Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00105468/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług noclegu, wyżywienia oraz wynajęcia Sali w ramach dwudniowej konferencji realizowanej na terenie woj. lubuskiego w terminie 05.05.2022 r. – 06.05.2022 r. dot. projektu (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wlkp.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210221508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatowa 10
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@go.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gorzow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług noclegu, wyżywienia oraz wynajęcia Sali w ramach dwudniowej konferencji realizowanej na terenie woj. lubuskiego w terminie 05.05.2022 r. – 06.05.2022 r. dot. projektu (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43565780-ae88-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155093
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00084160/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali w ramach konferencji (pełna nazwa w inf. dodatk.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Bezpieczeństwo w ruchu drogowym na obszarze przygranicznym -polsko niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia-Polska 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00105468/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-8/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16852,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług noclegu, wyżywienia oraz wynajęcia Sali w ramach dwudniowej konferencji realizowanej na terenie woj.lubuskiego w terminie 05.05.2022 r. – 06.05.2022 r. dot. projektu pn. „Bezpieczeństwo w ruchu drogowym na obszarze przygranicznym-polsko niemieckim”, w ramach Funduszu Małych Projektów Programu Współpracy INTERREG VA Brandenburgia-Polska 2014-2020.
2.Miejsce świadczenia usług: teren województwa lubuskiego w powiecie świebodzińskim. Zamawiający wymaga, aby wszystkie usługi (tj. noclegu, wyżywienia i wynajęcia sali) były wykonane w jednym obiekcie zgodnie z adresem wskazanym w złożonej przez Wykonawcę ofercie.
Obiekt powinien spełniać kategorie co najmniej ośrodka szkoleniowo – wypoczynkowego.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Zakwaterowanie dla 56 osób (jeden nocleg):
• 05.05.2022 r. – przyjazd oraz zakwaterowanie uczestników do godziny 10:00,
• 06.05.2022 r. – wymeldowanie i wyjazd wszystkich uczestników do godz. 16:00.
b) Śniadanie dla 56 osób w dniu 06.05.2022 r.
c) Obiad dla 56 osób w dniach 05 i 06.05.2022 r.
d) Kolacja dla 56 osób w dniu 05.05.2022 r.
e) Pobyt rozpoczyna się i kończy obiadem.
f) Wynajęcie sali w dniach:
• 05.05.2022 r. w godz. 8:00 – 18:00,
• 06.05.2022 r. w godz. 8:00 – 16:00.
4. Termin realizacji zamówienia: 2 dni licząc od 05.05.2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25045,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25045,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25045,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M CONCEPT MONIKA DEWERENDA – BIEDROŃ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771946077
7.3.3) Ulica: UL.BIAŁOSTOCKA 47,
7.3.4) Miejscowość: CZĘSTOCHOWA
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Hotel Picaro & Restauracja Pod Strzechą, Stok 4, 66-220 Łagów Lubuski/ w części (zakresie) usługa noclegowa. gastronomiczna, wynajem sali szkoleniowej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
M CONCEPT MONIKA DEWERENDA-BIEDROŃ
jakie przetargi wygrała firma
M CONCEPT MONIKA DEWERENDA-BIEDROŃ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25045,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Utrzymanie fontann miejskich.
- Zakup i dostawa środków czystości i mopów
- Zakup i dostawa 3 szt. serwerów fizycznych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- "Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 15 w roku szkolnym 2024/2025"
- Świadczenie usług pol. na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla dzieci uczęszczających do SP nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi i Sportowymi im. A. Fiedlera w Gorzowie Wlkp. w 2024/2025
- "Świadczenie usług cateringowych w zakresie żywienia zbiorowego uczniów SP 9 w roku szkolnym 2024/2025"
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.32.2024 Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej w tym wynajmu sal konferencyjnych w Zakopanem w celu organizacji konferencji: "Standardy jakości Erasmusa w praktyce szkolnej" (...)
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Marketing usług EURES i rynku pracy", wraz z jednodniową grupową wizytą studyjną w urzędzie pracy w Słowacji
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna i zapewnienie sal konferencyjnych w związku ze szkoleniem Sędziów Sądu Okręgowego w Poznaniu, sędziów i asesorów z sądów rejonowych z okręgu Sądu Okręgowego w Poznaniu
- Zapewnienie pomieszczeń i infrastruktury technicznej dla przeprowadzenia egzaminu państwowego dla pielęgniarek i położnych w sesji jesiennej w roku 2024
- Świadczenie usług hotelarsko-gastronomicznych podczas I Konferencji Naukowo-Technicznej "Współczesne wyzwania ceramiki"
- DZP.261.30.2024 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej, w tym wynajmu sal konferencyjnych, w celu organizacji międzynarodowego, międzysektorowego wydarzenia TCA: Health E+motions w Warszawie.
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.