eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczRewitalizacja bulwarów Brdy na lewym brzegu rzeki na odcinku od mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej w Bydgoszczy



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja bulwarów Brdy na lewym brzegu rzeki na odcinku od mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej w Bydgoszczy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jezuicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-102

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 52 58 58 124

1.5.8.) Numer faksu: 52 58 58 273

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/bydgoszcz

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja bulwarów Brdy na lewym brzegu rzeki na odcinku od mostu Bernardyńskiego do ul. Uroczej w Bydgoszczy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d64afe8-92fe-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017271/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa umocnień nabrzeży, wykonanie ścieżek, małej architektury, oświetlenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja dofinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś 6 Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działanie 6.4 Rewitalizacja oraz inwestycje infrastrukturę edukacyjną w ramach ZIT%, Poddziałanie 6.4.1. Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych w ramach ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063286/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.8.2022.B

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6275144,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na:
1) pracach przygotowawczych, rozbiórkowych wraz z transportem i utylizacją, niwelacji terenu
2) wycince zieleni kolidującej z inwestycją,
3) przebudowie konstrukcji nabrzeża na dł. ok.270m (bez zmiany jego lokalizacji) w tym: rozbiórka istniejącego umocnienia, budowie nowego nabrzeża wraz ze schodami skarpowymi, tarasem, stanowiskiem do cumowania małych jednostek pływających,
4) przebudowie i poszerzeniu istniejącej kładki wzdłuż nabrzeża na wysokości budynku przy ul. Św. Floriana 6a,
5) budowie ciągów pieszych, rowerowych, pieszo-rowerowych,
6) wymianie nawierzchni i konstrukcji istniejących ciągów pieszych,
7) demontażu istniejących i montażu nowych elementów małej architektury,
8) wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego,
9) przebudowie istniejących schodów,
10) budowie nowych schodów terenowych,
11) demontażu oświetlenia oraz budowie nowego oświetlenia terenu wraz z zapewnieniem zasilania,
12) nasadzeniu zieleni wraz z pielęgnacją przez okres 3 lat,
13) wykonanie trawników (wraz z pielęgnacja do tzw. „pierwszego koszenia”), prace porządkowe, odtworzeniowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45241500-3 - Roboty budowlane w zakresie nabrzeży

45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych

45243600-8 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45422000-1 - Roboty ciesielskie

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8218571,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9300000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8218571,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORMOST S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532646109

7.3.3) Ulica: Glinki 144

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-861

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zgodnie z § 10 umowy :
1. Wykonawca wskazał w treści oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Podwykonawca działający pod nazwą:
1) Przedsiębiorstwo Budownictwa Hydrotechnicznego „Hydro-Eko” Sp. z o.o. wykona roboty branży hydrotechnicznej
2) „Elperia” Sp. z o.o. Sp. k. wykona roboty branży elektrycznej i
elektroenergetycznej; kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych,
3) Wielobranżowe Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe „Alfa” Sp. z o.o. – kierownik robót sanitarnych,

Nadto, podwykonawcy wykonają również roboty drogowe, zieleń (nazwy firm podwykonawczych nie są jeszcze znane).


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8218571,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.