eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipka,, Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w £±kiem oraz Urzêdu Gminy w Lipce ''



Og³oszenie z dnia 2023-03-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,, Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w £±kiem oraz Urzêdu Gminy w Lipce ’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LIPKA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Gmina Lipka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791371

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ko¶ciuszki 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipka

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-420

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lipka.pnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.gminalipka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,, Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w £±kiem oraz Urzêdu Gminy w Lipce ’’

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9bbe7c3c-cd60-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00155187

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00036830/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Termomodernizacja budynku UG Lipka oraz SP £±kie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://pzp.gminalipka.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma Zakupowa https://pzp.gminalipka.pl
oraz poczta e-mail: zamowienia@gminalipka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami:
a) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: Platformy
Zamówieñ Publicznych ZETOPZP: https://pzp.gminalipka.pl oraz poczty elektronicznej.
b) Ogólne zasady korzystania z Platformy:
1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie,
2) Wykonawca aby przyst±piæ do postêpowania musi za³o¿yæ konto na Platformie https://pzp.gminalipka.pl/#/authentication/register
gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c
kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, otrzymuje link aktywacyjny a nastêpnie ustanawia has³o;
3) proces rejestracji Wykonawcy jest w pe³ni automatyczny, po zarejestrowaniu nale¿y podaæ dane firmy, któr± osoba zak³adaj±ca
konto reprezentuje.
g) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem
Platformy i powiadomieñ mailowych oraz wiadomo¶ci e-mail ( z wy³±czeniem oferty oraz jej za³±czników).
h) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 67 Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze
zm.) okre¶la nastêpuj±ce wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej
przy wykorzystaniu Platformy Zakupowej, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 10 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa najlepiej najnowszej dostêpnej wersji obs³uguj±ca TLS 1.2 z wyj±tkiem Internet
Explorer;
4) W³±czona obs³uga JavaScript;
5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.;
6) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez
Wykonawcê.
Zamawiaj±cy, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) podaje nastêpuj±ce
informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i
odbioru danych:
1) dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: .doc, .pdf, .zip, .docx, .xls, .xlsx, .rar,
.7zip, .jpg, .jpeg, .png, .txt, .tiff, .xades, .sig,
2) informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: - plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zamówieñ Publicznych
ZETOPZP i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna
jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert; Oznaczenie czasu odbioru danych przez
Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu platformy Microsoft Azure, który jest synchronizowany
ze znacznikiem czasu UTC.
Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona tylko i wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy https://pzp.gminalipka.pl
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów, lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
▪ administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lipka reprezentowana przez Wójta Gminy, ul. Ko¶ciuszki 28, 77-420 Lipka; e-mail:gmina@lipka.pnet.pl
▪ Inspektorem Ochrony Danych Osobowych Urzêdu Gminy Lipka jest Beata Lewandowska-Weiser adres e-mail: biuro@iodopiIa.pl;
▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek
prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
▪ odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
▪ Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
▪ obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego
za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia.
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
▪ nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO
wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które
Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z
wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.3.TBSiUG.2023.RB

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie wykonaæ roboty budowlane:
Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku urzêdu polegaj±cej na wykonaniu nastêpuj±cych prac:
- wykonanie wykopów w celu wykonania izolacji przeciwwilgociowej i termicznej,
- zabezpieczenie ¶cian poni¿ej poziomu terenu izolacj± przeciwwilgociow±,
- ocieplenie ¶cian piwnicy styropianem gr. 12 cm,
- wykonanie odprowadzenie wody od budynku drena¿em,
- ocieplenie stropodachu czê¶ci nowej urzêdu styropap± gr. 22 cm wraz z po³o¿eniem 2 warstw papy termozgrzewalnej,
- demonta¿ i monta¿ nowych obróbek dekarskich i orynnowanie,
- demonta¿ i monta¿ instalacji odgromowej,
- w czê¶ci starej urzêdu ocieplenie we³n± mineraln± gr. 24 cm strop wraz z wykonaniem pod³ogi z p³yt OSB,
- wymiana drzwi wej¶ciowych- UWAGA !! wy³±czone z postêpowania
- modernizacja o¶wietlenia na led wraz z wykonaniem okablowania wraz z gniazdami wtykowymi i klawiszowymi,
- zakup agregatu pr±dotwórczego w celu zapewnienia sta³ej dostawy energii elektrycznej.

Przedmiotem inwestycji jest termomodernizacja budynku szko³y podstawowej polegaj±cej na wykonaniu nastêpuj±cych prac:
- wykonanie ocieplenia ¶cian budynku styropianem gr. 14 i 15 cm wraz z wypraw± elewacyjn± ,
- wykonanie wykopów w celu wykonania izolacji przeciwwilgociowej i termicznej,
- zbezpieczenie ¶cian poni¿ej poziomu terenu izolacj± przeciwwilgociow±,
- ocieplenie ¶cian piwnicy styropianem gr. 11 i 12 cm,
- ocieplenie stropadachu wentylowanego nad ³±cznikiem i dachu na sali gimnastycznej styropap± gr. 18 cm wraz z po³o¿eniem 2 warstw
papy termozgrzewalnej,
- demonta¿ i monta¿ nowych obróbek dekarskich i orynnowania,
- demonta¿ i monta¿ instalacji odgromowej,
- ocieplenie pod³ogi nieogrzewanego poddasza budynku we³n± minerlan± gr. 24 cm strop wraz z wykonaniem pod³ogi z p³yt OSB,
- ocieplenie we³n± minerlan± gr. 24 cm i zabudowa skosów w starej czê¶ci budynku szko³y,
- modernizacja instalacji grzewczej - wymiana ¼ród³a ciep³a - demonta¿ z utylizacj± istniej±cych kot³ów CO i monta¿ kot³owni na pellet o mocy 180 - 200 kW, klasy jako¶ci "5" wraz z osprzêtem

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów sportowych i rekreacyjnych

45112723-9 - Roboty w zakresie kszta³towania placów zabaw

45262522-6 - Roboty murarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i spo³ecznej, krematoriów oraz obiektów u¿yteczno¶ci publicznej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
KRYTERIUM 1- Cena ofertowa brutto – C – 60%
KRYTERIUM 2- Okres gwarancji – G – 40%

2. Powy¿szym kryteriom Zamawiaj±cy przypisa³ nastêpuj±ce znaczenie:

Cena ofertowa brutto – 60% (waga) – maksymalnie 60 punktów

Cena najtañszej oferty
C = ----------------------------------- x 60 pkt
Cena badanej oferty

Okres gwarancji – 40% (waga) – maksymalnie 40 punktów

Okres gwarancji w badanej ofercie
G = --------------------------------------------------- x 40 pkt
60

UWAGA!!!

1) Minimalny okres gwarancji (wymagany przez Zamawiaj±cego) wynosi 36 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego. Maksymalny punktowany przez Zamawiaj±cego okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy licz±c od daty odbioru koñcowego.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ;
b) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci b±d¼ braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej- stanowi za³±cznik nr 9.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Do oferty wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 125 ustawy Pzp O¶wiadczenia nale¿y z³o¿yæ zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ. 2. O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
O¶wiadczenia sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Wykonawca na wezwanie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest z³o¿yæ nastêpuj±ce podmiotowe ¶rodki dowodowe:
a) o¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego w SWZ. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 8 do SWZ;
b) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci b±d¼ braku przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej- stanowi za³±cznik nr 9.
4.Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków. 5.Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia:
2.1. o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XII SWZ, sk³ada z ofert± ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te
potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców
wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, 2.2. Wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego
wynika, które roboty budowlane/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w formularzu
ofertowym), 2.3.Wykonawcy zobowi±zani s± na wezwanie Zamawiaj±cego z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których
mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ, przy czym dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania
sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, za¶ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio wykonawca/ wykonawcy który wykazuje spe³nianie warunku udzia³u w
postêpowaniu.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1. Zamawiaj±cy, na poczet wykonania Przedmiotu Umowy, przewiduje udzielenie Wykonawcy zaliczki w wysoko¶ci 2% kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy okre¶lonego w § 6 ust. 1 Umowy.
2. Zaliczka zostanie udzielona na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy po zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego Harmonogramu rzeczowo-finansowego. We wniosku Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ rodzaj, zakres i deklarowany termin realizacji Robót, na których realizacjê zostanie wykorzystana udzielona zaliczka.
3. Wyp³ata zaliczki nast±pi po podpisaniu Umowy, na podstawie prawid³owo wystawionej faktury zaliczkowej, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê, w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiaj±cego, po uprzednim wniesieniu przez Wykonawcê zabezpieczenia zaliczki.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegó³owy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y szczegó³owo opisane w
Postanowieniach które zostan± wprowadzone do umowy ,które stanowi± za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-04-21 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://pzp.gminalipka.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-21 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-05-17

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na podstawie:
art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji
na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. 2022, poz. 835, dalej ustawa sankcyjna).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.