Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00160739/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-03
- 2023/BZP 00169020/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
- 2023/BZP 00225096/01 - Wynik z dnia 2023-05-19
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wymiana (demontaż, dostawa, montaż) dźwigu osobowego hydraulicznego w budynku Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276218481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokoła 19
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 326232211
1.5.8.) Numer faksu: 326230410
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@zla-chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla-chrzanow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana (demontaż, dostawa, montaż) dźwigu osobowego hydraulicznego w budynku Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e944680-ce07-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155236
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1e944680-ce07-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem portalu e-Zamówienia oraz poczty elektronicznej – e-mail : zam.pub@zla-chrzanow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korespondencja elektroniczna winna być podpisana kwalifikowanym lub zaufanym podpisem elektronicznym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana* danych osobowych jest
Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w
Chrzanowie Spółka z o.o. z siedzibą przy ul. Sokoła 19 w Chrzanowie.
1. W sprawach związanych z Pani/Pana* danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych, e-mail: iod@zla-chrzanow.pl
2. Dane osobowe są przetwarzane w celu realizacji zawartej umowy, wynikających z niej praw i
obowiązków oraz dochodzenia roszczeń na jej podstawie . Podstawą prawną przetwarzania
jest art. 6 ust. 1 lit. b. RODO.
3. Dane będą przechowywane przez okres wykonywania umowy oraz przez okres konieczny w
celu ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed zgłoszonymi roszczeniami.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00064472/01 z dnia 2021-05-26
2021-05-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w
trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
4. Pani/Pana* dane osobowe mogą zostać przekazane:1) dostawcom systemów IT, z którymi współpracuje Administrator, w celu
utrzymania ciągłości
oraz poprawności działania systemów IT,
1) upoważnionym z mocy prawa podmiotom na udokumentowany wniosek.
6. Przysługuje Pani/Panu* prawo dostępu do danych osobowych , ich sprostowania, usunięcia
lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu wobec przetwarzania , oraz prawo
przeniesienia danych i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezesa
Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, niemniej jest ono warunkiem zawarcia
i realizacji umowy.
7. Dane udostępnione przez Panią/Pana* nie będą podlegały profilowaniu.
8. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego luborganizacji międzynarodowej.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZLA-ZP-752w/03/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 203252,03 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana (demontaż, dostawa, montaż) dźwigu osobowego hydraulicznego w budynku Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Chrzanowie.
Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym z normą PN EN 8120.
ZAKRES PRAC ZWIAZANYCH Z WYMIANĄ WINDY OSOBOWEJ
Po stronie Wykonawcy:
Demontaż i utylizacja starego urządzenia
Wymycie szybu od wewnątrz, konserwacja elementów konstrukcyjnych
Malowanie podszybia (farba olejoodporna)
Malowanie maszynowni
Dostosowanie oświetlenia w szybie
Dostawa kompletu materiału
Montaż nowego urządzenia (w tym prace instalacyjne z zakresu instalacji elektrycznej i wentylacyjnej)
Sprawdzenie linii zasilającej
Wykonanie niezbędnych obróbek wokół drzwi
Wykończenie progów drzwi przystankowych
Uzgodnienie odstępstwa nadszybia i innych elementów w imieniu Zamawiającego.
Wystąpienie do UDT o akceptację dźwigu z czasowymi strefami bezpieczeństwa
Badanie zgodności UDT
Rejestracja dźwigu w UDT na podstawie upoważnienia Zamawiającego
Dostawa i montaż chłodnicy olejowej w pomieszczeniu maszynowni
Wykonanie wszystkich niezbędnych prac wynikających z potrzeb dostosowania szybu do obowiązujących przepisów i normy PN EN 8120
Po stronie Zamawiającego:
Udostępnienie frontu robót
Udostępnienie protokołów budowlanych szybu dźwigowego
Wskazanie miejsca składowania materiału na terenie posesji
Wskazanie miejsca poboru energii elektrycznej i wody
Udostępnienie zamykanego pomieszczenia na elektronarzędzia i odzież roboczą.
4.2.6.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował
następującym kryterium oceny ofert i jego wag:
Cena brutto - waga 100% obliczona wg następującego wzoru: punkty ceny badanej oferty = (cena
najniższa / cena badanej oferty) x 100 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
9.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają (o ile zostały określone) warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył
odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowejWykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego załącznik nr 5..
W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy
dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.
Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,
Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy
regulującej współpracę tych Wykonawców
W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SWZ dostarczy
jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku
podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio
Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez
Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie
potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą
wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie
warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Zdolności technicznej lub zawodowej:
-Wykonawca winien wykonać w ostatnich 3 latach co najmniej, 2 prace polegające na montażu dźwigu osobowego wraz z demontażem starego urządzenia. Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku wypełni wykaz prac (załącznik nr 4 do SWZ) oraz dostarczy potwierdzenie, że zadania zostały zrealizowane należycie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Wykaz prac polegających na montażu dźwigu osobowego wraz z demontażem starego urządzenia. Wykonawca na potwierdzenie ww. warunku wypełni wykaz prac (załącznik nr 4 do SWZ) oraz dostarczy potwierdzenie, że zadania zostały zrealizowane należycie.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Ocena szczegółowa szybu pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami w tym normą PN EN 8120, obejmująca m.in. punkty mocowań, ocenę stanu technicznego szybu w tym konstrukcji szybu, ocenę wentylacji szybu , zabezpieczeń p.poż. itd. Ocena w tym geometria szybu musi być wykonana przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamawiający dokona przedpłaty w wysokości 50% wartości wynagrodzenia w terminie 14 dni od podpisania umowy.- 20% w terminie 14 dni po dostawie materiałów,
- 30% po zakończeniu montażu dźwigu przekazania go do eksploatacji przy udziale UDT i wystawieniu faktury
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-14 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: portal e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Utrzymanie czyst. w bud. adm. i san. na Cm.Kom. w Chrz-wie wraz z piel.terenów zielonych, w częściach wsp. bud. wraz z ter. przyległymi do bud. oraz w siedzibie MZZK przy ul. Garncarskiej 4 w Chrz-ie
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Budowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 160, 162/2, 159, 161/3 w miejscowości Otrocz"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana wind osobowych zlokalizowanych w budynku Mokotowskiej Fundacji Warszawianka - Wodny Park.
- Zakup i montaż windy w Ośrodku Rozwiązywania Problemów Uzależnień przy ul. Kościelnej 13 w Pyskowicach
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Budowa lądowiska dla śmigłowców ratunkowych i budowa/wymiana urządzeń dźwigowych w ramach realizacji Projektu pod nazwą (...).
- Wymiana windy w budynku Collegium Chemicum UMCS
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.