projekt obejmuje montaż przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości około 84,0 m z rur PVC-U SN8 wraz z studniami rewizyjnymi dn. 1000. Montaż przyłączy kanalizacji sani-tarnej grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 dn. 160. Montaż przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 100 PN 10 SDR 17 dn. 75 o długości około 127 m. Montaż łącznie z uruchomieniem 1 kpl. przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 15, 16, 17 do SWZ.
Projekt realizowany w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zadanie nr 2: „Przyłącza kanalizacyjne Przybroda ul. Mrowińska”
Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z studniami rewizyjnymi dn 600 i dn 315. Przyłącza dn. 200 o długości około 138 m z rur PVC-U SN8 oraz dn. 160 o długości około 29 m. W ramach projektu wykonać należy również kanalizację sanitarną tłoczną z rur PE 100 PN 10 SDR 17 wraz z uzbrojeniem dn. 63 o długości około 7 m oraz dn. 75 o długości około 5 m. Montaż łącznie z uruchomieniem 2 kpl. przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 18, 19, 20 do SWZ. Projekt realizowany w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwo-ju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Zadanie nr 3: „Przebudowa kanalizacji sanitarnej Żydowo ul. Przecławska”
Przedmiotem zamówienia jest:
opracowanie dokumentacji projektowej
wykonanie robót budowlanych
wraz z niezbędnym uzbrojeniem w miejscowości Żydowo rejon ulicy Przecławskiej (dz. nr 24/8), gmina Rokietnica. Rurociągi grawitacyjnej PVC 200 mm mają długość około 107 m oraz studnie rewizyjno-włączeniowe fi 1000, wykonać należy również przyłącza kanalizacyjne.
a) Etap projektowania:
Zamawiający informuje, że sieć została zaprojektowana i uzyskano niezbędne dokumenty. Za-mawiający przekaże Wykonawcy uzyskane decyzje, pozwolenia i zgody w tj.:
- Ostateczną decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego wydaną przez Wójta Gminy Ro-kietnica;
- Protokół z narady koordynacyjnej dotyczącej usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu przeprowadzonej przez Starostę Poznańskiego sposobem elektronicznym wydany przez Starostę Szamotulskiego;
- Decyzja na lokalizację w pasie drogowym urządzenia lub budowli niezwiązanej z infrastruktu-rą drogową;
- Opinia konserwatorska zabytków wydana przez Powiatowego Konserwator Zabytków;
- Warunki techniczne podłączenie do sieci kanalizacji sanitarnej wydane przez Przedsiębior-stwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.;
Powyższe dokumenty zostały dołączone do niniejszego postępowania.
Ponadto Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą przekaże:
- Mapę projektową w wersji DWG lub DXF wraz z wstępnymi profilami podłużnymi (profile należy przeanalizować i zmiany uzgodnić z Zamawiającym);
Zadaniem Wykonawcy jest:
- Opracowanie opisu technicznego do projektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Mini-stra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, obwieszczenie dnia z dnia 12 lipca 2022 r.;
- Złożenie projektów budowlanych i przekazanie Zamawiającemu w ilości 4 egz. (w egzempla-rzu nr 1 należy umieścić oryginały w/w decyzji i zgód otrzymanych od Zamawiającego w dniu podpisania umowy)
- Uzyskanie uzgodnienia branżowego projektu budowlanego w PUK Bytkowo;
- Uzyskanie pozwolenia na budowę (po zaakceptowaniu dokumentacji projektowej przez Za-mawiającego) w Starostwie Powiatowym w Poznaniu;
- Przygotowanie oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością oraz wniosku o po-zwolenie na budowę (opłatę za pozwolenie na budowę ponosi Wykonawca)
- przygotowanie kosztorysów ofertowych oraz przedmiarów robót w 3 egz.
Zamawiający informuje, że pozwolenie na budowę do odpowiednich urzędów złoży osobiście bez udzielania pełnomocnictwa.
b) Etap wykonawstwa:
- Uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, zajęcie terenu zgodnie z wymaganiami zarząd-ców i właścicieli;
- Zapewnienie zaplecza budowy wraz z dostawą niezbędnych mediów, składowaniem materia-łów i urobku;
- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami na budowę;
- Wykonanie prób szczelności kanałów, odbiory,
- Przywrócenie otoczenia do stanu pierwotnego po realizacji – odtworzenie nawierzchni, ziele-ni i innych elementów, które zostały rozebrane bądź uszkodzone w trakcie realizacji.
Parametry sieci podane w PFU, takie jak średnica kanału i średnice przyłączy wynikają z wa-runków technicznych. Długości sieci w ulicach dojazdowych oszacowano na podstawie mapy zasadniczej.
Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 21, 22 do SWZ.
Projekt realizowany w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 557612,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: „Wyposażenie budynku SUW w Żydowie”Zadanie przewiduje dostawę agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym z dopuszczeniem do poruszania się w ruchu drogowym, z automatycznym rozruchem o mocy znamionowej 125kVA , montaż rozdzielnicy wyposażonej w układ samoczynnego załączania rezerwy SZR 250A sterowanego sterownikiem agregatu prądotwórczego.
Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 23, 24, 25 do SWZ.
w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 171197,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672978,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1197063,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672978,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Drogowy Ślusarstwo Instalatorstwo Sanitarnej i Ogrzewanie Dariusz Bromber
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870002392
7.3.3) Ulica: Dworcowa 40b
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672978,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 665589,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1282777,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 665589,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Drogowy Ślusarstwo Instalatorstwo Sanitarne i Ogrzewanie Dariusz Bromber
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870002392
7.3.3) Ulica: Zielona 13
7.3.4) Miejscowość: Pniewy
7.3.5) Kod pocztowy: 62-045
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 665589,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143942,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179927,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179927,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681967484
7.3.3) Ulica: Śródmiejska 15
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-740
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179927,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji w miejscowości Rykały
- "Modernizacja budynku zabytkowego w Kłobuczynie w celu utworzenia centrum dla grup defaworyzowanych o szczególnych potrzebach"
- Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Błogosławie w gminie Zakroczym
- "Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w gminie Szczawin Kościelny"
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej działki 377/3 w Grabowie nad Pilicą poprzez budowę parku sportowo-rekreacyjnego
- Dostawa generatora prądu dla Urzędu Gminy Borzechów w ramach projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Borzechów"
więcej: Jednostki prądotwórcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.