Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00087367/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont mający na celu zapewnienie wysokiej jakości edukacji i poprawę dostępności w Szkole Podstawowej w Hłudnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nozdrzec
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nozdrzec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nozdrzec 224
1.5.2.) Miejscowość: Nozdrzec
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-245
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nozdrzec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nozdrzec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10470251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont mający na celu zapewnienie wysokiej jakości edukacji i poprawę dostępności w Szkole Podstawowej w Hłudnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d926a9ad-4fa8-4904-b07f-aeb7aa213689
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00155160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086766/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont mający na celu zapewnienie wysokiej jakości edukacji i poprawę dostępności w Szkole Podstawowej w Hłudnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
1) Zadanie inwestycyjne jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu nr FEPK.05 „Przyjazna Przestrzeń Społeczna” programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. Projekt pn. „Wysoka jakość edukacji i poprawa dostępności w Szkole podstawowej w Hłudnie” nr FEPK.05.01-IZ.00-0042/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00087367
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKŚR.271.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3296794,06 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1322439,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont mający na celu głównie poprawę dostępności budynku szkoły i jej pomieszczeń dla dzieci z niepełnosprawnościami i innymi szczególnymi potrzebami.
Remont obiektu zakłada rozbudowany katalog prac do wykonania, a w tym m.in:
• wymianę drzwi zewnętrznych (przy wejściu do piwnicy) i wewnętrznych na spełniające standardy dostępności,
• przebudowę sanitariatów w piwnicy, parterze i pierwszym piętrze
• pomalowanie wyznaczonych powierzchni ścian i wskazanych elementów wyposażenia (np. balustrady) w sposób kontrastowy,
• utworzenie łazienki dla osób niepełnosprawnych i wyposażenie jej
w odpowiednią armaturę sanitarną, poręcze i pochwyty oraz urządzenia alarmowe,
• wymianę balustrad na schodach zewnętrznych i wewnętrznych,
• wymianę nawierzchni na korytarzach i dwóch salach na pierwszym piętrze (gabinecie psychologiczno-pedagogicznym oraz pracowni STEAM) na nawierzchnię spełniającą standardy antypoślizgowe,
• wymianę nawierzchni na schodach wewnętrznych i zewnętrznych na nawierzchnię spełniającą standardy antypoślizgowe oraz oznakowanie ostrzegawcze stopni,
• wykonanie oznakowań na płaszczyznach poziomych i pionowych (napisy informacyjne na drzwiach lub w ich bezpośrednim sąsiedztwie w postaci dużych, kontrastowych znaków).
Udostępniona dokumentacja projektowa i techniczna obejmuje roboty kwalifikowalne (objęte umową o dofinansowanie projektu) oraz niekwalifikowalne (rozliczane z budżetu Gminy Nozdrzec). W związku
z nadmienionym, Przedmiary robót zostały wydzielone odrębnie dla robót dotyczących wydatków kwalifikowalnych i niekwalifikowalnych.
Roboty niekwalifikowalne obejmują m.in. roboty związane z remontem łazienki dla nauczycieli (1-06 i 1-07), pomieszczenia porządkowego (1-08), remont stołówki (1-16) oraz wymianę drzwi do pomieszczeń nieobjętych projektem (oznaczonych symbolem D…-n) .
Za wykonane i odebrane roboty kwalifikowalne i niekwalifikowalne – Wykonawca zobowiązany jest wystawić odrębne faktury (zgodnie z treścią Projektu umowy – Zał. Nr 5).
Wszelkie roboty budowlane i wykończeniowe powinny zostać wykonane zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi realizacji zasad równościowych
w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027, Załącznik nr 2: „Standardy dostępności dla polityki spójności 2021-2027” (uniwersalne projektowanie). Wykonawca przystępując do wykonania zadania będzie zobowiązany do wykonania wszystkich prac z uwzględnieniem powyższego. Wszelkie informacje do uzyskania pod adresem: https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/strony/o-funduszach/dokumenty/wytyczne-dotyczace-realizacji-zasad-rownosciowych-w-ramach-funduszy-unijnych-na-lata-2021-2027-1/
Uwaga:
Przed przygotowaniem oferty należy zapoznać się z całością dokumentacji będącej załącznikiem do niniejszego ogłoszenia. W/w dokumentacja zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone:
1) Dokumentacja projektowa;
2) Przedmiary robót:
- Przedmiar robót – koszty kwalifikowane;
- Przedmiar robót – koszty niekwalifikowane;
z zastrzeżeniem, że mają one jedynie charakter poglądowy, informacyjny oraz należy je traktować w sposób pomocniczy i uzupełniający do Dokumentacji projektowej i technicznej, przy określeniu rzeczywistego zakresu robót składających się na przedmiot zamówienia;
3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych;
Wyżej wskazane dokumenty stanowią integralną część niniejszej specyfikacji i winny być analizowane przez Wykonawcę jako całość.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1316547,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2303401,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1316547,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACORDI Dominik Ziobro
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191662287
7.3.3) Ulica: Budziwojska 36
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-317
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty sanitarne i elektryczne - nazwa podwykonawcy na tym etapie nieznana.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1316547,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI NOZDRZEC
więcej: przetargi NOZDRZEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.