eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MietkówWykonanie poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej na p³ycie wielofunkcyjnego placu rekreacyjnego Centrum Rekreacji w Mietkowie



Og³oszenie z dnia 2021-08-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej na p³ycie wielofunkcyjnego placu rekreacyjnego Centrum Rekreacji w Mietkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Mietków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935098

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 35

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mietków

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-081

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 316 81 13

1.5.8.) Numer faksu: 71 316 81 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@mietkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mietkow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej na p³ycie wielofunkcyjnego placu rekreacyjnego Centrum Rekreacji w Mietkowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fbc75181-0183-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00155239

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00151940/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Wykonanie poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej na p³ycie wielofunkcyjnego placu rekreacyjnego Centrum Rekreacji w Mietkowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

1. https:// mietkow.biuletyn.net.pl; 2. https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) https://miniportal.uzp.gov.pl/
2) https://mietkow.biuletyn.net (zak³adka Przetargi)

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w pkt. 8.16 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu: 1) miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ i ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz (za wyj±tkiem sk³adania ofert) 2) poczty elektronicznej: urzad@mietkow.pl Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±:
Pani Barbara Olszewska, Pani Anna Stasiak tel.: (71/316 81 13) e-mail: urzad@mietkow.pl. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do „Formularza do komunikacji”. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy:
„Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem. Ofertê nale¿y sporz±dziæ w jêzyku polskim. Ofertê, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Za³±cznik stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa” a nastêpnie wraz z plikami stanowi±cymi jawn± czê¶æ nale¿y ten plik zaszyfrowaæ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy – zgodnie z art. 13 ust 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016 r, Nr 119, s. 1) zwanego dalej „RODO” i¿:
1) Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Mietków. Z Administratorem mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem siedziby: ul. Kolejowa 35, 55-081 Mietków oraz pod adresem e-mail: urzad@mietkow.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@mietkow.pl
3) Dane osobowe pozyskali¶my bezpo¶rednio od Pani/Pana, a w przypadku, kiedy dane nie pochodz± od osoby, której te dane dotycz± s± one pozyskane od kontrahenta, oferenta
4) Dane osobowe pozyskane w ramach z³o¿onych ofert bêd± przetwarzane w celu:
a) wy³onienia wykonawców na realizacjê zamówienia publicznego, a nastêpnie w celu zawarcia i realizacji umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
b) prawid³owej realizacji postêpowania dotycz±cego zamówienia publicznego oraz wype³nienia obowi±zków prawnych ci±¿±cych na Administratorze, wynikaj±cych z ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),
c) ewentualnego dochodzenia, ustalenia roszczeñ lub obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
5) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
6) Pani/Pana dane mog± byæ ponadto przekazywane podmiotom przetwarzaj±cym dane osobowe na zlecenie Administratora np. dostawcom us³ug IT (home.pl) i innym podmiotom przetwarzaj±cym dane w celu okre¶lonym przez Administratora – przy czym takie podmioty przetwarzaj± dane wy³±cznie na podstawie umowy z Administratorem.
7) Dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas jej trwania i wymagany prawem okres archiwizacyjny.
8) Podanie danych osobowych jest niezbêdne dla celów okre¶lonych w pkt 4, a ich niepodanie bêdzie skutkowa³o niemo¿no¶ci± rozpatrzenia oferty i zawarcia umowy.
9) W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do tre¶ci swoich danych osobowych,
b) prawo do sprostowania danych,
c) ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
d) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
- na zasadach i warunkach wynikaj±cych z RODO.
10)Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzasadnione jest, ¿e Pana/Pani± dane osobowe przetwarzane s± przez administratora niezgodnie z przepisami RODO.
11)Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
12)Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Bd.271.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „ Wykonanie poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej na p³ycie wielofunkcyjnego placu rekreacyjnego Centrum Rekreacji w Mietkowie.”, w ramach , którego Zamawiaj±cy przewiduje wykonanie poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej na p³ycie wielofunkcyjnego placu rekreacyjnego Centrum Rekreacji w Mietkowie o pow. 924 m2. Nawierzchnia sportowa w ³±czonej kolorystyce, uk³adana na warstwie elastycznej ET wykonanej z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU. Ca³y system jest u³o¿ony na pod³o¿u z kruszyw.
Lokalizacja: Mietków, dz. Nr 174, 175/3, 173/1, obrêb Mietków.
Ogólny opis stanu istniej±cego:
Istniej±ce boisko wielofunkcyjne aktualnie posiada nawierzchniê z mia³u kamiennego 0-2mm grubo¶ci ok 35mm oraz warstwê z podbudowy z kruszywa ³amanego frakcji 0-31,5mm grubo¶ci 150mm oraz warstwê ods±czaj±c± z pospó³ki grubo¶ci 100mm. Wokó³ boska wykonano koryta odwadniaj±ce, które odprowadzaj± wody opadowe do wykonanych studni ch³onnych. Istniej±cy teren wyprofilowano ze spadkami 1% w stronê koryt odwadniaj±cych. Teren ogrodzony siatk± stalow± ocynkowan± na s³upkach stalowych ocynowanych okr±g³ych fi 76mm. Wysoko¶æ ogrodzenia 4m w bokach d³u¿szych oraz 6m w bokach krótszych. W ogrodzeniu zamontowano dwie furtki boiska oraz bramê wjazdow± 250x200cm. Na p³ycie boiska osadzone s± tuleje do monta¿u urz±dzeñ typu bramki, s³upki do roz³o¿enia siatki.
Zakres robót
1. Roboty przygotowawcze
a) zabezpieczenie terenu przed wej¶ciem osób postronnych na plac budowy;
b) zdemontowanie czê¶ci ogrodzenia, 3 s³upków i siatki, celem dostêpu maszyn i sprzêtu wykorzystywanego w trakcie realizacji prac;
c) usuniêcie wierzchniej warstwy nawierzchni boiska ok 5cm;
d) uzupe³nienie warstwê podbudowy i zagêszczenie do Id=0,97.
2. Wykonanie nawierzchni sportowej uk³adanej na warstwie elastycznej ET wykonanej z mieszaniny kruszywa kwarcowego, granulatu gumowego i spoiwa PU, zamontowanej na pod³o¿u z kruszyw.
WARSTWA U¯YTKOWA:
a) warstwa górna - nawierzchnia poliuretanowa – nak³adana metod± natryskow± gr 2,5mm
b) warstwa dolna – wykonana z granulatu SBR po³±czona lepiszczem poliuretanowym gr. 11mm
WARSTWY PODBUDOWY:
a) warstwa uszczelniaj±ca
b) warstwa podbudowy ET gr. 35mm
c) istniej±ce warstwy podbudowy
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowi± za³±cznik do SWZ. Zaleca siê, aby przed sporz±dzeniem oferty Wykonawca zapozna³ siê z dokumentacj± projektow± i miejscem prowadzenia robót, którego dotyczy przedmiot zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45233140-2 - Roboty drogowe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:

15.1.1 Kryterium: Cena oferty brutto - waga 60%
Przy ocenie wysoko¶ci proponowanej ceny najwy¿ej bêdzie punktowana oferta proponuj±ca
najni¿sz± cenê za wykonanie przedmiotu zamówienia, a pozosta³e oferty bêd± przeliczane wg wzoru:
cena najni¿szej oferty brutto
Cena = ……………………………….. X 60pkt
cena badanej oferty
Maksymalna ilo¶æ punktów do uzyskania w kryterium cena to 60 pkt. Dla porównania z³o¿onych ofert w kryterium cena zamawiaj±cy przyjmie cenê brutto okre¶lon± w formularzu oferty.
15.1.2 Kryterium: Gwarancja – waga 40 %

Kryterium okres gwarancji bêdzie rozpatrywany na podstawie d³ugo¶ci terminu okresu gwarancji zadeklarowanego przez Wykonawcê w formularzu Oferty. Przy ocenie gwarancji najwy¿ej bêdzie punktowana ocena proponuj±ca najd³u¿szy okres gwarancji przy czym gwarancja nie mo¿e byæ krótsza ni¿ 36 miesiêcy i nie d³u¿sza ni¿ 60 miesiêcy. Je¿eli wykonawca zaproponuje okres gwarancji d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy to do oceny ofert zostanie przyjêty okres 60 miesiêcy i taki zostanie uwzglêdniony w umowie z Wykonawc±.
Wykonawca, który zaoferuje najd³u¿szy okres (60 miesiêcy) - otrzymuje maksymaln± ilo¶æ 40 pkt., natomiast wykonawca, który zaoferuje najkrótszy okres (36 miesiêcy) otrzymuje 20 pkt.
Pozostali wykonawcy, (to jest Wykonawcy, którzy zaproponowali warto¶æ po¶redni± pomiêdzy
najd³u¿szym a najkrótszym okresem gwarancji) otrzymuj± liczbê punktów obliczon± wg. wzoru

okres gwarancji badanej oferty
GWR = ……………………………………………. x 40 pkt
najd³u¿szy zaoferowany okres gwarancji

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1. nie podlegaj± wykluczeniu:
1.1 na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy
1.2 art. 109 ust.1 pkt 4, 5 i 7 ustawy tj:
a) w stosunku, do którego otwarto likwidacjê, og³oszono upad³o¶æ, którego aktywami zarz±dza likwidator lub s±d, zawar³ uk³ad z wierzycielami, którego dzia³alno¶æ gospodarcza jest zawieszona albo znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury; b) który w sposób zawiniony powa¿nie naruszy³ obowi±zki zawodowe, co podwa¿a jego uczciwo¶æ, w szczególno¶ci, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego dzia³ania lub ra¿±cego niedbalstwa nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ zamówienie, co zamawiaj±cy jest w stanie wykazaæ za pomoc± stosownych dowodów; c) który z przyczyn le¿±cych po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykona³ lub nienale¿ycie wykona³ albo d³ugotrwale nienale¿ycie wykonywa³ istotne zobowi±zanie wynikaj±ce z wcze¶niejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadzi³o do wypowiedzenia lub odst±pienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastêpczego lub realizacji uprawnieñ z tytu³u rêkojmi za wady;
1.3 W przypadkach, o których mowa w pkt. 6.1.2 pkt a) zamawiaj±cy mo¿e nie wykluczaæ wykonawcy, je¿eli wykluczenie by³oby w sposób oczywisty nieproporcjonalne.
2 spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu:
2.1 Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym Nie wymagane
2.2 Uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Nie wymagane
2.3 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Wykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia przez ca³y okres trwania umowy.
2.4 Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
2.4.1 Posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów dotycz±cych robót okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, co najmniej dwie inwestycje polegaj±ce na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej (warstwa ¶cieralna) w ³±czonej kolorystyce (tzn. wykona³ nawierzchniê w systemie o co najmniej dwóch kolorach) o zbli¿onym charakterze robót i zbli¿onej powierzchni.
W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia lub polegania na zasobach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby powy¿szy warunek winien byæ spe³niony przez co najmniej jednego wykonawcê lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby.
2.4.2. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca musi mieæ do dyspozycji osoby legitymuj±ce siê kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostan± tym osobom powierzone. W szczególno¶ci Wykonawca bêdzie dysponowa³ osob± na stanowisku Kierownika budowy o kwalifikacjach (uprawnieniach) do kierowania robotami w bran¿y konstrukcyjno -budowlanej.
5. W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia – warunki okre¶lone w pkt 6.2 SWZ winni spe³niaæ ³±cznie, za wyj±tkiem przypadku wymienionego w pkt 6.2.4.1 SWZ
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w pkt.6.6 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 7 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
9. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
10.Wykonawca zgodnie z art. 118 ust.1 ustawy mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
11.W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach innych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
12.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienia bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
13.Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, pozwalaj± na wykazanie przez wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, a tak¿e bada, czy nie zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
14.Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz±, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby wykonawca w terminie okre¶lonym przez zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu
15.Oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
16.Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia – warunki okre¶lone w pkt 6.2 SWZ winni spe³niaæ ³±cznie, za wyj±tkiem przypadku wymienionego w pkt 6.2.4.1 SWZ
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa w pkt.6.6 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 7 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
Wykonawca zgodnie z art. 118 ust.1 ustawy mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z wykonawców musi za³±czyæ do oferty o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia zgodnie z tre¶ci± za³. nr 1 i nr 2 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±ce zmiany umowy dotycz±ce:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie za zgod± obu Stron w formie pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci takich zmian.
2. Niedopuszczalne s± istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrze¿eniem ust. 3.
3. Zmiana umowy, w zakresie terminu wykonania, mo¿e byæ dokonana w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci z powodu:
1) istotnych braków lub b³êdów w dokumentacji, równie¿ tych polegaj±cych na niezgodno¶ci dokumentacji z przepisami prawa,
2) w przypadku konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz wynik³ych w trakcie realizacji robót budowlanych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ przed przyst±pieniem do prac,
3) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê, je¿eli te zmiany s± korzystne dla Zamawiaj±cego,
4) z powodu dzia³añ osób trzecich (w tym organów administracji, osób indywidualnych) uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron,
5) w przypadku wystêpowania warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych lub znacznie utrudniaj±cych realizacjê zamówienia zgodnie z warunkami okre¶lonymi w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót,
6) wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów, nie wynikaj±cego z okoliczno¶ci zale¿nych od wykonawcy ponad 14 dni w stosunku do zobowi±zañ dostawców materia³ów – o okres wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów.
7) okoliczno¶ci si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, to jest m. in. klêski ¿ywio³owej (huragany, powodzie, trzêsienie ziemi), og³oszenie stanu epidemii, pandemii, stanu nadzwyczajnego
8) je¿eli nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia jednej lub obu stron;
4. Umowa mo¿e byæ zmieniona w stosunku do z³o¿onej oferty w stosunku do osób realizuj±cych zamówienie na ni¿ej wymienionych warunkach:
1) zmiana Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy po wcze¶niejszej pisemnej informacji,
2) wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawców, pomimo niewskazania w postêpowaniu ¿adnej czê¶ci zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach Podwykonawstwa,
3) rozszerzenie zakresu Podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile pos³u¿enie siê Podwykonawc± doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwi±zañ technologicznych w porównaniu do wskazanych w SWZ,
4) w przypadku zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego,
5) zmiany nie istotnych dla wykonania przedmiotu umowy w terminie i koszcie - Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiaj±cego. Takie zmiany nie wymagaj± sporz±dzenia aneksu do umowy,
2 Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w pozosta³ych wypadkach okre¶lonych w przepisie art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Wszelkie spory mog±ce wynikaæ w zwi±zku z realizacj± niniejszej umowy bêd± rozstrzygane przez s±d miejscowo w³a¶ciwy dla siedziby Zamawiaj±cego.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-06 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-06 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-05

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.